K
kertokaapa
Vieras
Sehän hipoo sairasta sairasta toimintaa. Mitä iloa sellaisesta elämästä oikein on? Olla vauvantekokone, imetysautomaatti jne jne...
Mukavampaa ja täysipainoisempaahan se on touhuilla pienemmän perheen kesken, kuin ostaa sellainen hirveä bensasyöppö maantielotko ja miettiä, mihin laittaa lapset hoitoon jos tulee sellainen tilanne eteen.
Mitä superperhe saavuttaa, mistä pienempi perhe jää vaille? Kertokaapa!
Mukavampaa ja täysipainoisempaahan se on touhuilla pienemmän perheen kesken, kuin ostaa sellainen hirveä bensasyöppö maantielotko ja miettiä, mihin laittaa lapset hoitoon jos tulee sellainen tilanne eteen.
Mitä superperhe saavuttaa, mistä pienempi perhe jää vaille? Kertokaapa!