Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;23263160:Tytölle on sopeutuminen uuteen vaikeaa ja isä tuntee ilmeisesti syyllisyyttä siitä, että hänellä on uusi nainen. Voi myös olla mahdollista, että tytön äiti tai aikaisemmassa tilanteessa perhe on näyttänyt tuollaista käyttäytymismallia, jos siellä on puhuttu noin toisille. Voi myös olla, ettei tytön äiti hyväksy sinua vaan haukkuu sinua tytön kuullen ja se heijastuu lapsen kautta.
Kuulostaa siltä, että mitään rakkautta sun puolelta ei ole ollutkaan. Leimaat sen oman tulisen fiiliksen puuttumisen sillä, että uusperhekuvio ei nyt oikein natsaa.
Olen itse avioero/uusperheestä. Uudet kumppanit otettiin heti eron jälkeen. En saanut hengähtää yhtään erosta, vaan taas olin psykologisen haasteen edessä. Vanhemmat ajattelivat, että koska olin jo niin iso (9-vuotias) enkä enää mikään vauva, niin voivat elää itselleen. Tunteista ei saanut puhua. Jos joku kysyi, miten olen ottanut eron ja uudet kumppanit vastaan, niin vastattiin puolesta, että "tosi hyvin, hän on niin fiksu lapsi".
Ja koska halusin olla fiksu, aloin tukahduttamaan tunteitani. Nyt 30-vuotiaana minulla on vaikeuksia puolustaa itseäni, koska minun pitää aina olla se kiltti tyttö. Myöskin on vaikeaa ottaa onnea ja hyvää vastaan, koska en ole mukamas ansainnut tätä. Olen kulkenut usein kakkosreittiä elämässä, sillä en muka ansaitse tätä ykkösreittiä. Nyt olen alkanut tiedostamaan nämä asiat ja päättänyt tehdä muutoksen.
Tarkoituksena on vain kertoa, että miettikää tarkkaan tätä, kannattaako uusperhe muodostaa?? Onko parempi sittenkin elää muutama vuosi ilman sitä uutta liittoa, kun lapset ovat pieniä. Saahan sitä tietty elää ja rakastua uudelleen, ja jotkuthan eivät selviä yksin.. mutta kuuluuko lapsen edun jäädä aikuisen edun alle. Miettikää tarkkaan??
Alkuperäinen kirjoittaja sama ku edellä;23263317:Huomasin kirjoituksesta, että olet myös kilttityttö. Joskus tässä elämässä on edettävä kyynärpää taktiikalla. Onnensa puolesta on taisteltava! Olen sitä mieltä, että olen ansainnut onnesi, mutta koska et halua tehdä sitä lasten kustannuksella, niin joku kompromissiratkaisu voisi olla hyvä. Ota mies ja säästä lapset, äläkä välitä ex-rouvan naljailusta, sehän vaan lähentää sinua ja miestä.
Olen tytön kanssa samaa mieltä. Sinun ei liiaksi kannata puuttua tytön asioihin ainakaan alkuvaiheessa. Positiivisella asenteella saat paljon parempia tuloksia aikaan kuin olemalla loukkaantumisherkkä.