V
"vieras"
Vieras
Jos huono tuuri käy, niin saatat ikävä kyllä päätyä laastarisuhteeksi. Olisin aika varovainen ja antaisin ajan kulua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei edes teini enää;23072714:Voisko joku ottaa kantaa siihen, onko tässä tosiaan jotain viatonta flirttiä suurempaa vai ei?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23072777:jutut on ainaki kun teinillä.
No en tiedä viattomuudesta tai tunteiden syvyydestä... enhän ole koskaan ollut edes paikalla, enkä tunne teitämutta sanoisin, että mies on ihastunut sinuun. Toisen huomion hakeminen ja koskettaminen ja lähelle tuleminen kertovat "kaipuusta" saada olla lähelläsi. Jos sua kiinnostaa niin ottaisin asian puheeksi. Tai tekisin itse aloitteen... tai töytäisyn haluamaani suuntaan...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei edes teini enää;23072800:Oi muru. Jutut on kuin teinillä, jos et ole koskaan kokenut tämmöistä. Etkä näköjään ole. Tuitui, eiköhän se onni kohtaa sinutkin jossain kohtaa :heart:
Sinunlaisillesi naisille on ihan oma nimityksensä, en viitsi sanoa mikä mutta sana rimmaa poliisin käyttämän nopeudenmittauslaitteen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Vähän samaa;23072776:Mullakin jotain tollasta sellaisen miehen kanssa jonka olen tuntenut tosi kauan. Olen kohta vuoden miettinyt , että olenko itsekin jollain tavalla rakastunut häneen. Ja hän on tämaän vuoden aikana huomioinut minut aivan eri tavalla kuin ennen. Nyt mietin voinko rakastaa häntä vaikka olen onnellisessa suhteessa itse.
Alkuperäinen kirjoittaja ei edes teini enää;23072060:Sä et edes tiedä, kumpi meistä on varattu. Eikä se lopultakaan ole se pääpointti tässä jutussa. Elämä ei ole pelkkää mustaa ja valkoista, muitakin sävyjä on. Ehkä säkin sen joskus opit. Kaikella rakkaudella.
Alkuperäinen kirjoittaja ei edes teini enää;23072800:Oi muru. Jutut on kuin teinillä, jos et ole koskaan kokenut tämmöistä. Etkä näköjään ole. Tuitui, eiköhän se onni kohtaa sinutkin jossain kohtaa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ei edes teini enää;23072810:Oioioioioi. Oikeastiko?
En ota asiaa puheeksi, mutta miten voisin tehdä töytäisyn siihen suuntaan, että olen enemmän kuin valmis suhteeseen kanssaan?
Ahaa. Eli mä oon lutka ja epätoivoinen sellainen. Hauska kuulla.
Onneksi mies, joka on kaikki nuo aloitusviestissä mainitut teot tehnyt, on viaton ja puhdas :heart:
Thank God, olen siis se syntinen ja likainen. Painunkin tästä ruoskimaan itseäni, kiitos teille oi kaksplussan puhtaat ja siveät neitsyet!
No höpö höpö. Mitäs väärää olet muka tehnyt? Vapaa sinkku on valmis tekemään mitä haluaa, varatuilla on vastuu omasta suhteestaan. Ja jos oikein käsitin niin eikö siellä vastapuolikin harkitse eroa ihan vakavissaan...?
Nyt vain tölväisemään miestä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei edes tein enää;23073035:No niinpä. Enhän mä ole tehnyt mitään muuta kuin ollut oma itseni.
Mies on tehnyt kaikki alussa luettelemani asiat, mä olen ollut vain vastaanottaja. Ja kyllä, vastapuoli on tehnyt tiettäväksi että on asumuserossa, mä en ole kysynyt mitään asiaan liittyvää. Milläs konstilla voisin tölväistä miestä? En halua tyrkyttää itseäni, mutta haluan tehdä selväksi omat tunteeni kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja lösö;23073210:Kuinka niin? Rakkauttahan voi olla monenlaista. Enkä aio flirttailla hänen kanssaan. Olen vaan jonkun aikaa ihmetellyt hänen lisäämäänsä huomiotaan minnuun.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23072819:mä en tollasta lässyttäny edes teini-iässä.