J
"Joo"
Vieras
[QUOTE="aapee";22752349]Hyvinkin voisi olla nimenomaan näin. Miten sitten toimisin toisin? Minulla ei ole oikeutta olla vihainen, pettynyt ja järkyttynyt miehen käytöksestä, koska se on itsekästä. Olen myös yrittänyt perustella totaalista eroa sillä, että lapset voisivat paremmin, mutta mies sanoo, että he kaikki voisivat paremmin, jos vain minä osaisin olla oikein, olla ärsyttämättä, olla olematta pettynyt, suhtautumalla löysemmin raha-asioihin, olemalla vapautunut ja antelias seksin saralla sekä kaiken kaikkiaan olemalla vähemmän väsynyt.[/QUOTE]
Millä perustelet itsellesi sen, että pidät kolmea lasta tuollaisessa perhekuviossa? Annat lastesi kotona pyöriä "isän" joka tulee paikalle vaan juomaan ja ***aan? Joka huutaa ja heiluttelee nyrkkiä?
Tiedän että haluat ajatella itseäsi väärinymmärrettynä reppanamarttyyrina, mutta mietipä mitä lapsesi sanovat sinusta omalle terapeutilleen 30 vuoden päästä: "mun äiti vaan anto sen kusipään tulla meiän kotiin juomaan ja riehumaan, se ei koskaan tehny mitään, soitteli vaan sen perään ja lepytteli ja anto meiän rahat sille".
Millä perustelet itsellesi sen, että pidät kolmea lasta tuollaisessa perhekuviossa? Annat lastesi kotona pyöriä "isän" joka tulee paikalle vaan juomaan ja ***aan? Joka huutaa ja heiluttelee nyrkkiä?
Tiedän että haluat ajatella itseäsi väärinymmärrettynä reppanamarttyyrina, mutta mietipä mitä lapsesi sanovat sinusta omalle terapeutilleen 30 vuoden päästä: "mun äiti vaan anto sen kusipään tulla meiän kotiin juomaan ja riehumaan, se ei koskaan tehny mitään, soitteli vaan sen perään ja lepytteli ja anto meiän rahat sille".