V
"vieras"
Vieras
Hyi helvetti, nyt tekee oikeesti ihan pahaa:'(
Samoin!! Vitun laiska ämmä ja kehtaa vielä valittaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyi helvetti, nyt tekee oikeesti ihan pahaa:'(
Alkuperäinen kirjoittaja eivoiymmärtää;22493238:Haluan. Ja kyllähän hän onkin kotona. Olen lapseni kanssa joka arkipäivä 18 tuntia, viikonloppuisin 24 tuntia per päivä. Kauanko sinä itse olet?
Alkuperäinen kirjoittaja eiymmärrä;22492843:Minäkään en ymmärrä miksi lapsen täytyy olla 6 tuntia viitenä päivänä viikossa tarhassa! Meillä on poika tarhassa ja ei läheskään aina tule edes viikossa täyteen tuo 30 tuntia, ja ollaan siis molemmat töissä. Mut jotkut ajattelee lapsen parasta ja toiset taas ei...kuten sinä..
Alkuperäinen kirjoittaja pöh!;22492703:Syitä lapsen hoitoon viemiseen siis vaikka itse on kotona voi olla vaikka kuinka ja paljon. Mä en tajua tätä kamalaa syyllistämistä niitä kohtaan joiden isommat lapset on hoidossa ja äiti kotona.
Pienillä paikkakunnilla ei ole kerhotoimintaa johon viedä isommat ikäistensä seuraan tai matka voi olla pitkä ja näin kerhotoiminta hankalasti toteutettavaa. Esim. puheterapeutti voi suositella isommalle lapselle hoitoa jos puheen kehittymisessä on viivettä/ongelmaa. Erittäin pahasta koliikista kärsivän vauvan äitikin tarvitsee lepoa eikä päiväuenet onnistu jos isompi on kotona jne jne
Kyllähän se niin on, että on olemassa paljon lapsia, jotka ihan oikeasti tarvitsevat sen päivähoitopaikan.
Vanhempien työn/sairauden vuoksi tai sisaruksen vakavan sairauden vuoksi.
Julmaa, että on olemassa näitä itsekkäitäkin vanhempia, jotka eivät halua hoitaa omia lapsia kotona kun siihen kerta on tilaisuus vaan siirtävät kasvatusvastuun tylysti yhteiskunnalle vieden samalla avun oikeasti tarvitsevilta!