V
"vieras"
Vieras
miten onnistutte pitämään jokaisesta lapsesta? Jos lapsi on ihan kamala käytökseltään niin voitteko käsi sydämellä sanovanne pitävänne hänestä yhtä paljon kuin jostakin toisesta lapsesta? Itse en kykenisi. Näen läheltä erästä lasta, joka on hoidossa päiväkodissa. Lapsi on tosi ärsyttävä sekä ryhmän aikuisille että lapsille. Aina kiusaamassa ja kieroilemassa. Itse en jaksaisi hoitaa tuollaista. Ihmisiä me silti ollaan.....Käsi sydämellä: pidättekö jokaisesta lapsesta yhtä paljon?