Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
a) Lauantai-illan provo
b) Epätoivoinen entinen yyhoo joka on onnistunut saamaan miehen itselleen, ja antaa nyt miehen tehdä ihan mitä tahansa, hitot siitä jos lapsi kärsii mutta ap ei aio enää ikinä yksin jäädä.
Analyysit by Anatolia.
Mies ei ole väkivaltainen. Siksi tätä onkin niin vaikea ymmärtää. Yritän nyt lähinnä YMMÄRTÄÄ asian ennen kuin teen mitään. En pelkää miestä, enkä äitiään se puoleen, mutta on vähän pää pyörällä ja ahdistava olo tällä hetkellä. Totta kai HALUAN puolustaa lastani.
Eikö muut mieti yhtään, että tää on tosi räikeä provo?
Juuri näin!!!sinä ja lapsi lääkäriin, HETI HUOMENNA! kerrot tilanteen aikaa varatessa, saatte lääkärin, joka osaa jutella lapsen kanssa, ei ole heille uutta. lapsi kertoo itse tilanteen mikä on hyvä, tällöin lapsi tietää, että välität hänestä ja hänen kohtaamansa kauhea väkivalta on väärin. lääkäri kirjoittaa lausunnon ja katsoo lapsen vammat. vaikka niitä ei näkyisi, silti lääkäriin.
sitten rikosilmoitus! sinun on tehtävä se, kukaan muu ei sitä lapsesti puolesta tee. lapsesi on kohdannut väkivaltaa mikä on suomessa rikos. lapsesi traumatisoituu jos asiaa ei käsitellä. eikö lapsi ole puhunut sulle tapahtuneesta mitään, vielä? mitä lapsi sanoi kun lähditte kotiin?
mies pihalle, heti! ihan sama onko ollut aiemmin väkivaltainen vai ei. usko nyt, mies pihalle, miten voit sallia että hän on lapsesi kanssa samassa talossa tekemänsä jälkeen?! hänen tehtävä olisi ollut puolustaa lasta jos hullu äitinsä pahoinpitelee, ihan sama mitä lapsi oli tehnyt, sillä ei ole mitään merkitystä!
olet huono äiti etkä rakasta lastasi (sori vaan , näin väitän) jos et toimi kuten täällä moni muukin on sanonut. lapsi lääkäriin ja rikosilmoitus, mies pihalle!
Ei varmaan pitäisi vastata ollenkaan, mutta aika pahalta tuntui lukea tuoTotta kai olen entinen yh, sen nyt pystyy päättelemään tuosta mummopuolesta. En tietenkään halua, että lapsi kärsii, mutta nytkö pitäisi pakata meidän laukut ja lähteä ajamaan toiselle puolen suomea vanhempien luo?
En tiedä tiekkö.. Mutta sen voin sanoa, että aivan järjetön ahdistus on nyt päälimmäisenä...![]()
Ei varmaan pitäisi vastata ollenkaan, mutta aika pahalta tuntui lukea tuoTotta kai olen entinen yh, sen nyt pystyy päättelemään tuosta mummopuolesta. En tietenkään halua, että lapsi kärsii, mutta nytkö pitäisi pakata meidän laukut ja lähteä ajamaan toiselle puolen suomea vanhempien luo?
Osui vissiin liian lähelle totuutta?
Säälittävää, että jonkun tuossa tilanteessa olevan pitää ihan oikeasti miettiä että täytyyks mun nyt pakata laukut ja lähtee ajamaan, en yhtään jaksais, lapsikin jo nukkuu...ihan kun lasta ei voisi herättää tai kantaa autoon nukkumaan.