K
katuja
Vieras
Eli tosiaan homma on niin, että mieheni on eronnut kirkosta jo aikoja sitten ja on hieman painostanut minua siihen myös, en ole ollut tähän suostuvainen. Nyt kun tuli nämä kirkon homokeskustelut ym. niin ajattelin että nyt olisi hyvä "tekosyy" irtisanoa itsensä kirkosta. En siis ole varsinainen uskovainen enkä niinkään käytä kirkon palveluja, mutta jokin kuitenkin asiassa ahdistaa. Olen kuitenkin useasti rukoillut jumalaa ja ajatukseni asiasta on että ehkä jotain kuitenkin jossain on, vaikka ei suoranaisesti jumalaa.
Nyt siis olen tullut katumapäälle ja minusta tuntuu että minua ja perhettäni rankaistaan tästä asiasta jollain tavalla ( läheisen kuolemalla tai lasten sairastumisella tai jotain).
NYt mieheni myös vaatii että lapset eivät saa osallistua koulun uskontotunnille ym. koska me emme kuulu kirkkoon eikä hän haluaa että lapset "hurahtavat" uskontoon ym.
Mitä ihmettä minun pitäisi nyt tehdä?
Nyt siis olen tullut katumapäälle ja minusta tuntuu että minua ja perhettäni rankaistaan tästä asiasta jollain tavalla ( läheisen kuolemalla tai lasten sairastumisella tai jotain).
NYt mieheni myös vaatii että lapset eivät saa osallistua koulun uskontotunnille ym. koska me emme kuulu kirkkoon eikä hän haluaa että lapset "hurahtavat" uskontoon ym.
Mitä ihmettä minun pitäisi nyt tehdä?