[QUOTE="vieras";23492652]Kysy siltä mieheltäsi, että haluisiko se viettää enemmän aikaa sinun kanssasi ja kerro että se olisi mahdollista, jos et joutuisi kästtämään aikaasi tekemättömiiin kotitöihin. Ja pyydä hyvät perustelut mitä ikinä vastaakaan. Ja sellainen vinkki vielä, että aloita aina nämä keskustelut kun olette molemmat TODELLA hyvällä päällä, muuten ei tule kuin riitaa.[/QUOTE]
Olen kysynyt, juuri tuolla tavalla sopuisasti, monet kerrat. Noiden keskustelujen jälkeen mies on luvannut tehdä enemmän, sitten ehkä viikon verran saattaa muistaa täyttää astianpesukonetta päivisin, ja pestä pari koneellista pyykkiä. Mutta sen jälkeen lipsuu vanhoihin tapoihinsa.
Lisäksi kun minulla on vapaata, mies keksii aina jotain omaa menoa koko päiväksi. Ehkä kerran kahdessa viikossa mies suostuu pyyntöihini tehdä jotain kivaa yhdessä perheenä, mennä vaikka ihan vaan leikkipuistoon, pulkkamäkeen tms. Tunnen oloni henkisesti aika yksinäiseksi, kun miehellä on usein jotain tärkeämpää. On joko autotallillaan, auttaa kavereitaan jossain jutuissa tms.
Vaikka olen kotitöiden lisäksi tyytymätön suhteessa moneen asiaan, mies on ihan todella loistava isä lapselleen, parempaa ei voisi olla, siis aivan loistava. Minulle hän ei vaan ole loistava mies. :-/