Mitä ajatella ja miten jatkaa eteenpäin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajatukset sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asuu.. "kun ei saa sitä mitä haluaa, täytyy tyytyä vähempään."

Älytöntä.
Onko tämä suora lainaus? Uskomatonta :O

Itse pitäisin ensimmäisenä ehtona miehen pois muuttamista naisen luota, mutta ei takaisin kotiin. Sitten aikaa miettiä, pariterapiaa, omien tunteiden selvittelyä jne. Ehkä se johtaa yhteenpaluuseen, ehkä ei. Mutta jos mies palaa suoraan takaisin, hän on pian todennäköisesti alkutilanteessa eli ei tunne itseään onnelliseksi ja alkaa etsiä jotain muuta.

Sitä olen odottanutkin, että myös jotenkin osoittaa sen että todella haluaa minut takaisin jostain muustakin syystä kuin että olen esim. se "tuttu ja turvallinen" tai siksi että meillä on yhteinen lapsi.

Ajattelin tässä rauhassa katsoa miten mies toimii jatkossa, minulla ei ole hätää eikä mitään, tunteet on jokatapauksessa sekaisin.

Näin juuri, jos hän todella sinua rakastaa ja haluaa palata yhteen, hän ei ainakaan hölmöile samalla tavalla enää! Jos hän ei jaksa odottaa, miksi sinäkään odottaisit ja toivoisit jotain parempaa tämän miehen kanssa? Silloin ainakin tiedät ettei hän ole sen arvoinen.

Kiitos.

Kaikkein hämmentävintä tässä on tällä hetkellä se, että kun emme olleet tekemisissä lähes ollenkaan, oli jo "päässyt yli" hänestä.. mutta nyt kun mies alkoi avautua minulle tuntemuksistaan ja lähetellä tekstiviestejä, niin tuntui kuin olisin taas ihastunut häneen, joka on taas ristiriidassa siihen, kuinka huonosti ja arvottomasti minua on kohdeltu. Miten voin olla "ihastunut" ihmiseen, joka on loukannut minua pahiten maailmassa?
Tottakai siis edelleen rakastan miestä, kaikesta huolimatta, mutta jotenkin minusta tuntuu että rakkaus merkitsee minulle ihan eri asioita kuin miehelle..

Tunteet eivät kuole noin vain, mutta oletko miettinyt josko tuo miehen huomio ja kaipuu imartelee sinua niin että suhtaudut mieheen positiivisemmin kuin jos mies olisikin ottanut yhteyttä vain sopiakseen tapaamisoikeudesta?

Asuu.. "kun ei saa sitä mitä haluaa, täytyy tyytyä vähempään."

Älytöntä.

Jos asuu todella vielä sen naisen luona niin minä en todellakaan ottaisi takaisin tuosta noin että vaihtaa vaan osoitetta naisen luota naisen luokse, yök. Eri asia sitten jos mies hankkii oman asunnon ja sitten katsoo pikkuhiljaa miten elämä menee voisitteko palata yhteen vai onko kaikki välillänne ihan loppu. Pariterapia voisi olla hyvä juttu, mutta ensin miehen kannattaisi muuttaa omilleen.

[QUOTE="vieras";27863593]Siksikö se lähti kotoa, tyytyäkseen vähempään..?

Pyydäpä miestä muuttamaan yksin omaan asuntoonsa ja todistamaan, että oikeasti valitsee sinut, eikä sitä toista naista. Kivahan se on muutella naisten koteihin aina, kun kaipaa taas vähän vaihtelua ja sitten palata taas kotiin. Helppoa ja vaivatonta.[/QUOTE]

Luuli ilmeisesti löytäneensä jotain paljon parempaa..

Sehän se ydinkysymys tässä onkin, että MIKSI ei saanut kotoa kaikkea haluamaansa vaikka itse olin mukana meidän perheessä 110 prosenttisesti. Luulen ettei mies pysty täysin sitoutumaan kehenkään..

[QUOTE="vieras";27863527]Asuuko mies vielä sen naisen kanssa? Jos asuu, niin enpä oikein tiedä.. Jos haikailee kotiin ja uusi nainen ei olekaan kiva ja ihanaa ja nam, niin luulisi, että hankkii oman asunnon, elää sinkkuna ja etsii keinoja, joilla yrittää saada sinun luottamuksesi takaisin. Mitä mies aikoo tehdä, jos et ota häntä takaisin? Jäädä sen toisen naisen luokse? Jos, niin kertoo taas paljon miehestä. Eikä kyllä mitään hyvää.[/QUOTE]

Näin. Jos mies tosiaan asuu vielä toisen naisen luona ja samalla vonkaa ap:ta takaisin niin huhhuh, kunnon tuplapetturi se mies on. En luottaisi pätkääkään tuollaisen miehen sanoihin. Näköjään tottunut siihen että naisia saa kusettaa ja kohdella ihan miten tahtoo.

[QUOTE="vieras";27863512]Jos ei mies ollut onnellinen sinun kanssasi, miksi hän haluaa takaisin? Mä kyllä ehdottaisin miehelle, että muuttaa ensin itsekseen, opettelee elämään itsensä kanssa ja sitten vasta mietitään parisuhteen tilaa.

Tsemppiä kovasti![/QUOTE]

Niinpä. Tarviseeko mies sinut uudelleen ponnahduslaudaksi kun tuo nainen ei ollutkaan sellainen kuin luuli! Tavallaanhan mies nyt kelpuuttaa sinut vaikka parempaa hakee.

Älä ota takaisin. Mieti mitä on tehnyt, ja varsinkin mitä on sinulle sanonut. Miehän kävelee ylitsesi mennen tullen. Luottaa siihen, että hän se kyllästyi, et sinä. joten sinä otat takaisin. Eihän tuon jälkeen ole kunnioitusta olemassa. Hänen valintansa oli lähteä.

Jos asuu todella vielä sen naisen luona niin minä en todellakaan ottaisi takaisin tuosta noin että vaihtaa vaan osoitetta naisen luota naisen luokse, yök. Eri asia sitten jos mies hankkii oman asunnon ja sitten katsoo pikkuhiljaa miten elämä menee voisitteko palata yhteen vai onko kaikki välillänne ihan loppu. Pariterapia voisi olla hyvä juttu, mutta ensin miehen kannattaisi muuttaa omilleen.

Yhteen muutto suoraan ei ole todellakaan minulle mikään vaihtoehto ihan vaan lapsenkaan takia.. mies vaan jotenkin kuvittelee että asia on niin helppo, ei ymmärrä yhtään mitä kaikkea on aiheuttanut.

Sanoinkin hänelle että ei ole todellakaan helppo katsoa vierestä, kun toinen tekee elämänsä pahimman virheen eikä voi tehdä asialle mitään, aikuinen ihminen kun on omine päätöksineen..

Niin kauan kuin mies asuu toisen naisen kanssa, en edes harkitsisi yhteenpaluuta. Miehen on ensin osoitettava, että kykenee asumaan yksin ja hoitamaan itse asiansa ja huushollinsa, eikä vain hyppää toisen naisen hoivista suoraan seuraavan täysihoitoon.

[QUOTE="JJJ";27863609]Tunteet eivät kuole noin vain, mutta oletko miettinyt josko tuo miehen huomio ja kaipuu imartelee sinua niin että suhtaudut mieheen positiivisemmin kuin jos mies olisikin ottanut yhteyttä vain sopiakseen tapaamisoikeudesta?[/QUOTE]

Tätäkin olen miettinyt ja luultavasti asia on näin....

Niin.. Hän oli valmis sinut jättämään paremman toivossa, niin mitä takeita sinulla on siitä, ettei havittelisi "parempaa" uuden ihastuksen tullessa vastaan?

Pitikö kauan salasuhdetta ennen eroa, vai tiedätkö edes?

Ei minulla takeita olekaan.

Pettänyt ei kuulemma, mutta yhteenmuutosta päätettiin yhdessä uuden naisen kanssa vielä kun me olimme yhdessä..

joo... mitä enemmän kerron, sitä enemmän alkaa tuntua että JSSAP :D

Ei minulla takeita olekaan.

Pettänyt ei kuulemma, mutta yhteenmuutosta päätettiin yhdessä uuden naisen kanssa vielä kun me olimme yhdessä..

joo... mitä enemmän kerron, sitä enemmän alkaa tuntua että JSSAP :D

Jos järjellä ajattelet, niin on suhteen täytynyt alkaa selkäsi takana jo aiemmin. Missä yhteydessä olivat tavanneet, olivatko työkavereita vai mikä oli kuvio?

[QUOTE="vieras";27863724]MITÄ? Mies siis majailee naapurissasi uuden naikkosen kanssa? Ja sinua ei haittaa, olet kuukaudessa unohtanut hänet???Ja nyt olisit valmis ottamaan takaisin?wtf?
Nyt ei tässä joku täsmää.
Mä en antaisi tuollaisen k-pään tavata edes lastaan vähään aikaan, jos noin julmasti tekee....[/QUOTE]

Ei ole provo, olisipa edes!

Lasta on pakko antaa tavata, olen lastenvalvojalle soittanut jo 2 kertaa ja lapsella on oikeus tavata isäänsä oli mikä oli.

Enkä ole muuten edes sanonut että olisin valmis ottamaan hänet takaisin, olen sanonut että olen tunteideni ja ajatukseni kanssa sekaisin.. kirjoitin että olen päättänyt ettemme enää palaa yhteen.

Ei ole provo, olisipa edes!

Lasta on pakko antaa tavata, olen lastenvalvojalle soittanut jo 2 kertaa ja lapsella on oikeus tavata isäänsä oli mikä oli.

Kannattaako edes harkita, että ottaisit miehen takaisin?
Miten tuollaisen voisi antaa anteeksi? Majailee naapurissa uuden naisen kanssa?
Varmasti olit aika hajalla kun tuo tapahtui?
Älä nyt usko heti miestäsi, vaikka tekstailisikin kuinka paljon katuu ja rakastaa sinua!
Anna ajan kulua ja katso mikä on miehen seuraava muuvi. Ihastuuko uuteen naiseen jne..

Yhteistyössä