V
"vieras"
Vieras
kannattaa sivistää itseään vaikka lukemalla jos voi tehdä rinnastuksia noinkin räikeästi (by the way se siivooja vertaus oli sarkasmia kun kerta alettiin tekemään niin hatusta vedettyjä vertauksia.)
Koskaan ei ole ok vaan heitellä jotain kun puhutaan vakavasti, jos tämä on leikkiä, niin silloinhan se on ihan sama mitä sanotaan, koeta päättää kumpaa tämä on ja kirjoita vasta sitten.
Esimerkiksi miksi minun pitäisi alkaa selittämään mitään sinulle kun et ole itsekkään perustellut omia näkemyksiäsi mitenkään? Ensiksi annetaan, sitten saadaan, eikö äiti opettanut.
Eli et osannut vastata mitään tuon toisen vieraan heittämään kysymykseen, jossa hän pyysi sinua tekemään eroja ihmiskaupan uhrin ja prostituutiota olosuhteiden pakosta harjoittavan välille.
Sitä aiemmin taas kommentoit täysi asiaankuulumattomasti heitolla siivojista ja prostituutiosta, ja sitten totesit sen olleen sarkasmia. Mitä jos jättäisit sarkastiset kommentit vähemmälle, ja keskustelisit itse ihan tosissasi.
Suosittelen sinua lukemaan itse oman ylläolevan kommenttisi uudelleen ja noudattamaan sitä.