Mitä ajatella ja miten jatkaa eteenpäin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajatukset sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaa nyt katsoa rauhalliseen tahtiin oisko suhteessanne enaa mitaan pelastettavaa. Ei kannata heti ottaa takaisin asumaan yhteiseen kotiin vaan menna pikkuaskelin. Voi ymmartaa tuskaasi ja ymmarran ettei luottamus niin vain palaa.

Itse sain tietaa huhtikuussa etta mieheni on pettanyt minua jo vuoden 2011 kevaasta asti toisen naisen kanssa. Meilla just talo valmistunut ja 3vuotias lapsi. Mies ei myonna etta hanella toinen vaikka tiedan sen 100%:n varmasti. Han sanoo etta se on vain mielikuvitustani. Tiedan kuka nainen on kyseessa ja mieheni ystava on kertonut asiasta (mies ei sita tieda) ja oma ystavanikin on nahnyt kyseisen naisen mieheni kanssa. Mutta ei vaan tunnusta. Asun valimeren maassa ja tilanne todella vaikea. Jos lahden lapseni kanssa suomeen niin se on lapsikaappaus, jos haen eroa niin se voi kestaa yli 2 vuotta ja voin jopa menettaa lapseni, ainakin valiaikaisesti, eli oikeusprosessin ajaksi. Ei siis ole ulospaasya niin vaan. Taalla en voi yksinhuoltajana parjata, jos siis muuttaisin vuokra-asuntoon lapsen kanssa. Ja miehella ei ole rahaa maksaa mulle omaisuudesta, eika suostu eroon. Jos suostuisi niin ero olisi puolessa vuodessa selva. Lasta ei suostu myos mulle antamaan, ainakaan toiseen maahan joten tanne on jaatava koska lapsestani EN luovu. Mies vaan jatkaa toista suhdetta ja mina olen lapsen kanssa kotona. Han tulee sitten yolla viereeni nukkumaan kun tulee toista ja sen toisen luota. Taa on ihan jarkyttavaa!

Voi kauhea, sullapa vasta kamala tilanne onkin :(

Jaksamista sinne, en osaa mitään muuta sanoa.

Kannattaa nyt katsoa rauhalliseen tahtiin oisko suhteessanne enaa mitaan pelastettavaa. Ei kannata heti ottaa takaisin asumaan yhteiseen kotiin vaan menna pikkuaskelin. Voi ymmartaa tuskaasi ja ymmarran ettei luottamus niin vain palaa.

Itse sain tietaa huhtikuussa etta mieheni on pettanyt minua jo vuoden 2011 kevaasta asti toisen naisen kanssa. Meilla just talo valmistunut ja 3vuotias lapsi. Mies ei myonna etta hanella toinen vaikka tiedan sen 100%:n varmasti. Han sanoo etta se on vain mielikuvitustani. Tiedan kuka nainen on kyseessa ja mieheni ystava on kertonut asiasta (mies ei sita tieda) ja oma ystavanikin on nahnyt kyseisen naisen mieheni kanssa. Mutta ei vaan tunnusta. Asun valimeren maassa ja tilanne todella vaikea. Jos lahden lapseni kanssa suomeen niin se on lapsikaappaus, jos haen eroa niin se voi kestaa yli 2 vuotta ja voin jopa menettaa lapseni, ainakin valiaikaisesti, eli oikeusprosessin ajaksi. Ei siis ole ulospaasya niin vaan. Taalla en voi yksinhuoltajana parjata, jos siis muuttaisin vuokra-asuntoon lapsen kanssa. Ja miehella ei ole rahaa maksaa mulle omaisuudesta, eika suostu eroon. Jos suostuisi niin ero olisi puolessa vuodessa selva. Lasta ei suostu myos mulle antamaan, ainakaan toiseen maahan joten tanne on jaatava koska lapsestani EN luovu. Mies vaan jatkaa toista suhdetta ja mina olen lapsen kanssa kotona. Han tulee sitten yolla viereeni nukkumaan kun tulee toista ja sen toisen luota. Taa on ihan jarkyttavaa!

Palkkaa yksityisetsivä hankkimaan todisteet suhteesta, niin saat erossa helpommin lapsesi itsellesi.

Kannattaa ainakin jostain selvittää perin pohjin, mitkä sun oikeudet on. Ethän sä nyt noin voi jatkaa!?

Selvitä sekä Suomesta että nykyisestä asuinmaastasi.

[QUOTE="Vieras";27863993]"kun ei saa sitä mitä haluaa, täytyy tyytyä vähempään."

Tuohan kuulostaa siltä, että etsii koko ajan parempaa, niin sinun kanssasi kuin nykyisessä suhteessaan. On valmis aina "tyytymään vähempään", kunnes tulee jotain parempaa vastaan.

Mielestäni pitkässä, vakituisessa, arkistuneessa suhteessa voi aina tulla hetkellisesti "parempaa", jännittävämpää vastaan. Jokaisessa suhteessa on hetket, jolloin arki vastustaa. Tässä vaaditaan sitoutumista, TAHTOA rakastaa ja uskoa siihen, että suhde kantaa eteenpäin. Mielestäni miehen asenteessa on aika pahasti vikaa, jos on valmis jättämään perheensä paremman toivossa.

Mutta jos harkitset yhteenpaluuta, en missään nimessä ottaisi miestä takaisin suoraan vieraan naisen luota, vaan minäkin vaatisin miehen olemista ensin sinkkuna, yksin asumista jne. jolloin hän todella voi todistaa, mitä on valmis tekemään suhteenne eteen. Ehkäpä parisuhdeterapiaa.[/QUOTE]

JUURI NÄIN, olen täysin samaa mieltä!

Ja sanoinkin hänelle, että ei perhettä jätetä ja luovuteta, jos on vähän vastoinkäymisiä, meillä kun ei edes ollut mitään suurempia riitoja tai vaikeuksia.

Epäilen vahvasti, että olen vain se "helppo", joka antaa aina anteeksi ja jonka luokse voi aina palata, kun ei parempaa löydä.

Toisaalta mies aina tuntuu löytävän ne hyvät puolet minusta VAIN kun on erossa minusta. Yhdessä ollessamme huomaa vain ne häntä ärsyttävät puolet.

Niinkuin olen jo monta kertaa sanonut, epäilen vahvasti hänen sitoutumiskykyään..

[QUOTE="vieras";27863956]Jep, kurjalta kuulostaa. Mä ehkä tossa tilanteessa yrittäisin keksiä jonkun hyvän "koston"molemmille. Vaikka postilaatikko täyteen pskaa, tai jotain.
Tai annat miehen uskoa että olet ottamassa takaisin, ja tyhennätkin asunnon siinä välissä, ja sitten kun hän tavaroineen olisi oven takana, olisit jo muuttanut pois.
Siinä saisi se nainenkin vähän nenilleen.[/QUOTE]

Voi elämä. Kylläpäs on paha kosto, paskaa postilaatikossa. Ja helvetin kypsää.

Mitä sillä kostolla voittaa? Ei mitään, alentuu vain exän tasolle. Tunne-elämältään normaali ihminen ei ala toteuttamaan mitään kostoja tuollaisessa tilanteessa vaikka niitä vihaisena tulisikin miettineeksi. Lisäksi lapsen edun pitää olla etusijalla, hänen etunsa on vanhempien hyvät välit jotka tuskin tulevat hyvät olemaan jos lähdetään kostolinjalle.

Eiköhän miehellä tässä tilanteessa se pahin 'kosto' ole se että ap ei ota häntä takaisin.

No joo, älä ainakaan enää ole "helppo". Sano, että nyt pitää nähdä vaivaa ja antaa aikaa, että edes harkitsisit asiaa. Sano tosiaan, niinkuin on ehdotettukin tässä, että hänen on oltava hetki omillaan, etkä siltikään anna takeita. Jos hän ei ole valmis näkemään minkäänlaista vaivaa tai odottamaan, niin ei ole sen arvoinen että edes kannattaisi harkita paluuta yhteen.

Kannattaa ainakin jostain selvittää perin pohjin, mitkä sun oikeudet on. Ethän sä nyt noin voi jatkaa!?

Selvitä sekä Suomesta että nykyisestä asuinmaastasi.

Olen jo saanut nauhoitettua heidan seksisessionsa, mutta en ole sita kertonut miehelleni. Odotan lisaa materiaalia etta voi sitten ehka niista hyotya vaikka oikeudessa. Mutta en ole varma voiko niita laillisesti kayttaa. En myoskaan yksin aio niita miehelleni nayttaa koska han voi kayda vihaistuksissaan kiinni. Taa tilanne on oikeesti ihan kamala. Koko kesan oksentelin ja laihduin yli 10 kg (laihtuminen on kylla positiivinen asia tassa ;) ) Lapsi sanoi joka paiva etta aiti oksentaa... Yksityisetsivan luona kavin mutta pyysi niin isoja rahoja etten voinut maksaa. Asianajaja sanoi etta mika kiire sulla on erota, hanki sinakin poikaystava! Ja jos viela haluan eron myohemmin niin kylla han sita sitten lahtee ajamaan... HUH! Asianajaja haluaisi sailyttaa perheen, niinkuin taalla on tapana vaikka mita tapahtuisi.

Olen jo saanut nauhoitettua heidan seksisessionsa, mutta en ole sita kertonut miehelleni. Odotan lisaa materiaalia etta voi sitten ehka niista hyotya vaikka oikeudessa. Mutta en ole varma voiko niita laillisesti kayttaa. En myoskaan yksin aio niita miehelleni nayttaa koska han voi kayda vihaistuksissaan kiinni. Taa tilanne on oikeesti ihan kamala. Koko kesan oksentelin ja laihduin yli 10 kg (laihtuminen on kylla positiivinen asia tassa ;) ) Lapsi sanoi joka paiva etta aiti oksentaa... Yksityisetsivan luona kavin mutta pyysi niin isoja rahoja etten voinut maksaa. Asianajaja sanoi etta mika kiire sulla on erota, hanki sinakin poikaystava! Ja jos viela haluan eron myohemmin niin kylla han sita sitten lahtee ajamaan... HUH! Asianajaja haluaisi sailyttaa perheen, niinkuin taalla on tapana vaikka mita tapahtuisi.

Kannattaisi varmaan konsultoida jotain toista asianajajaa.

Kysy myös Suomesta vaikka oikeusaputoimistosta neuvoa, esim. että mitä tapahtuisi, jos jätät äijän ja lähdet lapsinesi Suomeen.

No joo, älä ainakaan enää ole "helppo". Sano, että nyt pitää nähdä vaivaa ja antaa aikaa, että edes harkitsisit asiaa. Sano tosiaan, niinkuin on ehdotettukin tässä, että hänen on oltava hetki omillaan, etkä siltikään anna takeita. Jos hän ei ole valmis näkemään minkäänlaista vaivaa tai odottamaan, niin ei ole sen arvoinen että edes kannattaisi harkita paluuta yhteen.

Juuri näin asia olisi kaikkein järkevin hoitaa enkä siis tosiaan aio häntä ainakaan suoraan tänne ottaa asumaan, sen olen jo päättänyt. Lisäksi haluaisin, että menisimme parisuhdeterapiaan. Tiedä sitten palaisiko luottamus silti koskaan kokonaan.

Täytyy tosiaan miettiä asiaa ajan kanssa........

Mitä luultavimmin tilanne on kuitenkin se ettemme voi olla yhdessä, ottaa vaan päähän tällainen ihastuminen uudestaan..

Kannattaisi varmaan konsultoida jotain toista asianajajaa.

Kysy myös Suomesta vaikka oikeusaputoimistosta neuvoa, esim. että mitä tapahtuisi, jos jätät äijän ja lähdet lapsinesi Suomeen.

Suomen oikeusapu ei voi auttaa, mitas menin ulkomaalaisen kanssa naimisiin. Ja jos lahden lapsen kanssa Suomeen ilman miehen lupaa niin takaisin joudun tulemaan koska kyseessa lapsen kidnappaus. Eri asia on jos taalla oikeus antaisi luvan muuttaa lapsen kanssa Suomeen. Minulle sanottiin etta jos lahden oikeuteen avioeroa hakemaan niin siina menee enemman kuin 2 vuotta ja voi olla etta menetan siksi ajaksi lapseni miehelle koska en ole toissa. Mieheni on yksityisyrittaja ja mina ollut kotona lapsen kanssa lapsen syntyman jalkeen.

Juuri näin asia olisi kaikkein järkevin hoitaa enkä siis tosiaan aio häntä ainakaan suoraan tänne ottaa asumaan, sen olen jo päättänyt. Lisäksi haluaisin, että menisimme parisuhdeterapiaan. Tiedä sitten palaisiko luottamus silti koskaan kokonaan.

Täytyy tosiaan miettiä asiaa ajan kanssa........

Mitä luultavimmin tilanne on kuitenkin se ettemme voi olla yhdessä, ottaa vaan päähän tällainen ihastuminen uudestaan..

Se on ihan ymmärrettävää, onhan teillä kuitenkin historia ja lapsi yhdessä. Senkin takia, jos mahdollisuus on, niin kannattaahan se terapiassa selvittää. Mutta sano tosiaan, että mitään takeita et voi antaa. Jos ei lähde sen naisen luota, niin sehän kertoo jo kaiken.

Suomen oikeusapu ei voi auttaa, mitas menin ulkomaalaisen kanssa naimisiin. Ja jos lahden lapsen kanssa Suomeen ilman miehen lupaa niin takaisin joudun tulemaan koska kyseessa lapsen kidnappaus. Eri asia on jos taalla oikeus antaisi luvan muuttaa lapsen kanssa Suomeen. Minulle sanottiin etta jos lahden oikeuteen avioeroa hakemaan niin siina menee enemman kuin 2 vuotta ja voi olla etta menetan siksi ajaksi lapseni miehelle koska en ole toissa. Mieheni on yksityisyrittaja ja mina ollut kotona lapsen kanssa lapsen syntyman jalkeen.

Ei voi olla noin, ettei sinulla ole mitää oikeuksia! Nyt selvittämään asiaa Suomen puolelta, laita sukulaisesi ottamaan yhteyttä lakimieheen tms. Eihän noin voi elää!
Kyllä sinulla pitää olla oikeus palata kotimaahasi, kun miehesi sinua pettää!
Törkeetä!
Mitä jos vaan lähtisit, ja sitten kun mies huhuilee ja uhkailee perääsi, kerron nauhasta joka sinulle heistä on? Ehkä ei siinä vaiheessa vie asiaa oikeuteen, kun tietää että häviäisi.

Olen todella pahoillani puolestasi! Tilanne kuulostaa aivan kamalalta! Tsemppiä!

Olin aikanani samanlaisessa tilanteessa. Mieheni lähti ystäväni matkaan. Ei mennyt kauaan kun miestä rupesi kaduttamaan.Rupesi satelemaan puheluit ja viestejä joissa itki perään,kertoi kuinka toinen nainen onkin minun korvikkeeni jne..
Alussa meinasin antaa periksi,mutta sitten rupesin miettimään asiaa monelta kantilta.loppujen lopuksi ilmoitin,että itse oli valintansa tehnyt ja eläköön sen kanssa,takaisin ei olisi tulemista.
En olisi ikinä voinut enää luottaa häneen,luottamus on kuitenkin minulle se suhteen tärkein asia.Ei todellakaan ollut helppo päätös,mutta yli pääsin loppujen lopuksi kuitenkin.

Ihan järkevän valinnan tein,mies aikansa seurusteli ex ystäväni kanssa,piti koko ajan salasuhteita ja tekivät vielä lapsenkin,ja ero koitti kun lapsi oli noin 2kk ikäinen,mies lähti toisen matkaa.On jatkanut samalla linjalla vieläkin,samanlailla vaihtanut naista lennosta tuonkin jälkeen ja nykyisessä suhteessa on jatkuvasti kolmansia osapuolia.

Jos laitat mulle sun email osoitteen niin voidaan jutella. Mun ero ulkomailla kesti kolme vuotta ja mieheni siis petti...Voin todella auttaa sinua!

Sano miehelle, että aloitat keskustelut hänen kanssaan suhteenne pelastamisesta sitten, kun hän on eronnut naapurista. Siinä et vielä lupaa mitään muuta kuin keskustella. Lisäksi saat miehen tilanteesta mielenkiintoista tietoa, kun näet, onko hän valmis jättämään naapurin sitä varten että saa edes keskustella kanssasi. Jos ei ole, niin tilanne on sillä selvä.

Sitten tietenkin vaadit, että keskustelette parisuhdeterapeutin välityksellä ja mies kustantaa. Harvalla jätetyksi tulleella on mahdollista käsitellä tilannetta noin. Uskoisin, että siitä on apua sulle jokatapauksessa. Siis vaikka päättäisitte pysyä erossa (niinkuin uskon että päätätte, vaikkei tässä mun mielipidettä nyt tarvitakaan), niin sun on helpompi jatkaa elämääsi, kun tämä on perusteellisesti loppuunkäsitelty.

Tsemppiä! Ja pistä I Will Survive soimaan!

[QUOTE="vieras";27864360]Jos laitat mulle sun email osoitteen niin voidaan jutella. Mun ero ulkomailla kesti kolme vuotta ja mieheni siis petti...Voin todella auttaa sinua![/QUOTE]

Moi!

Mihin laitan emailia?

[QUOTE="vieras";27866716]Laita sun email soite niin laitan sulle viestiä![/QUOTE]

olen myös eronnut etelä-euroopassa ja toivoisin voivani auttaa sinua oman kokemukseni kautta. Taistelin vuosia oikeudessa ja voitin lasteni yksinhuoltajuuden juuri syyllisyyden perusteella. Se on monimutkainen prosessi ja virheisiin ei ole varaa...

Oletko aloittaja se sama, joka kirjoitteli aiemmin? Että ex-miehesi vaati, että otat naapurin lapsen hoitoon, että saavat siellä kuherrella? Tätä samaa miestäkö sinä nyt haluat takaisin?

minä haluan lausua todistukseni teille all.i juuri naimisiin mieheni noinvuosi sitten alamme ongelmia kotona kuten pysähdymme nukkumassasamassa sängyssä , taistelevat pienistä asioista hän aina tulee kotiin myöhään illalla, juominen liikaa ja nukkuminen muiden naisten kanssa ulos side.i ole koskaan rakastamaan ketään elämässäni paitsi him.he on isä lapseni ja en halua menettää häntä, koska olemme tehneet niin kovasti yhdessä tulla mitä me olemme ja ovat today.few kuukausi sitten hän nyt päättänyt elää minua jalapsi, onyksinhuoltajaäiti voi joskus olla vaikeaa , joten minulla on kukaan kääntyä ja olin sydän broken.i nimeltään äitini ja selittää jokainen asia hänelle , äitini kertoi minulle Dr Jatto kuinka hän auttoi ratkaisemaanongelman hänen ja isäni olin yllätys siitä, koska he ovat olleet ilman toisiaan kolme japuoli vuotta, ja se oli kuinihme miten he tulivat takaisin toistensa . i ohjattiin tohtori Jatto ja selittää hänelle kaikki kaikessa , joten hän lupaa minulle ei tarvitse huolehtia, että hän loitsun ja tehdä asiat tulevat takaisin, miten me silloin niin paljon rakkautta uudelleen ja että se oli toinen naispuolinen henki, joka ohjasi minun husband.he kertoi minulle, että minun ongelma ratkeaa kahden päivän kuluessa , jos Luulen sanoneeni OK.So hän loitsun minulle ja kahden päivän kuluttua rakkauteni palasi pyytää minua antamaan anteeksi him.i Olen niin onnellinen nyt . joten miksi päätin jakaa kokemukseni kanssa jokainen elin , että on tällainen ongelma häneen yhteyttä sähköpostitse . drjattosplltemple@gmail.com
Narol Denison

1 . Saada ex rakastaja takaisin .
2 . VOITTAMINEN arpajaisia.
3 . Fertiilissä .
4 . KATKAISUPISTEESTÄ Generation Course.
5 . NÄIN työtä.
6 . Työpaikkojen lisääminen .
7 . RAHAA SPELL .
8 . SPIRITUAL suoja.
9 . Kasviperäisiä CARE .
10 . BEAUTY SPELL .
( drjattosplltemple@gmail.com )

Yhteistyössä