V
"Vierailija"
Vieras
ei ei eiii .. siis apua kaikki tommoset pöpöthän tulee kauheen usein esim. vaatteiden läpi vai paljaalla röpsälläkö siellä istut ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias MIÄS;24192104:Vaatteetko niitä pöpöjä pidättelee?
Ja kysyn uudestaan, voiko SINNE oikeasti mennä vettä tuollaisessa vonkajunassa????
Alkuperäinen kirjoittaja öhöö;24191625:... tuli vain yksi kysymys mieleen... ku tää nyt onn tämmönen iiiiik- bakteeri keskustelu ni eks seksikin oo siiiis tooooosi epä hyg... siis koskakohan SE on pesty viimeks...miettikääs sitä... hahaa, eipä ole itellä tullu koskaan mieleen että uskallanko istua laitteen penkeille... siis eihän sit vois ajaa ees autolla ku onhan se autokauppias voinu vaik runkata siel sisäl tai vaik ravintola, siinhän on voinu istuu vaik mikä satiais turkki ennen mua.... käsidesi laukkuun ja menoks!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Insinööri;24191691:Kunnolla treenattu pitkän matkan märkäimuripimpero on näppärä mm. lenkkeillessä. Voi imaista lätäköt edestä tyhjäksi niin ei kastu kengät.