En haluaisi ylireagoida, mutta kävelin tilanteeseen jossa lastani lyötiin (mummopuoli)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Suru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
a) Lauantai-illan provo

b) Epätoivoinen entinen yyhoo joka on onnistunut saamaan miehen itselleen, ja antaa nyt miehen tehdä ihan mitä tahansa, hitot siitä jos lapsi kärsii mutta ap ei aio enää ikinä yksin jäädä.

Analyysit by Anatolia.

Ei varmaan pitäisi vastata ollenkaan, mutta aika pahalta tuntui lukea tuo :( Totta kai olen entinen yh, sen nyt pystyy päättelemään tuosta mummopuolesta. En tietenkään halua, että lapsi kärsii, mutta nytkö pitäisi pakata meidän laukut ja lähteä ajamaan toiselle puolen suomea vanhempien luo?

Siis toi ei edes ole mikään sellainen pienempi juttu, että esim. mummo/mies olisi pitänyt tyttöä hieman lujemmin kiinni vaikkapa lapsen saadessa uhmakohtauksen, vaan TÄYSIN SELVÄ PAHOINPITELY!! Miten kukaan pystyy tekemään noin lapselle, siis tahalleen lyö tätä???!!!!

[QUOTE="Yksvaan";23234292]Miten mulla on sellainen olo että se lapsi ei ollut "lapsi raukka"?[/QUOTE]

Lapsi on AINA LAPSIRAUKKA, jos joutuu pahoinpitelyn uhriksi. Aikuisten kuuluu suojella lasta, ei vahingoittaa! Jeesus mikä kommentti.

Mies ei ole väkivaltainen. Siksi tätä onkin niin vaikea ymmärtää. Yritän nyt lähinnä YMMÄRTÄÄ asian ennen kuin teen mitään. En pelkää miestä, enkä äitiään se puoleen, mutta on vähän pää pyörällä ja ahdistava olo tällä hetkellä. Totta kai HALUAN puolustaa lastani.

sinä ja lapsi lääkäriin, HETI HUOMENNA! kerrot tilanteen aikaa varatessa, saatte lääkärin, joka osaa jutella lapsen kanssa, ei ole heille uutta. lapsi kertoo itse tilanteen mikä on hyvä, tällöin lapsi tietää, että välität hänestä ja hänen kohtaamansa kauhea väkivalta on väärin. lääkäri kirjoittaa lausunnon ja katsoo lapsen vammat. vaikka niitä ei näkyisi, silti lääkäriin.

sitten rikosilmoitus! sinun on tehtävä se, kukaan muu ei sitä lapsesti puolesta tee. lapsesi on kohdannut väkivaltaa mikä on suomessa rikos. lapsesi traumatisoituu jos asiaa ei käsitellä. eikö lapsi ole puhunut sulle tapahtuneesta mitään, vielä? mitä lapsi sanoi kun lähditte kotiin?

mies pihalle, heti! ihan sama onko ollut aiemmin väkivaltainen vai ei. usko nyt, mies pihalle, miten voit sallia että hän on lapsesi kanssa samassa talossa tekemänsä jälkeen?! hänen tehtävä olisi ollut puolustaa lasta jos hullu äitinsä pahoinpitelee, ihan sama mitä lapsi oli tehnyt, sillä ei ole mitään merkitystä!

olet huono äiti etkä rakasta lastasi (sori vaan , näin väitän) jos et toimi kuten täällä moni muukin on sanonut. lapsi lääkäriin ja rikosilmoitus, mies pihalle!

Ei herranjestas, jos lapsi mummon lyödessä alkaa sätkimään ja potkimaan niin eikai siinä kukaan mene pitämään kiinni? Eihän tuossa oo muuta järkeä kuin se, että pitää lasta kiinni, että mummo osuis paremmin kun ei lapsi kiinnipitäessä pääse potkimaan ja sätkimään. Ei menis kyllä tommoset selitykse läpi, ehei. Miehen olis pitänyt kuule pitää kiinni ihan sitä mummoa, ettei olis lapseen päässyt käsiksi.

sinä ja lapsi lääkäriin, HETI HUOMENNA! kerrot tilanteen aikaa varatessa, saatte lääkärin, joka osaa jutella lapsen kanssa, ei ole heille uutta. lapsi kertoo itse tilanteen mikä on hyvä, tällöin lapsi tietää, että välität hänestä ja hänen kohtaamansa kauhea väkivalta on väärin. lääkäri kirjoittaa lausunnon ja katsoo lapsen vammat. vaikka niitä ei näkyisi, silti lääkäriin.

sitten rikosilmoitus! sinun on tehtävä se, kukaan muu ei sitä lapsesti puolesta tee. lapsesi on kohdannut väkivaltaa mikä on suomessa rikos. lapsesi traumatisoituu jos asiaa ei käsitellä. eikö lapsi ole puhunut sulle tapahtuneesta mitään, vielä? mitä lapsi sanoi kun lähditte kotiin?

mies pihalle, heti! ihan sama onko ollut aiemmin väkivaltainen vai ei. usko nyt, mies pihalle, miten voit sallia että hän on lapsesi kanssa samassa talossa tekemänsä jälkeen?! hänen tehtävä olisi ollut puolustaa lasta jos hullu äitinsä pahoinpitelee, ihan sama mitä lapsi oli tehnyt, sillä ei ole mitään merkitystä!

olet huono äiti etkä rakasta lastasi (sori vaan , näin väitän) jos et toimi kuten täällä moni muukin on sanonut. lapsi lääkäriin ja rikosilmoitus, mies pihalle!
Juuri näin!!!

AP, sun pahalla ololla ei ole tässä tilanteessa mitään muuta merkitystä kuin että sun pitäisi saada siitä voimaa taistella lujasti tyttäresi puolesta.

Tyttäresi paha olo on se, josta sinun pitää olla huolissaan! Kuulostaa kornilta, että huutelet täällä OMAA järkytystäsi ja pahaa oloa.

Ei varmaan pitäisi vastata ollenkaan, mutta aika pahalta tuntui lukea tuo :( Totta kai olen entinen yh, sen nyt pystyy päättelemään tuosta mummopuolesta. En tietenkään halua, että lapsi kärsii, mutta nytkö pitäisi pakata meidän laukut ja lähteä ajamaan toiselle puolen suomea vanhempien luo?

Minä olisin lähtenyt, lapsi nukkuu kyllä autossakin. Jo senkin vuoksi, että näyttäisin, ettei kyseinen käytös ole hyväksyttävää.

Osui vissiin liian lähelle totuutta?

Säälittävää, että jonkun tuossa tilanteessa olevan pitää ihan oikeasti miettiä että täytyyks mun nyt pakata laukut ja lähtee ajamaan, en yhtään jaksais, lapsikin jo nukkuu...ihan kun lasta ei voisi herättää tai kantaa autoon nukkumaan.

eli anatolian B vaihtoehto näyttää osuvan erittäin oikeaan :/
ajattelepa nyt ensimmäisenä lastasi äläkä itseäsi!
et voi tietää mitä seuraavaksi tapahtuu kun et ole paikalla!

[QUOTE="Yksvaan";23234292]Miten mulla on sellainen olo että se lapsi ei ollut "lapsi raukka"?[/QUOTE]

Oli miten oli, ei lapsen käytös oli se millaista tahansa oikeuta lyömään.

Niin juuri, se pitäisi tehdä, NYT! Ja saakin tuntua pahalle, jos et osaa pientä tyttöäsi puolustaa, helkkarin nynnerö! Olen itsekin YH, mutta ikinä en voisi olla niin epätoivoinen ja munankipeä että antaisin jonkun äijän ja sen äidin pahoinpidellä omaa muruani. Mielummin yksin kuin kusipään kanssa. Hitto että suututtaa tommoset löysäperseämmät, anteeksi vaan!

Mä olisin luultavasti ensimmäiseksi tintannut sitä akkaa kuonoon. : /
Täähän on ihan päivänselvää kenelle tahansa. Äijä pihalle, lapsi mukaan ja menoksi. Miehen olisi turha yrittää olla enää missään tekemisissä mun tai lapsen kanssa. Jos sattuisi oleen niin huono tuuri että asuttaisiin miehen asunnossa niin tottakai lähtisin sieltä vaikka yötä vasten, vaikka toiselle puolelle Suomea. Tai vaikka hotelliin, turvakotiin, mihin tahansa. Lapsenhakkaajan kanssa en asuisi sekuntiakaan saman katon alla!

Miten sä voit edes miettiä mitä sä teet? Onko tuommonen äijänkuvatus sulle oikeasti tärkeempi kuin sun lapsi? Hyi helvetti jos on!

Sinun pitäisi vähintään ottaa lapsesi ja mennä turvakotiin, kaverisi, tuttusi tai jonkun sukulaisesi luo, kertoa kaikki mitä tapahtui ja mennä huomenna lääkäriin.

Sinä olisit siellä jo, jos oikeasti välittäisit. Ja tiedät sen itsekin.

Osui vissiin liian lähelle totuutta?

Säälittävää, että jonkun tuossa tilanteessa olevan pitää ihan oikeasti miettiä että täytyyks mun nyt pakata laukut ja lähtee ajamaan, en yhtään jaksais, lapsikin jo nukkuu...ihan kun lasta ei voisi herättää tai kantaa autoon nukkumaan.

Mie olisin jo menossa... Ihan tosissaan... Jos tuo puoliso 21 yhteisen vuoden jälkeen tuota tyttöä löisi, missä hyvänsä tilanteessa, lähtisin koska vaan. Lapsia ei lyödä. Kukaan!

[QUOTE="Miranda83";23234347]eli anatolian B vaihtoehto näyttää osuvan erittäin oikeaan :/
ajattelepa nyt ensimmäisenä lastasi äläkä itseäsi!
et voi tietää mitä seuraavaksi tapahtuu kun et ole paikalla![/QUOTE]

Näin varmasti sitten.

Mä ajattelin tän eka niin että se mies piti sitä mummoa olkapäistä mutta siis onko tää oikeesti provo jos kerran mies pitääki sitä lasta? :O Ja oikeestiko annat sen päästä tosta keskustelemalla? Mikä ***tu teitä naisia oikein vaivaa??? Ukko koville ja sitte kamat kasaan ja anopille (ja miehelle) terveisiä rikosilmoituksen välityksellä!

et voi ylireagoida. olet vastuussa lapsesta. mitä näit oli pöyristyttävää. ehke pelkäät tai toivot että juttu oli pikkujuttu. haluat unohtaa. asia ei ollut pikkujuttu. tosi kauhea juttu. vastuuseen nämä henkilöt. et voi ikinä enää jättää lasta kummankaan näiden kanssa.

Toivottavasti tämä on surkea provo.
Itse olen juuri tuollaisen munankipeän äidin lapsi,jota isäpuoli sai hakata miten halusi,ilman äidin puuttumista asiaan.Vain ja ainoastaan siksi ettei mutsi jää ilman miestä.

Sinun asiasi on suojella lastasi!! Mikään tekosyy ei tuota tilannetta paranna. Miehesi ja hänen äitinsä ovat pahoinpidelleet lapsesi: Miten kuvittelet että lapsesi uskaltaa enää olla "isänsä" kanssa saati luottaa häneen,ne on nyt iäksi menneet ja sitä tosiasiaa ei mikään enää muuta.

Yhteistyössä