Pelkkää ystävyyttä vai jotain enemmänkin..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei edes teini enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Lila";23072263]Aloin äsken lukemaan tätä ketjua. Jos vastaustyylisi on tuollainen, niin taisi jäädä tähän tämä ketju. Ei todellakaan kiinnosta lukea asiallisiin kommentteihin tuon tasoisia vastauksia. :kieh:[/QUOTE]

Ai asiallisiin? Mähän sanoin ekassa viestissäni, että en kaipaa moraalisaarnoja tähän. Ja mitäs muutakaan se viesti oli kuin sitä itseään?
Mutta ei se haittaa, jos sua ei kiinnosta lukea. Mukavampaa lauantai-iltaa sinulle.

mun työpaikkamies tuli uneen viimeyönä ja me sekstailtiin. eka oltiin työpaikalla ja sit mä siinä aattelin et ei me voida mut sit jotenkin hölläsin ajatuksia ja aattelin et täähän on unta ja aaah, että oli ihanaa. jotenkin ajatuksissa "tunsin" kaiken. hullulla tavalla aamulla ajattelin et näkiköhän ko. mies samaa unta yhtäaikaa - hullua ;)

Mullakin jotain tollasta sellaisen miehen kanssa jonka olen tuntenut tosi kauan. Olen kohta vuoden miettinyt , että olenko itsekin jollain tavalla rakastunut häneen. Ja hän on tämaän vuoden aikana huomioinut minut aivan eri tavalla kuin ennen. Nyt mietin voinko rakastaa häntä vaikka olen onnellisessa suhteessa itse. Jospa pystyn viattomasti vaan rakastaa tätä miestä ilman että koskaan oltaisi lähemmässä suhteessa kuin nyt. Hän siis kuuluu "lähipiiriin" väkistenkin. Miksihän on alkanut huomioida minua "liikaa" . Minusta tuossa ap:n tapauksessa on kyse ihastumisesta selvästi.

Alkuperäinen kirjoittaja ei edes teini enää;23072714:
Voisko joku ottaa kantaa siihen, onko tässä tosiaan jotain viatonta flirttiä suurempaa vai ei? ;)

No en tiedä viattomuudesta tai tunteiden syvyydestä... enhän ole koskaan ollut edes paikalla, enkä tunne teitä ;) mutta sanoisin, että mies on ihastunut sinuun. Toisen huomion hakeminen ja koskettaminen ja lähelle tuleminen kertovat "kaipuusta" saada olla lähelläsi. Jos sua kiinnostaa niin ottaisin asian puheeksi. Tai tekisin itse aloitteen... tai töytäisyn haluamaani suuntaan... :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23072777:
jutut on ainaki kun teinillä.

Oi muru. Jutut on kuin teinillä, jos et ole koskaan kokenut tämmöistä. Etkä näköjään ole. Tuitui, eiköhän se onni kohtaa sinutkin jossain kohtaa :heart:

No en tiedä viattomuudesta tai tunteiden syvyydestä... enhän ole koskaan ollut edes paikalla, enkä tunne teitä ;) mutta sanoisin, että mies on ihastunut sinuun. Toisen huomion hakeminen ja koskettaminen ja lähelle tuleminen kertovat "kaipuusta" saada olla lähelläsi. Jos sua kiinnostaa niin ottaisin asian puheeksi. Tai tekisin itse aloitteen... tai töytäisyn haluamaani suuntaan... :)

Oioioioioi. Oikeastiko?
En ota asiaa puheeksi, mutta miten voisin tehdä töytäisyn siihen suuntaan, että olen enemmän kuin valmis suhteeseen kanssaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ei edes teini enää;23072800:
Oi muru. Jutut on kuin teinillä, jos et ole koskaan kokenut tämmöistä. Etkä näköjään ole. Tuitui, eiköhän se onni kohtaa sinutkin jossain kohtaa :heart:

mä en tollasta lässyttäny edes teini-iässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vähän samaa;23072776:
Mullakin jotain tollasta sellaisen miehen kanssa jonka olen tuntenut tosi kauan. Olen kohta vuoden miettinyt , että olenko itsekin jollain tavalla rakastunut häneen. Ja hän on tämaän vuoden aikana huomioinut minut aivan eri tavalla kuin ennen. Nyt mietin voinko rakastaa häntä vaikka olen onnellisessa suhteessa itse.
Sinunlaisillesi naisille on ihan oma nimityksensä, en viitsi sanoa mikä mutta sana rimmaa poliisin käyttämän nopeudenmittauslaitteen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ei edes teini enää;23072060:
Sä et edes tiedä, kumpi meistä on varattu. Eikä se lopultakaan ole se pääpointti tässä jutussa. Elämä ei ole pelkkää mustaa ja valkoista, muitakin sävyjä on. Ehkä säkin sen joskus opit. Kaikella rakkaudella.

Huonon suhteen eteen voi yrittää tehdä ensin jotain.
Fiksu ihminen eroaa, jos on niin tyytymätön omaan puolisoonsa, että on valmis heittäytymään toisen syliin.

Ihan sama kumpi teistä on varattu, niin ääliömäistä touhua molemmin puolin.

Alkuperäinen kirjoittaja ei edes teini enää;23072800:

Olen päättömän kanssa samaa mieltä. Nää on tällasia haihatteluita joihin haetaan kaikilta sitä samaa vastausta , joo on se rakastunut sinuun. :D Muu ei kelpaa.
Mä olen itse leikitelly ajankuluksi flirttailemalla, ilman sen kummempaa rakastumista. Joku mainitsi laastarisuhteen, sitä se on. Sä olet se piristävä välietappi miehelle, ennen kuin se selviää edellisestä suhteesta ennen seuraavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ei edes teini enää;23072810:
Oioioioioi. Oikeastiko?
En ota asiaa puheeksi, mutta miten voisin tehdä töytäisyn siihen suuntaan, että olen enemmän kuin valmis suhteeseen kanssaan?

Vaikea sanoa. Tartu hetkeen ja käytä sopivaa tilannetta hyväksi. Huomaat kyllä kun sellainen tulee ;)
Jos asia ei kuitenkaan etene (koskaan) flirttiä pidemmälle niin kannattaa unohtaa koko juttu, tai ottaa asia ihan puheeksi. Joskus myös ihan vain etäisyyden ottaminen saa toisessa aikaan myönteisen reaktion... :D Mutta ensin siis itse kokeilisin sellaista pientä töytäisyä....

Mun mielestä toi kuullostaa enemmältä kun ystävyydeltä... Sitä en osaa sanoa onko viatonta flirttiä vai jotain suurempaa. Tuskin kukaan ulkopuolinen sitä tietää :)

[QUOTE="vieras";23072838]Olen päättömän kanssa samaa mieltä. Nää on tällasia haihatteluita joihin haetaan kaikilta sitä samaa vastausta , joo on se rakastunut sinuun. :D Muu ei kelpaa.
Mä olen itse leikitelly ajankuluksi flirttailemalla, ilman sen kummempaa rakastumista. Joku mainitsi laastarisuhteen, sitä se on. Sä olet se piristävä välietappi miehelle, ennen kuin se selviää edellisestä suhteesta ennen seuraavaa.[/QUOTE]

Tai sitten ap on itsekin hieman epävarma ja ujo eikä oikein uskalla tehdä aloitetta.... Kyllähän näitä tapahtuu. Ja ihan oikeassa elämässä ja aikuisille ihmisille.

Ahaa. Eli mä oon lutka ja epätoivoinen sellainen. Hauska kuulla.
Onneksi mies, joka on kaikki nuo aloitusviestissä mainitut teot tehnyt, on viaton ja puhdas :heart:
Thank God, olen siis se syntinen ja likainen. Painunkin tästä ruoskimaan itseäni, kiitos teille oi kaksplussan puhtaat ja siveät neitsyet!

Ahaa. Eli mä oon lutka ja epätoivoinen sellainen. Hauska kuulla.
Onneksi mies, joka on kaikki nuo aloitusviestissä mainitut teot tehnyt, on viaton ja puhdas :heart:
Thank God, olen siis se syntinen ja likainen. Painunkin tästä ruoskimaan itseäni, kiitos teille oi kaksplussan puhtaat ja siveät neitsyet!

No höpö höpö. Mitäs väärää olet muka tehnyt? Vapaa sinkku on valmis tekemään mitä haluaa, varatuilla on vastuu omasta suhteestaan. Ja jos oikein käsitin niin eikö siellä vastapuolikin harkitse eroa ihan vakavissaan...?
Nyt vain tölväisemään miestä. ;)

No höpö höpö. Mitäs väärää olet muka tehnyt? Vapaa sinkku on valmis tekemään mitä haluaa, varatuilla on vastuu omasta suhteestaan. Ja jos oikein käsitin niin eikö siellä vastapuolikin harkitse eroa ihan vakavissaan...?
Nyt vain tölväisemään miestä. ;)

No niinpä. Enhän mä ole tehnyt mitään muuta kuin ollut oma itseni.
Mies on tehnyt kaikki alussa luettelemani asiat, mä olen ollut vain vastaanottaja. Ja kyllä, vastapuoli on tehnyt tiettäväksi että on asumuserossa, mä en ole kysynyt mitään asiaan liittyvää. Milläs konstilla voisin tölväistä miestä? En halua tyrkyttää itseäni, mutta haluan tehdä selväksi omat tunteeni kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ei edes tein enää;23073035:
No niinpä. Enhän mä ole tehnyt mitään muuta kuin ollut oma itseni.
Mies on tehnyt kaikki alussa luettelemani asiat, mä olen ollut vain vastaanottaja. Ja kyllä, vastapuoli on tehnyt tiettäväksi että on asumuserossa, mä en ole kysynyt mitään asiaan liittyvää. Milläs konstilla voisin tölväistä miestä? En halua tyrkyttää itseäni, mutta haluan tehdä selväksi omat tunteeni kuitenkin.

No ainakin jos tulee puhetta tai kysymyksen voi ujuttaa sujuvasti johonkin, voisit kysyä kuinka tosissaan on eroamassa.... ja etsiikö uutta suhdetta...? ;) Kun mies heittää flirttiä teidän yhdessäolosta tms niin heität takaisin samanlaista ja rohkeaa viestiä flirtinmuodossa. Vaikea sanoa, sun täytyy vaan käyttää hyväksesi tilaisuus kun se tulee. Ehdota josko joskus lähtisi leffa seuraksi tms... jos siis keskustelette leffoista.

[QUOTE="vieras";23072827]Sinunlaisillesi naisille on ihan oma nimityksensä, en viitsi sanoa mikä mutta sana rimmaa poliisin käyttämän nopeudenmittauslaitteen kanssa.[/QUOTE]

Kuinka niin? Rakkauttahan voi olla monenlaista. Enkä aio flirttailla hänen kanssaan. Olen vaan jonkun aikaa ihmetellyt hänen lisäämäänsä huomiotaan minnuun.

Alkuperäinen kirjoittaja lösö;23073210:
Kuinka niin? Rakkauttahan voi olla monenlaista. Enkä aio flirttailla hänen kanssaan. Olen vaan jonkun aikaa ihmetellyt hänen lisäämäänsä huomiotaan minnuun.

Kiitos komppauksesta, vaikka esiinnyt minuna, niin et silti ole se joka ketjun aloitti.

Yhteistyössä