A
ajatukset sekaisin
Vieras
Kannattaa nyt katsoa rauhalliseen tahtiin oisko suhteessanne enaa mitaan pelastettavaa. Ei kannata heti ottaa takaisin asumaan yhteiseen kotiin vaan menna pikkuaskelin. Voi ymmartaa tuskaasi ja ymmarran ettei luottamus niin vain palaa.
Itse sain tietaa huhtikuussa etta mieheni on pettanyt minua jo vuoden 2011 kevaasta asti toisen naisen kanssa. Meilla just talo valmistunut ja 3vuotias lapsi. Mies ei myonna etta hanella toinen vaikka tiedan sen 100%:n varmasti. Han sanoo etta se on vain mielikuvitustani. Tiedan kuka nainen on kyseessa ja mieheni ystava on kertonut asiasta (mies ei sita tieda) ja oma ystavanikin on nahnyt kyseisen naisen mieheni kanssa. Mutta ei vaan tunnusta. Asun valimeren maassa ja tilanne todella vaikea. Jos lahden lapseni kanssa suomeen niin se on lapsikaappaus, jos haen eroa niin se voi kestaa yli 2 vuotta ja voin jopa menettaa lapseni, ainakin valiaikaisesti, eli oikeusprosessin ajaksi. Ei siis ole ulospaasya niin vaan. Taalla en voi yksinhuoltajana parjata, jos siis muuttaisin vuokra-asuntoon lapsen kanssa. Ja miehella ei ole rahaa maksaa mulle omaisuudesta, eika suostu eroon. Jos suostuisi niin ero olisi puolessa vuodessa selva. Lasta ei suostu myos mulle antamaan, ainakaan toiseen maahan joten tanne on jaatava koska lapsestani EN luovu. Mies vaan jatkaa toista suhdetta ja mina olen lapsen kanssa kotona. Han tulee sitten yolla viereeni nukkumaan kun tulee toista ja sen toisen luota. Taa on ihan jarkyttavaa!
Voi kauhea, sullapa vasta kamala tilanne onkin
Jaksamista sinne, en osaa mitään muuta sanoa.