Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24153760:Tuota.. et voinu yksärillä kysyä? :snotty:
:attn: LINKKIÄ!!! :attn: Nyt välittömästi!!!!!! :attn:
En minä sellaisia ole koskaan käyttänyt. =) En edes tiedä miten tällä palstalla lähetetään yksityisviestejä.
En minä sellaisia ole koskaan käyttänyt. =) En edes tiedä miten tällä palstalla lähetetään yksityisviestejä.
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;24153784:Kannattaisko ottaa selvää? Jotenkin tökeröä laittaa tälläisiä aloituksia.
:O
Ei voi kyllä oikein sanoa mitään muuta tästä aloituksesta. Ihan vaan vinkkinä Akaatti, että se ei välttämättä kuulu sinulle tai kenellekään muulle palstalaiselle, eiköhän hän kerro itse kenelle haluaa kertoa ja mitä haluaa kertoa.
:O
Ei voi kyllä oikein sanoa mitään muuta tästä aloituksesta. Ihan vaan vinkkinä Akaatti, että se ei välttämättä kuulu sinulle tai kenellekään muulle palstalaiselle, eiköhän hän kerro itse kenelle haluaa kertoa ja mitä haluaa kertoa.
Eihän tähän ole pakko vastata jos ei halua.
Ei se tarkoita sitä, että olisi kohteliasta lähteä tekemään tämän kaltaisia aloituksia ja ellet ole hänen ystävänsä niin on kovin tökeröä. Ethän sinä myöskään (toivottavasti) irl paukauta samalla tavalla kenellekään puolitutulle sukujuhlissa?
Mutta innolla olet sinäkin täällä rääpimässä muiden asioita ottamassa kantaa :O :O
Ei se tarkoita sitä, että olisi kohteliasta lähteä tekemään tämän kaltaisia aloituksia ja ellet ole hänen ystävänsä niin on kovin tökeröä. Ethän sinä myöskään (toivottavasti) irl paukauta samalla tavalla kenellekään puolitutulle sukujuhlissa?
Hyvänen aika, saa kai sitä kysyä. Ei ole Anatolian pakko vastata.
En kysy sukujuhlissa, mutta voiko palstaa verrata joihinkin sukujuhliin? Täällähän esiinnytään pelkillä nimimerkeillä ja suurin osa ei ole omaa henkilöllisyyttään täällä paljastanut. En taida tietää kuin yhden palstalaisen nimen ja senkin hänen blogistaan, kun sitä olen joskus lukenut.
Tarkoitus on kyseenalaistaa tapa kysyä. Asia voidaan hoitaa myös hienotunteisesti jos ei halua kaikkien tietävän asioitansa.
Anatolia jättää varmasti hienotunteisesti vastaamatta kysymykseen jos haluaa. Eikö? Jos sun raja menee tällaisessa kysymyksessä ihmettelen vaan.....
Tarkoitus on kyseenalaistaa tapa kysyä. Asia voidaan hoitaa myös hienotunteisesti jos ei halua kaikkien tietävän asioitansa.