Pettääkö mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rengon_tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rengon_tyttö

Vieras
Mun mies on ihan normaali hetero, mut sillä on pari homokaveria. Asia ei oo mulle mitenkään ongelma vaan oon iloinen että hän ei oo normijuntti joka vihaa homoja. Mutta... Nyt mun miehen piti lähtee kaverinsa kanssa (joka siis on homo) Pääsiäisen Munaristeilylle, joka on kai tommonen enempi homoille suunnattu juttu, mut on siellä heteroitakin...

No nyt sitten mulle selvis, että ei tommosta koko Munaristeilyä ees järjestetä tänä vuonna. Mieheen en saa yhteyttä ja illalla sen pitäis tulla, mutta aika lailla kyllä epäilyttää...

Ei ole bi. Toi Pääsiäisen Munaristeily on ihan tunnettu juttu, kattovaikka googlella. Tiesin et tulee noita kommentteja, mutta mieheni ei ole mikään homo/bi. Muista naisista saa olla huolissaan kun tuijottelee niin avoimesti toisten naisten takapuolia tms. Ja aina silmät lukittuu kun telkussa on hiukankin kauniimpi nainen. Ja kyse ei oo siitä, etteikö olis naisien puolelt kysyntää, mutta oon kyllä itsekkin aika hehkeä...

Eli vitsit vitseinä, mutta hän ei ole bi/homo ei sinnepäinkään. Aina telkussakin kun tulee joku homokohtaus niin "kärvistelee" eikä pysty kattomaan. Tyttöjen välisiä juttuja kyllä tiiraa silmät kiiluen..

[QUOTE="ap";23647463]Ei ole bi. Toi Pääsiäisen Munaristeily on ihan tunnettu juttu, kattovaikka googlella. Tiesin et tulee noita kommentteja, mutta mieheni ei ole mikään homo/bi. Muista naisista saa olla huolissaan kun tuijottelee niin avoimesti toisten naisten takapuolia tms. Ja aina silmät lukittuu kun telkussa on hiukankin kauniimpi nainen. Ja kyse ei oo siitä, etteikö olis naisien puolelt kysyntää, mutta oon kyllä itsekkin aika hehkeä...

Eli vitsit vitseinä, mutta hän ei ole bi/homo ei sinnepäinkään. Aina telkussakin kun tulee joku homokohtaus niin "kärvistelee" eikä pysty kattomaan. Tyttöjen välisiä juttuja kyllä tiiraa silmät kiiluen..[/QUOTE]

No se nyt ei takaa mitään että olet hehkeä. Niin minäkin, mutta silti mies kävi vieraissa ja vielä mua huomattavasti rumemman naisen kanssa. Että semmosta...

[QUOTE="minni";23647477]No se nyt ei takaa mitään että olet hehkeä. Niin minäkin, mutta silti mies kävi vieraissa ja vielä mua huomattavasti rumemman naisen kanssa. Että semmosta...[/QUOTE]

Mikä sinä olet sanomaan, että rumemman naisen kanssa?

Ehkä se kärvistelee siks, että koittaa torjua tunteitaan, vaikka oikeasti se toinen sukupuoli houkuttais? Ei sillä et homokaverit homoksi tekisi, mutta en mä tollasta sulkis poiskaan. Kenenkään kohdalla. Joskus menee vuosia asian itselle tunnustamiseen ja takana on jo avioliittoja ja lapsia ym.

KUKAAN normiheteromies ei laskisi ees leikkiä johonkin Munaristeilylle menosta. Ei tartte olla suvaitsematon, mutta ei sitä normiheteromies tommosiin kyllä lähtis. Tai sit se olis niin selvää leikinlaskua, että kaikki sen tajuis. Jotain erittäin hämärää tossa on, mutta oma arvaukseni on se että tän on PAKKO olla provo/vitsi tän jutun. HUH HUH.

selvä tapaus ap, ukkos uittaa munaansa kaveriensa persiissä.:D Eikös ukkos tykkää panna suakin kakkoseen ennemmin kuin ykköseen?

Ei tykkää mitenkään sen enempää, toki sitäkin tehdään välillä. Mun mies on niin umpihetero, että tästä ei ole kyse. Ja me ollaan niin avoimia, että olis sen kertonut. Mut olispa pitäny arvata että tää menee tämmöseksi.

niin, tänä vuonna ei tosiaan käsittääkseni järjestetä tota munaristeilyä lainkaan. Joten todellakin herää kysymys missä se miehes nyt on sitten. Ei kai se auta muuta ku odottaa ukko kotiin ja kysyä, katsoa mitä se oikein selittää. Tosin toki mahdollista että ovat kavereiden kanssa risteilyllä ja järjestäneet ihan "varjomunaristeilyn" eikä kyse mistään pettämisreissusta tms. kuitenkaan vaan ihan normi risteilystä.

en ymmärrä lainkaan ylipäätään, miksi parisuhteen toinen osapuoli lähtee yksinään moisille risteilyille? Nehän on tunnettuja pelkästä örvellyksestä ja pettämisestä. Siis ihan pääasiana noi kaksi asiaa, siksi sinne mennään.

en mä nyt tosta sanos että pettää. musta on hieno juttu että miehes ei ole mikään homofoobikko. minulla on bi ja lesbokavereita sekä homokavereita. itse olen hetero, parisuhteessa ja lapsia.

kaverit on kavereita. ei väliä suuntautumisesta!

[QUOTE="hmm";23647518]Mikä sinä olet sanomaan, että rumemman naisen kanssa?[/QUOTE]

Kun sen näkee, valitettavasti, jokainen joka katsoo...on naisia jotka ovat huimasti upeampia kuin minä ja on naisia joita pidän rumempana tai vähemmän viehättävämpänä kuin itseäni. Tämä kuuluu jälkimmäiseen ryhmään.

Uusimmat

Yhteistyössä