Kysymys nimimerkille ANATOLIA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö se pitsapyörittäjä ollutkaan unelmien mies? Mahtaako tämä opettaa sulle mitään vai leikitkö vieläkin täydellistä?

En mä pitsanpyörittäjistä tiiä, mutta mulla on aviomies joka on ilo mun silmälle, ahkera, aivan loistava isä, alko-ongelmaton, väkivallaton, yms. En mä oikein keksi hänestä moitittavaa. Mitä tässä siis pitäisi oppia ja mistä?

Täydellistä en leiki, olen aina sanonut että täydellisyys olisi tylsää, mutta on ihan kivaa olla tarpeeksi hyvä ja elämäänsä tyytyväinen ihminen. Itsesäälissä rypeviä mielensäpahoittajia kun on jo ihan tarpeeksi.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
Ja Akaatille: Tämä oli kyllä mauton aloitus. Ei tällainen aloitus jätä tilaa sille, että Anatolia ei vastaisi; sittenhän kaikki ilkkuisi, että juu, eronnut on! Oli asia miten tahansa, Anatolian on tultava kommentoimaan yksityiselämäänsä ellei halua kaikkien tiimarinvihkojen kerääntyvän tähän ketjuun levittämään juorujaan.

Ota selvää siitä, miten niitä yksäreitä lähetetään.

Niin miksi et voi suoraan sanoa että oletko eroamassa? Kuitenkin olet vihjaillut täälläkin vaikka mitä nyt lähiaikoina, että eroat jos huvittaa ja tiedä vaikka ois uusperhejutut tulossa kuvioihin ym ym

Että ymmärtänet nyt mielenkiinnon koska olet noin itse täällä kirjoitellut JA kuitenkin annat kuvan että sulla on ihana aviomies.

Tuo nyt on ihan tarkoitushakuista Anatolialta tuo ristiriitaisten viestien kirjoittaminen tässä asiassa. Vuosikausia palstailleena Anatolia kyllä tietää, että asia nousee otsikoihin vähän väliä niin kauan kuin epäselvyys jatkuu. Se kai on se tarkoituskin, ei noissa viesteissä muutoin mitään järkeä olisi. Hullulla on halvat huvit. :D Toisaalta, onpa taas säpinää palstalla edes jossain suhteessa, kun Savannakin on poissa.

Vaikka eipä kai sillä Anatolian eroamisella mitään merkitystä kenellekään ole, ellei sitten ole havittelemassa itselleen joko Anatoliaa tai hänen miestään. :D

[QUOTE="Vieras";24158168]Niin miksi et voi suoraan sanoa että oletko eroamassa? Kuitenkin olet vihjaillut täälläkin vaikka mitä nyt lähiaikoina, että eroat jos huvittaa ja tiedä vaikka ois uusperhejutut tulossa kuvioihin ym ym

Että ymmärtänet nyt mielenkiinnon koska olet noin itse täällä kirjoitellut JA kuitenkin annat kuvan että sulla on ihana aviomies.[/QUOTE]

Miksi mun pitäisi teille kertoa että olenko eroamassa? En kiusallanikaan sano kyllä tai ei tuohon asiaan, koska sanoin miten päin tahansa niin vastaus ei jollekin kelpaa. Olen naimisissa, eikö se tieto riitä?

Juu, olen aina sanonut että eroan jos huvittaa, ts. jos naimisissa olo ei enää huvita; sitä olen hokenut jo vuosikausia, meillähän on vain yksi elämä eikä sitä pidä käyttää sellaiseen mikä ei huvita. Entisestä avomiehestäni tein eroa vuosikausia ja jösses se oli hukkaan heitettyä aikaa. Silloin lupasin itselleni etten koskaan enää pysy parisuhteessa velvollisuudentunteesta, säälistä tai muusta vääränlaisesta syystä.

Mitä uusperhejuttuihin tulee niin siitä olen mielestäni sanonut vaan että ei ole mun juttu MUTTA tässä elämässä ei koskaan kannata sanoa ei koskaan, ja mulle on ennenkin käynyt niin että kun kovaan ääneen julistan että "mä en ainakaan aio ikinä..." niin käykin ihan päinvastoin. Eihän mun pitänyt ikinä naimisiinkaan mennä, mutta toisin kävi. Mutta joo, en todellakaan ole perustamassa uusperhettä nyt jos asian niin tulkitsit :). Enkä usko sen olevan mun juttu tulevaisuudessakaan.

Ja mulla on ihana aviomies. Jos tässä erotaan niin vika löytyy ihan jostain toisaalta kuin aviomiehestä.

Tuo nyt on ihan tarkoitushakuista Anatolialta tuo ristiriitaisten viestien kirjoittaminen tässä asiassa. Vuosikausia palstailleena Anatolia kyllä tietää, että asia nousee otsikoihin vähän väliä niin kauan kuin epäselvyys jatkuu. Se kai on se tarkoituskin, ei noissa viesteissä muutoin mitään järkeä olisi. Hullulla on halvat huvit. :D Toisaalta, onpa taas säpinää palstalla edes jossain suhteessa, kun Savannakin on poissa.

Vaikka eipä kai sillä Anatolian eroamisella mitään merkitystä kenellekään ole, ellei sitten ole havittelemassa itselleen joko Anatoliaa tai hänen miestään. :D

Mitään järkeähän näissä viesteissä ei ole, mutta ristiriitaisuus kuvastaa erittäin hyvin mun mielentilaa ja ajatuksia tällä hetkellä.

Kun tietää että haluaa jotain, muttei tiedä mitä haluaa, minkä asian suhteen mitäkin haluaa, eikä tiedä mihin suuntaan lähteä....se on ahdistavaa. Ja mun kesä on mennyt hyvin pitkälti niissä merkeissä. Jospa jossain vaiheessa saisi jotain järjestystä tähän kaoottiseen pääkoppaansa niin elämä olisi taas hitusen helpompaa =)

Ei voi teidän elämä oikeesti olla niin pientä ja mitätöntä että pitää saada tietää jonkun internetin keskustelupalstan jäsenen elämästä ja parisuhteesta! Jos ei omalla elämällä ole sisältöä, ni avatkaa vaikka TV, sieltä löytyy draamaa!

Säälin kyllä todella ihmisiä joilla on noin köyhä elämä! Ei ihme että on syömishäiriöitä ja vaikka mitä muita häiriöitä...

Miksi mun pitäisi teille kertoa että olenko eroamassa? En kiusallanikaan sano kyllä tai ei tuohon asiaan, koska sanoin miten päin tahansa niin vastaus ei jollekin kelpaa. Olen naimisissa, eikö se tieto riitä?

Juu, olen aina sanonut että eroan jos huvittaa, ts. jos naimisissa olo ei enää huvita; sitä olen hokenut jo vuosikausia, meillähän on vain yksi elämä eikä sitä pidä käyttää sellaiseen mikä ei huvita. Entisestä avomiehestäni tein eroa vuosikausia ja jösses se oli hukkaan heitettyä aikaa. Silloin lupasin itselleni etten koskaan enää pysy parisuhteessa velvollisuudentunteesta, säälistä tai muusta vääränlaisesta syystä.

Mitä uusperhejuttuihin tulee niin siitä olen mielestäni sanonut vaan että ei ole mun juttu MUTTA tässä elämässä ei koskaan kannata sanoa ei koskaan, ja mulle on ennenkin käynyt niin että kun kovaan ääneen julistan että "mä en ainakaan aio ikinä..." niin käykin ihan päinvastoin. Eihän mun pitänyt ikinä naimisiinkaan mennä, mutta toisin kävi. Mutta joo, en todellakaan ole perustamassa uusperhettä nyt jos asian niin tulkitsit :). Enkä usko sen olevan mun juttu tulevaisuudessakaan.

Ja mulla on ihana aviomies. Jos tässä erotaan niin vika löytyy ihan jostain toisaalta kuin aviomiehestä.

Koska meidän pitää saada tietää.

Eihän me tunneta toisiamme, eikä sillä ole minkäännäköistä merkitystä minun elämässäni, mutta pitää saada tietää. Kaupassa en ole nähnyt mitään stalkattavaakaan pitkään aikaan, eikä naapureistakaan ole ilmennyt mitään juoruiltavaa, alkaa olemaan elämä niin sisällötöntä.