vaikeaa joululahjojen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
mutta meillä on esim. 6v tyttö jolle tuntuu että on tosi vaikea keksiä mitään.
ei osaa edes toivoa mitään! nuken kerrossängystä ohimennen on maininut ja se on nyt paketissa.
lisäksi on värityskirja ja kynät -se on hänen lempipuuhaa...kulkea vihon ja kynän kanssa ja "kirjoittaa" piirtää ja värittää -tiedän todella että lahja on mieluinen
sitten on extempore ostettu lasten mallia oleva leikki-hiustenkuivain ja tuli mukana vielä harja ja peili...
-sitten tulee leikkitietokone
ja siskon kanssa yhteiseksi petsshop juttuja aika iso laatikollinen (ei ole ennestään, mutta niistä ovat ohimenneen puhuneet)...

muuta ei ole...tuntuu että onko nyt varmasti mieluisaa jne...kun ei osaa toivoa mitään eikä edes tiedä kaikista leluista mitä on olemassa!

No meillä 6v saa lahjaksi: kännykän ja kännykkäpussin, my sweet home tarrakirjan, polly pocket leikkisetin, lautapelin, rannekellon, littlest pet shop pehmolelun, uudet tussit ja päiväkirjan.

Meillä 6v pojalla oli 1 selkeä lahjatoive ja sen kyllä toteutin. Ei hänellä ole aiemmin ollut yhtä selkeää lahjatoivetta. Tuon lisäksi toki ostin kaikkea pientä mukavaa, mistä luulen hänen pitävän.

Kai sä nyt osaat kuvitella mistä lapsesi tykkää?! Paras saattaa olla sellainen lahja mitä ei ole edes osannut ajatellakkaan...
Ideoita: soiva korurasia, helmisetti, lattialla seisova piirustus/liitutaulu, kaksosen rattaat nukelle, hoitoöytä nukellle, leikki astiasto (levänpaahdin tms), karaokesetti, jääkiekkopeli, hevoskuljetus auto, jättipehmo lempi eläimestä, käsilaukku, nukkekoti (tarvkketa sihen, jos on jo), rado-ohjattava auto, kampauspää, valaisn tai muuta kivaa omaanhuonesee, roolivaatteita, rattikelkka, sukset jne.

ei kaikille tule...
jos on esim. salannut osoitteensa.

mutta joo, ilmeisesti kellarissa kasvanut on...ei ole päiväkodissa hakemassa virikkeitä vaan srk:n kerhossa...

ehkä mä ostan vielä jotain askartelutavaroita...

Meilläkin on salainen osoite, eikä meille tule sitä lelulehteä...mutta mä nappasin sen jostain kaupasta ohimennen, kun niitä siellä oli jaossa :)

Kuumimmat

Yhteistyössä