Kysymys nimimerkille ANATOLIA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sari";24153919]Jos ei halua kaikkien tietävän asioitansa niin silloin niitä tuskin kannattaa kirjoitella kaksplus palstalle.
Ja jos tänne on jotain itse kirjoittanut niin en näe siinä mitään "rajan ylittävää" jos joku toinen palstalainen kysyy/mainitsee jotain aiheeseen liittyvää.[/QUOTE]

Ihan samaa mieltä.

Mä olen tän neuvon sulle ennenkin antanut, mut koska ei ole mennyt perille, niin kertauksena vielä:
Keskity siihen omaan elämääsi ja niihin omiin ongelmiisi (mitä sulla tuntuu olevan enemmän kuin monella muulla) ja puutu sitten muiden ongelmiin kun oma elämäsi on kunnossa!!!

No onpa siveyden sipulit kauhistelemassa, kun kysytään Anatolialta, onko eroamassa! Tuohan oli ihan selvä vihjaus ko. henkilöltä itseltään, fiksu nainen kuten Anatolia kyllä tietää miten se tulkitaan ja että varmasti joku kysyy.

Mä olen tän neuvon sulle ennenkin antanut, mut koska ei ole mennyt perille, niin kertauksena vielä:
Keskity siihen omaan elämääsi ja niihin omiin ongelmiisi (mitä sulla tuntuu olevan enemmän kuin monella muulla) ja puutu sitten muiden ongelmiin kun oma elämäsi on kunnossa!!!

Voi luoja :laugh: Eiköhän Anatolian ja kaikkien muidenkin kannattais miettiä, mitä tänne kirjoittelee. Anatoliakin palstaillut niin kauan, että tietää varmasti millainen palsta tämä on. Kukaanhan ei heidän mahdollisista ongelmistaan mitään tietäisi jos Anatolia ei olisi tuollaisia viestejä kirjoittanut.

En minä sellaisia ole koskaan käyttänyt. =) En edes tiedä miten tällä palstalla lähetetään yksityisviestejä.

Nyt niinku mitenkään mihinkään muuhun kantaa ottamatta ihan hyvällä neuvon: mee vaikka sen haluamasi palstalaisen profiiliin, vasemmalla lukee "lähetä yksityisviesti". Vaihtoehtosesti voit klikata jossain keskustelussa nikkiä ja siihen avautuu valikko, josta voi tarkastella profiilia ja lähettää yksityisviestin. :)

et oo vissiin lukenu ap:n ketjuja aiemmin?kauhistelee äitien toimintaa millon missäkin ja antaa ohjeita lapsettomana..

Aaatin aloitukset tuskin liittyy mitenkkään siihen, että SUN kommnttis oli typerä. Fiksua pistää oma typeryys jonkun muun piikkiin :xmas: Tai no, onhan se tietty fiksua ainakin yrittää :D
Ja olen lukenut ap:n juttuja. Palstaillut olen ainakin 5 vuotta.

Nyt kaivetaan esille kaikki eroon vihjaavat viestit, jotta voidaan kunnolla spekuloida! Kyllä kiinnostaa!

Toivottavasti Anatolia on tyytyväinen elämäänsä oli eroamassa tahi ei ja toivottavasti ap on tyytyväinen elämäänsä sai vastausta tahi ei.

Hui kuinka kamalan henkilökohtainen kysymys palstalla jossa ihmiset tilittävät viimeiset panonsa, linkittävät kuvat tuoreista raskaustesteistä joissa näkyy plussaa. Kertovat kuinka mies hakkaa, käy vieraissa, kuinka ex-mies on paskiainen joka ei huolehdi elatusmaksuista, miten he diggaavat persepanoista ja kuinka iso mela kenenkin miehellä on. ja kaikki tämä usein vielä omalla naamakuvalla.
Huom, en tarkoita nyt Anatoliaa...

• Tykkää
Reactions: miauh