Yksinäinen. oikeastaan mulla on yksi ystävä,ja hän pyysi minua heille saunaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksinäinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksinäinen äiti

Vieras
kyse viime vkonlopusta. pakkasin jo innokkaana saunatamineet kassiin yms. olen ollut tosi yksinäinen ja maissa,aina kotona lasten kanssa,ilman aikuista seuraa.

käyn tosi harvoin missään ilman perhettä.noh, mieheltäni kysyin sopiiko että menen kaverille saunomaan ja viettämään iltaa.. ei oikein ollut suostuvainen, sanoi että haluaisi mun olevan kotona. no näinhän sitten tehtiin,jäin taas jälleen kotiin.
 
Keskustele miehesi kanssa asiasta uudelleen, omasta kokemuksesta voin sanoa, että ajan mittaan siinä käy niin, että miehesi menee omat menonsa sen kummemmin kyselemättä (siis kysyy kyllä, mutta oletus on että totta kai menee) ja itse kun joskus harvoin olisin menossa jonnekkin ilman lapsia tai häntä, "saan" luvan, mutta kamala märinä asiasta on ennen menoa ja menon jälkeen.

Olen jo sen verran oppinut että vaikkei tunnu mukavalta lähteä kun toinen valittaa lähdöstä, on mentävä, muuten ei koskaan pääsisi minnekkään.
 
Pyh, kyllä me ainakin kysytään aina toisiltamme onko ok jos menee, ei se tarkoita sitä et jotenkin rajotettais toisiamme. Välillä voi vaan olla että onkin jotain muuta je meneminen ei onnistu, siksi musta on parempi kysyä kuin vaan ilmoittaa.

Ap, olen pahoillani kun sulle kävi noin, niin tuttu fiilis, paitsi että mun menot peruu aina se jonka kaa piti mennä, ei mies. :(
 
Näin se menee meilläkin. Mies ILMOTTAA nukkuvansa päiväunet, minä JOUDUN KYSYMÄÄN miten on kun naisen oletetaan hoitavan talous. Paskiaiset.Jos tämän olisi tiennyt ennen lasta niin en todellakaan olisi mennyt tuollaisen kusipäisen mulkeron kanssa lisääntymään. SAATANA!
 
siis kysyit luvan ja mies kielsi?! Eletäänkö me 2000-luvulla vai kivikaudella vai millä?
Tän on pakko olla provo, ei noin nössöjä naisia edes enää ole!

niinkuin joku tuossa jo vastasi, syy lähinnä se että onko mahdollisesti suunnitelmia sille päivälle muita. että jos mies vaikka sopinut jo jotakin sille pvälle mutta unohtanut sanoa tms. lapsia kun ei voi kuitenkaan yksin jättää..
 
Täällä kans yksinäisyys välillä vaivaa ja seinät alkaa kaatua päälle.. Enkä oikein halua/osaa jättää miehen vastuulle kaikkea siksi aikaa että pääsisin johonkin. Lapset ovat joka toinen vkl isällään joten silloin periaatteessa olisi hyvä käydä jossain, mutta kavereita on aika vähän. Pikkuhiljaa oon sopeutunut, tukiverkostot pienet ja yh:na jotenkin opin olemaan paljon yksin.

Tsemppiä ap! :hug:
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä