Naiseni ei saa koskaan orgasmia yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi menisi mielenterveys? Siis jos ihminen nauttii seksistä vaikka ei saisi niin kai sitä voi panettaa? Eikä vedä turhaa stressiä siitä, että nyt olis pakko saada. Sittenhän se mielen päälle käy jos seksi rupiaa stressaamaan. Eihän sitä kukaan kestääsi vaikka laukeaisikin.

Helpottaako se panetus sitten vaikka ei saa orgasmia? Kuulostaa hullulta! Ainakin minä ja mun mies päästään siitä panetuksen tunteesta eroon laukeamalla. Jos en saa orgasmia, tulen hulluksia ja haluan kokoajan, niin kauan että saan. Se panetus ei mene ohi pelkällä yhdynnällä ilman orgasmia. Sen takiapa se siinä useimmilla päämääränä onkin, sillä halut ei lopu kesken, vaan pitää päästä loppuun. Samoin jos mieheni ei jostain syystä laukeaisi, esimerkiksi jos hommat keskeytyy ja joudutaan lopettamaan.. kyllä häntäkin jää panetus vaivaamaan ja pakko jossainvaiheessa saada laueta.

Jos vertaa ruokaan. Syöminen on ihanaa ja ruoka hyvää, saat levyn suklaata ja syöt siitä palan, ei se mua tyydyttäisi. Pakko syödä niin paljon että se himo loppuu jos sitä on saatavilla.

[QUOTE="vieras";22462922]Helpottaako se panetus sitten vaikka ei saa orgasmia? Kuulostaa hullulta! Ainakin minä ja mun mies päästään siitä panetuksen tunteesta eroon laukeamalla. Jos en saa orgasmia, tulen hulluksia ja haluan kokoajan, niin kauan että saan. Se panetus ei mene ohi pelkällä yhdynnällä ilman orgasmia. Sen takiapa se siinä useimmilla päämääränä onkin, sillä halut ei lopu kesken, vaan pitää päästä loppuun. Samoin jos mieheni ei jostain syystä laukeaisi, esimerkiksi jos hommat keskeytyy ja joudutaan lopettamaan.. kyllä häntäkin jää panetus vaivaamaan ja pakko jossainvaiheessa saada laueta.

Jos vertaa ruokaan. Syöminen on ihanaa ja ruoka hyvää, saat levyn suklaata ja syöt siitä palan, ei se mua tyydyttäisi. Pakko syödä niin paljon että se himo loppuu jos sitä on saatavilla.[/QUOTE]

Outo suklaavertaus. Minä koen eri tavoin. Pari palaa hitaasti suussa sulaen on parasta. Ei koko levyn ahmiminen. Olemme siis ERILAISIA. Uskokaa jo.

[QUOTE="vieras";22462922]Helpottaako se panetus sitten vaikka ei saa orgasmia? [/QUOTE]

on eri asia puhutaanko ettei saa orgasmia yhdynnässä, kuin ettei saa ollenkaan.

[QUOTE="Vierastus";22463012]Outo suklaavertaus. Minä koen eri tavoin. Pari palaa hitaasti suussa sulaen on parasta. Ei koko levyn ahmiminen. Olemme siis ERILAISIA. Uskokaa jo.[/QUOTE]

Ahmiminen? Kyllä mä väitän että sä rivin sitä vetäisit vähintään kovaan himoon jos sitä on, ja jos et ole sitten läski tai laihiksella, tai panosta enemmän linjojen pitämiseen... että silloinhan on pakko tyytyä mureneen. :) Silloin suklaata kovempi tyydytys on se painon tavoittelu, joka vie voiton suklaan hetkittäiseltä himontunteelta.

on eri asia puhutaanko ettei saa orgasmia yhdynnässä, kuin ettei saa ollenkaan.

Niin mutta jos panettaa niin riittääkö se tyydyttämään, ettei saa orgasmia mitenkään?
Ryhtyy yddyntöään ja ihan tyytyväisenä sen jälkeen nukahtaa oman kullan kainaloon, niin se minua kiinnosti riittääkö se.

Vai olisko kuitenkin niin, että se orgasmi on haaveissa suuremmalla osalla, jos se ei tule yhdynnässä, sitten se tulee toisella tavoin jossainvaiheessa. että se panettaminen helpottaa vihdoin.

Mun on vaikea uskoa ainakaan että panetus lähtee pelkästään vaan antamalla reikää tai miehellä pukkimalla aikansa ja seisokki sitten viimein lässähtää ja se siitä.

En jaksanu lukee koko ketjua, mutta mielipiteeni on se, että jos harrastaisin seksiä pelkän orgasmin takia, niin paljon helpommin sen kyllä saisin itsekseni.

Tykkään seksistä, jossa nautitaan toisten vartaloista ja nimenomaan ilman paineita ja velvoitteita.

Mä saan O:n melkein joka kerta, mutta en ihan aina. Eipä oo tullut mieleenkään että ne kerrat, kun en saa, olisi jotenkin ihan turhia ja niissä ei olis järkeä.
Seksi olis huomattavasti tylsempää jos ei O:a saisi, mutta ei missään nimessä turhaa sittenkään.

[QUOTE="vieras";22463207]Niin mutta jos panettaa niin riittääkö se tyydyttämään, ettei saa orgasmia mitenkään?
Ryhtyy yddyntöään ja ihan tyytyväisenä sen jälkeen nukahtaa oman kullan kainaloon, niin se minua kiinnosti riittääkö se.

Vai olisko kuitenkin niin, että se orgasmi on haaveissa suuremmalla osalla, jos se ei tule yhdynnässä, sitten se tulee toisella tavoin jossainvaiheessa. että se panettaminen helpottaa vihdoin.

Mun on vaikea uskoa ainakaan että panetus lähtee pelkästään vaan antamalla reikää tai miehellä pukkimalla aikansa ja seisokki sitten viimein lässähtää ja se siitä.[/QUOTE]

On eri asia haluta naida tai rakastella ja haluta juurikin orkut. Ihan pelkkä yhdyntä ilman orkkuja voi olla ihan helvetin tyydyttävä ja välillä panettaa niin että haluaa ihan vain pelkästään sitä, välillä haluaa ehdottomasti itse laueta.

Miten helvetin tyhmä voi ihminen oikeesti olla että tulee toiselle sanomaan että kyllä sä oikeesti haluat, kyllä mä tiedän, itse et varmastikaan osaa sanoa mitä sinä oikeasti haluat, kunhan teeskentelet vaan. Hei oikeesti nyt! Jokainen tietää ITSE mitä ja miten haluaa ja mikä riittää, usko nyt jo viimein!

[QUOTE="mina";22463567]En jaksanu lukee koko ketjua, mutta mielipiteeni on se, että jos harrastaisin seksiä pelkän orgasmin takia, niin paljon helpommin sen kyllä saisin itsekseni.

Tykkään seksistä, jossa nautitaan toisten vartaloista ja nimenomaan ilman paineita ja velvoitteita.[/QUOTE]

:flower:

Scarletti ja Lunatikki ei oo koskaan saanee orkkua yhdynnässä,näkee ihan siitä miten kiivaasti ne puolustelee sitä ettei mitään orkkuja tarvitte ku nauttia voi muutenki.
Onnettomat.
Tosi nainen TIETÄÄ että yhdynnän ehdoton huipennus on nimenomaan siinä orkussa joka vie parhaimmillaan tajun ja saa naisen sekopäiseksi nautinnosta.
Sellaanen nainen joka sitä ei koe ei tiedä rakastelemisesta yhtään mitään.
Aamen

[QUOTE="akka";22463867]Scarletti ja Lunatikki ei oo koskaan saanee orkkua yhdynnässä,näkee ihan siitä miten kiivaasti ne puolustelee sitä ettei mitään orkkuja tarvitte ku nauttia voi muutenki.
Onnettomat.
Tosi nainen TIETÄÄ että yhdynnän ehdoton huipennus on nimenomaan siinä orkussa joka vie parhaimmillaan tajun ja saa naisen sekopäiseksi nautinnosta.
Sellaanen nainen joka sitä ei koe ei tiedä rakastelemisesta yhtään mitään.
Aamen[/QUOTE]

Sä sitten et osannut lukia kaikkia mun viestejä tässä ketjussa. Suosittelen sullekin sitä kaveri kanssa juttelemista.

Mä osaan nauttia seksistä todella paljon ja enkä tarvitte edes mitää kosketusta, että laukian. ;)

Mielenkiintoinen keskustelu. Omasta näkökulmastani ymmärrän täysin heitä jotka nauttivat seksistä ilman orgasmia, eivätkä koe silti olevansa pelkästään antava osapuoli. Itse ymmärrän myös sen näkökulman miksi ainakaan vakiintuneessa suhteessa pitäisi tyytyä siihen ettei edes tähdättäisi täydelliseen tyydytykseen molemmin puolin. Eli minusta orgasmi pitäisi olla tavoite jos ei nyt ihan aina niin useimmiten ainakin.

:D :D :D

Loistava avaus, provosoi varmasti paaljon enemmän eipäs-juupas -neuvottelua kuin avaaja koskaan arvasi! Ja mukavasti siellä muutama "äijä", ellei sitten samainen avaaja, on käynyt välillä lisäämässä löylyä.

Mutta asiaan, kun kerran aihe on herättänyt hiukan asiallistakin keskustelua.

Itse en ole yleensä saanut miehen kosketuksesta, vaan itse on pitänyt auttaa. Omin käsin homma on hoitunut jo teini-iässä. Aiemmissa suhteissa kiinnostus seksiin hiipui, kun ei kerta saanut. Ei siinä jaksanut läheisyys paljon lämmittää. Saamisesta tuli iso asia, mihin ihmeeseen sitä miestä siinä tarvitsi kun omin käsin piti homma hoitaa kuitenkin. Tekniikassakin oli joissain tapauksissa puutetta, enkä itse osannut kertoa, kuinka homma pitäisi hoitaa. Siis estoisena vihjailin hieman, mutta rautalangasta olisi pitänyt vääntää... Autoin siis itse itseäni silloin kuin siltä tuntui, mutta usein "annoin" ihan vaan, jotta vonkaaminen taukoaisi hetkeksi. Toisaalta saatoin myös vakuutella itselleni (ja toiselle) sitä, ettei haittaa, vaikken saanutkaan. Mutta kyllähän se haittasi.

Nykyisellään saan yhä useammin ihanan mieheni kosketuksesta, ja voi kun se tuntuu hyvältä. Että en olekaan epäonnistunut tai jotenkin vajaa. Estoisuus on nimenomaan ollut omalla kohdallani se ongelma, ei ujous. Kaikki me reagoimme asioihin eri tavoin, lapsuuden ja nuoruuden sinänsä kohtuu harmittomatkin kokemukset, kasvatus ja ympäröivät arvot voivat aiheuttaa joillekin meistä kummallisia klikkejä, joista sitten ei tahdo päästä eroon. Nykyisin ei harmita auttaa itse itseäni miehen kanssa puuhatessa, mutta jotenkin se vaan tuntuu erilaiselta (paremmalta), kun toinen hoitaa hommat.

Toisinaan annan mieluusti miehen ns. panna, jos siltä tuntuu, esim katseltuaan minua alasti kylppärissä. Minusta tuntuu hyvälle, että mieheni pitää minua kauniina ja haluaa minua. Pikapano ei harmita, kun itse ei ole varsinaisesti sillä tuulella kuitenkaan, eli ei koe jäävänsä mistään paitsi. Minusta on kivaa silloin tällöin ihan vain miellyttää miestäni. Toisin oli ennen; ennen kuin opin itse relaamaan kunnolla ja antamaan myös toisen hoidella minut, oli seksi yleensä aika lailla tyhjän tuntuista.

Yhdynnässä en ole koskaan saanut, ellei samalla ole kosketeltu muitakin paikkoja (eli penetraatio on "vain" tapahtunut samaan aikaan) eikä siinä mielestäni ole koskaan ollut mitään ihmeellistä.

Tuota tuota..
Kai siihen kahden ihmisen seksielämään kuuluu ylipäänsä muutakin kun se itse akti (Orgasmilla tai ilman)?
Onko tälläinen tilanne TURHA kun en kyennyt itse laukeamaan ja seksiksi tämänkin miellän:
Olin 200km päässä kotoa ystäväni luona, kiertelimme ystäväni kanssa kaupungilla kauppoja kun rakas mieheni kirjoitteli minulle seksiviestejä puhelimeen. Vastailin hänelle sitten samalla mitalla takaisin ja varmasti toinen meistä laukesi, mutta ei, se en ollut minä siellä vaatekaupassa rekkien välissä :laugh:...
Mitä olisi siinä tilanteessa pitänyt tehdä, ottaa yhteyttä feministipuolueeseen ja kertoa tulleeni hyväksikäytetyksi ja alistetuksi? Vai alkaa halailemaan ystävääni kun en kerran pystynyt orgasmia hoitelemaan?
Kuitenkin minulla oli erittäin hyvä mieli siitä seksikerrasta vaikkei se minun puoleltani orgasmiin johtanutkaan :p.

Tuota tuota..
Kai siihen kahden ihmisen seksielämään kuuluu ylipäänsä muutakin kun se itse akti (Orgasmilla tai ilman)?
Onko tälläinen tilanne TURHA kun en kyennyt itse laukeamaan ja seksiksi tämänkin miellän:
Olin 200km päässä kotoa ystäväni luona, kiertelimme ystäväni kanssa kaupungilla kauppoja kun rakas mieheni kirjoitteli minulle seksiviestejä puhelimeen. Vastailin hänelle sitten samalla mitalla takaisin ja varmasti toinen meistä laukesi, mutta ei, se en ollut minä siellä vaatekaupassa rekkien välissä :laugh:...
Mitä olisi siinä tilanteessa pitänyt tehdä, ottaa yhteyttä feministipuolueeseen ja kertoa tulleeni hyväksikäytetyksi ja alistetuksi? Vai alkaa halailemaan ystävääni kun en kerran pystynyt orgasmia hoitelemaan?
Kuitenkin minulla oli erittäin hyvä mieli siitä seksikerrasta vaikkei se minun puoleltani orgasmiin johtanutkaan :p.

Tämä on ihan normaalia, ja toivottavaakin. Minäkin monesti miehelleni puhelimessa hoidellut hommat, myös tekemättä itse mitään. Ei se orgasmi mullekaan ole aina must, vaikka toivottava onkin. Mä olen puhunut koko ajan naisista jotka eivät mitenkään (millään tavalla) pysty orgasmia koskaan saamaan.

On naisia joita ei voi seksi vähempää kiinnostaa. Joku täällä palstallakin on kertonut olevansa aseksuaali. Mä halusin juttelua siitä että onko alku siihen että seksi ei kiinnosta siinä, että nainen ei ole ikinä kyennyt orgasmiin. Toisekseen mä (kehtasin) väittää että ne naiset joita seksi ei kiinnosta ja/tai eivät saa orgasmia koskaan mutta ovat parisuhteessa, harrastavat seksiä lähinnä puolisonsa takia.

Tää keskustelu meni vähän sivuraiteelle, itseasiassa vähän enemmänkin.. Osaksi myös sen takia että Scarletti provosoitui mun väitteistäni eikä kuunnellut mitä tosissani tarkoitin, ja aloin ärsyttää häntä tahallani. Mutta toi oli MUN alkuperäinen keskustelunaiheeni, mikä sitten vääntyi naurettavaksi väittelyksi siitä kellä muka on OIKEUS harrastaa seksiä.

Tämä on ihan normaalia, ja toivottavaakin. Minäkin monesti miehelleni puhelimessa hoidellut hommat, myös tekemättä itse mitään. Ei se orgasmi mullekaan ole aina must, vaikka toivottava onkin. Mä olen puhunut koko ajan naisista jotka eivät mitenkään (millään tavalla) pysty orgasmia koskaan saamaan.

On naisia joita ei voi seksi vähempää kiinnostaa. Joku täällä palstallakin on kertonut olevansa aseksuaali. Mä halusin juttelua siitä että onko alku siihen että seksi ei kiinnosta siinä, että nainen ei ole ikinä kyennyt orgasmiin. Toisekseen mä (kehtasin) väittää että ne naiset joita seksi ei kiinnosta ja/tai eivät saa orgasmia koskaan mutta ovat parisuhteessa, harrastavat seksiä lähinnä puolisonsa takia.

Tää keskustelu meni vähän sivuraiteelle, itseasiassa vähän enemmänkin.. Osaksi myös sen takia että Scarletti provosoitui mun väitteistäni eikä kuunnellut mitä tosissani tarkoitin, ja aloin ärsyttää häntä tahallani. Mutta toi oli MUN alkuperäinen keskustelunaiheeni, mikä sitten vääntyi naurettavaksi väittelyksi siitä kellä muka on OIKEUS harrastaa seksiä.

Itse en usko siihen että ne naiset jotka eivät orgasmia saa, suostuvat seksiin vain miehensä takia. Ei kai se seksi ole pelkkää orgasmin hakuisuutta?
Voihan siitä nauttia monella muullakin tavalla ja tuntuuhan se muukin osuus hyvältä seksin aikana kun peökästään se laukeaminen. Ja mikä kumma siinä on pahaa jos suostuu seksiin miellyttääkseen kumppaniaan? Eikö rakkaudesta tehdä monta muutakin asiaa vain toisen mieliksi, välittämättä siitä mitä itselleen saa?

Tää ketjuhan on täys väärinymmärrystä ja rivienvälistä lukua.
Mitäs jos summattais ne FAKTAT;

- Ap puhui YHDYNNÄSTÄ ja siitä että hänen naisensa ei laukea vaikka kuinka rynkyttäis sen helläksi ( moniko edes uskoi aloituksen olevan muuta kun provo? )

- Ketju alkoi rönsyilemään ja osa mainitsi että SEKSI ilman orgasmia ei heidän mielestään ole kovinkaan mielekästä ( myönnän kuuluvani tähän joukkoon )

- Sitten Harava alkoi kimpaantua. Mukaan tuli muutama muukin joka alkoi väärin lukea näitä mielipiteitä. Syntyi orgasmittomien puolue jota alkoi selkeästi harmittamaan että naisellakin on oikeus siihen orgasmiin.

-Tämän "keskustelun kekellä unohtui pari tosiasiaa;

On naisia jotka eivät saa orgasmia koskaan, on naisia jotka eivät saa orgasmia partnerinsa kanssa, on naisia jotka saavat orgasmin joskus parnertin kanssa ja sitten on se ryhmä joka saa aina. HARAVAA lainatakseni ; ketkä näistä ovat niitä RAJOTTUNEITA?
Täytyy myös muistaa että on naisia jotka eivät halua seksiä, mutta silti antavat koska se vaan "kuuluu" asiaan. On naisia jotka haluavat seksiä ja jopa orgasmia mutta eivät niitä saa. On naisia jotka nauttivat seksistä ja saavat sitä ( tai orgasmeja).
Harava tässä ketjussa toitotti useaan otteeseen että keskustelkaa kavereidenne kanssa ja yllättykää. No mitä olen jutellut kavereiden kanssa näistä asioista varmaan jo aikaisemmin kun moni tässä ketjussa keskusteluun osallistunut on edes ollut laillisessa seksin harrastamis iässä. Ja olen aika monesta suusta kuullut kuinka turhauttavaa on se että seksissä ei saa orgasmia koskaan tai todella harvoin. Että eipä ne naiset joiden kanssa olen aiheesta vuosien varrella keskustellut ole kertoneet miten kivaa on sekstata ja jäädä laukeamatta. No tässä ketjussa opin sen että heitäkin on. Mutta kyllä mä epäilen että yksikään näistä jotka toitottavat että ei se orgasmi ole tärkeää vaihtaisia osansa takaisin orgasmittomaan seksiin sitten kun alkaisi saamaan niitä orkkuja joka kerta.

Toisekseen mä (kehtasin) väittää että ne naiset joita seksi ei kiinnosta ja/tai eivät saa orgasmia koskaan mutta ovat parisuhteessa, harrastavat seksiä lähinnä puolisonsa takia.

Mä olen kuullut nykysin jo vanhempien naisten suusta että he ovat vaan olleet tyytyväisiä kun on parisuhde päättynyt eroon, sillä sen jälkeen ei ole enään tarvinnut sitä pakkoseksiä harjoittaa.
Musta on hyvin mielenkiintoista kun tuo nyt jo eläkeikää lähestyvä naissukupolvi ( tai jo eläkeläiset ) on niitä jotka eivät ole niitä orgasmeja kokeneet eivätkä ole myöskään siitä seksistä pahemmin koskaan nauttineet. Tää on nyt yleistämistä, joukkoon mahtuu varmasti runsaasti myös niitä jotka ovat seksistä ja orgasmeista nauttineet .Että kuinka iso osa siitä että nainen ei kykene laukeamaan johtuu estoista? Siitä että nainen ei ole sinut oman seksuaalisuutensa kanssa? Tai oman vartalonsa? Tai siinä miten paljon kasvatus on vaikuttanut siihen että miten nainen kokee seksin. Onko se häpeällistä jne.
Kuitenkin JOS nainen kykenee laukeamaan masturboimalla niin silloinhan ainakaan hänessä ei ole mitään fysiologista vikaa joka estäisi laukeamisen myös partnetrin kanssa.

Toisekseen mä (kehtasin) väittää että ne naiset joita seksi ei kiinnosta ja/tai eivät saa orgasmia koskaan mutta ovat parisuhteessa, harrastavat seksiä lähinnä puolisonsa takia.

Kiitos mielipiteesi laajennuksesta. Puhuit kylläkin vain naisista jotka eivät saa orgasmia sekstaillessaan, et naisista, joita ei seksi kiinnosta. Nämä kun ovat kaksi aivan eri asiaa.

[QUOTE="Horuksen silmä";22465066]
Kuitenkin JOS nainen kykenee laukeamaan masturboimalla niin silloinhan ainakaan hänessä ei ole mitään fysiologista vikaa joka estäisi laukeamisen myös partnetrin kanssa.[/QUOTE]

Ei masturboimalla tuleminen tarkoita, että nainen voisi tulla myös pelkässä yhdynnässä.

Kirjoitin jo tuonne aiemmin, miten se naisen fysiikka alapäässä rakentuu, klitan takana on paisuvaiskudosta ja se on erikokoinen / erilainen jokaisella. JA se vaikuttaa oleellisesti siihen, voiko nainen kiihottua orgasmiin asti, vain yhdynnässä, ilman mitään muita apuja.

[QUOTE="Horuksen silmä";22465066]
Musta on hyvin mielenkiintoista kun tuo nyt jo eläkeikää lähestyvä naissukupolvi ( tai jo eläkeläiset ) on niitä jotka eivät ole niitä orgasmeja kokeneet eivätkä ole myöskään siitä seksistä pahemmin koskaan nauttineet.
.[/QUOTE]

:O WHAT?? Ettäkö ajattelet orgasmin liittyvän jotenkin omaan ikäpolveesi? Tai mitä minä nyt en tässä tajua? Totta hemmetissä sinunkin mummusi ikäpolvi on orgasmeja saanut kuten sinä ja minä. Jossain kansanosissa seksi oli aikanaan paljon estottomampaa kuin nykyään, ladosta paalikasaan ja paalikasasta isännän kammariin jne. Myös naiset olivat varmasti esim. 50 vuotta sitten omasta itsestään ja "paikastaan" varmempia, eivät mitään luuserihipisijöitä. Noin yleisesti ottaen. Nykyään naisiin kohdistuu paljon enemmän esim ulkonäköpaineita, mikä aiheuttaa epävarmuutta.

Kerrankin niin täysin samaa mieltä Scarletin kanssa. Onpa todella kummallinen käsitys että seksistä ei voi nautti ilman orgasmia. Vastahan siitä oli dokumenttikin, että siitä YRITETÄÄN tehdä ongelmaa että nainen ei saa yhdynnässä orgasmia, vaikka siinä ei sinänsä mitään ongelmallista ole. Joillekin se on vaan täysin mahdotonta fysiikan takia, mutta ei se sitä tarkoita etteikö nämä naiset voisi olla tyytyväisiä seksielämäänsä.

Olen saanut orgasmin vain kerran yhdynnässä, ja vaikka se ihanaa olikin, niin toimiva kokonaisuus ilman orgasmia on minusta tuhat kertaa tärkeämpi. Voimakasta mielihyvää tunnen silti. Minusta tuollainen pakko-orgasmi-hakuisuus olisi ahdistavaa, että pitäisi suorittaa ja suorittaa jonkun päämäärän eteen. On ihanaa nauttia rakkaimman ihmisen läheisyydestä ja siitä että molemmista tuntuu hyvältä. Ei mieskään aina saa jos kovin monta kertaa on hässitty peräkkäin mutta ei sekään ongelma ole miehelle eikä mulle. Ei miehetkään koneita ole.

Tuollaisen asenteenko haluaisit sirkka opettaa tyttärellesi joka ensimmäisen poikaystävänsä kanssa alkaa vasta tutustua seksiin ja seksuaalisuuteensa? Voivoi :(

Ratkaisuna olen käyttänyt sitä, että panen häntä niin kauan, että paikat ovat hellänä eikä halua enää seksiä. Ei kai se sama asia ole kuin orgasmi, mutta parempaakaan lopputulosta ei ilmeisesti ole saatavilla. Nainen sanonut, ettei ole saanut kenenkään kanssa koskaan yhdynnässä orgasmia. Sormilla kyllä tulee.

En aivan ymmärrä mikä ap:n ongelma on, jos orgasmi tulee sormin niin entä sitten. Miksi miehelle on niin tärkeää saada orgasmi aikaan pelkällä yhdynnällä, seksi on paljon muutakin? Tuo rynkyttäminen on tuskin ratkaisu ongelmaan, ennemmin rohkaisisin naista kertomaan ja tutustumaan kehoonsa ja siihen mikä tuntuu hyvältä, mikä ei.

Alkuperäinen kirjoittaja koottuja typeryyksiä;22465232:
Kiitos mielipiteesi laajennuksesta. Puhuit kylläkin vain naisista jotka eivät saa orgasmia sekstaillessaan, et naisista, joita ei seksi kiinnosta. Nämä kun ovat kaksi aivan eri asiaa.

Ei masturboimalla tuleminen tarkoita, että nainen voisi tulla myös pelkässä yhdynnässä.

Kirjoitin jo tuonne aiemmin, miten se naisen fysiikka alapäässä rakentuu, klitan takana on paisuvaiskudosta ja se on erikokoinen / erilainen jokaisella. JA se vaikuttaa oleellisesti siihen, voiko nainen kiihottua orgasmiin asti, vain yhdynnässä, ilman mitään muita apuja.

Kun luet alusta asti, siellä missä niitä mun mielipiteitä on niin huomaat että olen puhunut molemmista. :headwall:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä