V
"vieras"
Vieras
Ehkä mulla oli väärät odotukset. Enpä mä juuri ihmeempiä ajatellut, lähinnä kuvittelin, että saamme jatkaa arkeamme ihan normaalisti, kuten kaupungissakin. Meidän tapamme elää ei tosiaan ole niin yhteisollinen. Meillä on työt ja vapaa-ajan sitten käyttää mieluiten perheen kesken olemiseen tai muihin "entisen elämän" juttuihin (ystävät, vanhemmat), harrastuksiin.
Ymmärrän, että osa on ihan normaalia tiedon kulkua ja leviää kun ihmiset normaalisti juttelevat asioista, mutta mielestäni ei ole kovin normaalia esittää puskaradion kautta, että minä olen mielenvikainen ja isän pitää yrittää pitää arkea kasassa. Kyllä tuo menee jo ilkeilyn ja pahansuovan juoruilun piikkiin, vai mitä luulet?
On ihan eri asia, että tieto kulkee esim. uuden auton hankinnasta tai siitä, missä olemme liikkuneet kuin levittää ilkeähenkisiä JUORUJA.
Kannattaa kuitenkin ymmärtää, että siellä on luultavasti YKSI pahansuopainen ihminen. Tuollaisten kohteeksi voi joutua ihan kaupungissakin. Ja tiedosta myös se, että 98% paikkakunnan asukkaista ei jaksa jauhaa asioitanne muuta kuin "ohimennen". Ota vähän rennommin ja usko pois, että kylän elämä ei pyöri teidän navan ympärillä.