Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24150937]No ei kai se ihan kaikkea hörnäse kuitenkaan. Tommonen nelimetrinen hökötys vaatii jo römpsältäki jotain.[/QUOTE]

No mut jos se on ilman sitä suojaverkkoa? :D
 
siis meneekö ne bakteerit muka housujenkin läpi...? ja ei se vesi taida järvessä tai meressäkään steriiliä olla ja harvoin kai sieltäkään streptokokkia saa...???

Ei ne housut taida kaksinen suodatin olla. Muutenhan densat pöllis uffelaatikoista housuja ja suodattais niillä Sinolista denaturointiaineita...

Ratkaisu on kuitenkin lähempänä mitä luulisikaan. Mustat PVC-housut vaan jalkaan, niin on vesisulku valmiina ja voi se mieskin jostakin syystä hymyillä :)
 
Kyllä se on parempi jättää tää lasten teko tähän 3. Meinaan vaan voipi isäntä suutahtaa jos joku ilta sohva tai muu vastaava on kadonnut... Kaksi kissaa kyllä karkas omille teille koskaan takasin ei tulleet. Ja mie kun luulin että ovat partsin kautta maalimalle lähteneet...

Mitenkäs tähän kuvioon se mahtaa sopia, että ex puolisoni ei ollut synnyttänyt vielä kertaakaan, mutta silti kerran kun tulin töistä kotiin, niin oli kadonnut kaikenlaista, kuten esim. pesukone. Hassua kyllä oli kadonnut myös koko muija.
 
Minä muuten olen saanut sukupuolitaudin ilman sukupuoliyhteyttä -aikoinaan nuoruudessani, nukuin pojan vieressä neitsyeenä ja tartunta tuli ihan niihin sukuelimiin ja peräaukon ympäristöön.
Eli tyhjää nauratte. Varokaa vaan.
 
... tuli vain yksi kysymys mieleen... ku tää nyt onn tämmönen iiiiik- bakteeri keskustelu ni eks seksikin oo siiiis tooooosi epä hyg... siis koskakohan SE on pesty viimeks...miettikääs sitä... hahaa, eipä ole itellä tullu koskaan mieleen että uskallanko istua laitteen penkeille... siis eihän sit vois ajaa ees autolla ku onhan se autokauppias voinu vaik runkata siel sisäl tai vaik ravintola, siinhän on voinu istuu vaik mikä satiais turkki ennen mua.... käsidesi laukkuun ja menoks! :P
 
hallelujaa oliko pelko sittenkin mitä itse jätät kun vettä eräs elin purskautelee,olikohan mahdollisesti sulla HIIVAA TAI SUKUPUOLI TAUTI ei helökata mä repeilen tota sun juttua lukiessa:=
 
Ap on trolli! Eihän tuollaista ongelmaa aidolle palstamammalle mitenkään voi tulla, koska hänhän vetää reimatecit jalkaan kaikkiin vesilaitteisiin, niin ei paikat pääse kastumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
pitääkö siinä vonkaputouksen vaunussa istua ilman housuja?? Ja minä kun olen käynyt ilman uikkareita järvessä uimassa ( tänä kesänä ekan kerran elämässäni) onko siis mahdollista että lasken joku päivä kudut housuun??? Ja minusta tulee ahvenkatraan äiti???
 
Voiks sinne römpöttimeen mennä oikeesti vettä tollasessa tilanteessa?
Ei minua bakteerit huoleta mutta ajatus edestakaisin vellovasta vedestä isohkossa pimppendaalissa jotenkin ällöttää.
 

Yhteistyössä