Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vierailija";24192078]ei ei eiii .. siis apua kaikki tommoset pöpöthän tulee kauheen usein esim. vaatteiden läpi vai paljaalla röpsälläkö siellä istut ?[/QUOTE]


Vaatteetko niitä pöpöjä pidättelee?

Ja kysyn uudestaan, voiko SINNE oikeasti mennä vettä tuollaisessa vonkajunassa????
 
Alkuperäinen kirjoittaja öhöö;24191625:
... tuli vain yksi kysymys mieleen... ku tää nyt onn tämmönen iiiiik- bakteeri keskustelu ni eks seksikin oo siiiis tooooosi epä hyg... siis koskakohan SE on pesty viimeks...miettikääs sitä... hahaa, eipä ole itellä tullu koskaan mieleen että uskallanko istua laitteen penkeille... siis eihän sit vois ajaa ees autolla ku onhan se autokauppias voinu vaik runkata siel sisäl tai vaik ravintola, siinhän on voinu istuu vaik mikä satiais turkki ennen mua.... käsidesi laukkuun ja menoks! :P

No kyllä sen haistaa jo riisuessa jos siellä pöksyissä jotain muhii, ja varmasti muhii jos ei oo vähään aikaan pesty. Mä ainakaan sellasen kaa mitään harrastais halut menis..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Insinööri;24191691:
Kunnolla treenattu pitkän matkan märkäimuripimpero on näppärä mm. lenkkeillessä. Voi imaista lätäköt edestä tyhjäksi niin ei kastu kengät.


tipahin niin, että meinas tulla ruskeat housuu naurun takia, KIITOS!! :)
 
Siis mitä ihmettä!! Minä olen synnyttänyt neljä lasta eikä mun alapää höppäse yhtään mitään. Mites löysät kudokset sitä vonkaajalla mahtaakan olla. Jumppaamaan siitä.
 
Siellä on myös myynnissä jonkin näköinen sadekaapu suojaksi.
Laitteiden luona ostettavissa ja lukee myös ilmoitus että haeppa pääportilta jos laitteiden luona ei ole.
Tää kuuluu taas tähän ihmisryhmään jotka haluaa kieltää tupakan jne... kaiken "pahan".
Hermot menee tällaseen urpoiluun!!!
En jaksanut lukea kaikkia kirjoituksia että olisko jo joku kertonut että ota sadetakki sieltä!!!
 
tän bongasin bf stä, ja pakko sanoa, että parhaat naurut todella pitkään aikaan XD

siis ymmärsinkö nyt, että alkuperäisellä kirjoittajalla on ihan tosissaan märältä penkiltä "hörppässyt" sisään emättimeen vettä? ja se purskahti ulos tyypin noustessa penkiltä??
ei hyvää päivää... ei sellasta vaan voi tapahtua, ei vaan voi XD XD

ja jos todella voi, niin ihan oikeasti ihmettelen, että mitenhän se on anatomisesti edes mahdollista värkin imeä sisäänsä vettä märältä penkiltä? siis uimahallin ymmärrän, siellähän lillutaan ja vellotaan vedessä usein kauankin ja liikutellaan kaikkia kehon lihaksia uidessa, mutta että märältä penkiltä?? huhhuh XD

siis tää tyyppi ei vissiin kaipaa keskuspölynimuria himassaan. senkun ottaa housut pois ja avaa reidet, ja luonto hoitaa loput XD

uskomatonta, ilmottas ittensä vaikka suomen talent show ohjelmaan, tjtn! uskomaton pillu sillä mammalla XD
 
kannattaa laittaa jatkossa muksut yksin vonkaputoukseen ettei sieltä lopu vesi kesken päivän tuollaisten loppatussujen takia...mitenköhän iso "kaappaaja" se onkaan ;)
 
En minä tuosta ongelmasta suuresti huolestuis. Ennemminki suosittelisin lantionpohjan harjotuksia tässä kysyjän tapauksessa. Tenaa ei kannata ko. laitteeseen mennessä housuun kyllä tunkea.. Äitien toosia huolestuttavampaa varmaan kuitenki on märkyyden kohalla se kuinka moni herkkärakkolapsi on kussu alleen. Tokko infantilleilla kovin paljoa basilleja ja sukupuolitauteja on, tai ainakaa pitäis olla. Vaikka eihän siitä nykymaailmassa tiiä. Tarkistakaa hyvät vanhemmat kuitenki possujunan penkit ennen ku taaperonne niille istumaan päästätte. Pallomeret ja pomppulinnat on alamittasten suhteen ihanteellisia oksennuspaikkoja, että jos kullannuppu sairastuu norovirukseen perheen riehapäivän jälkeen niin... Kunhan lietson paniikkia. Buahhahhah!
 
ettekö te tyhmät ihmiset tajua että se on tosi mahdollista että sieltä tulee kyseisiä tauteja ja tämä henkilö joka laittoi tämän palstan on oikeassa turhaa nauratte hänelle jos naurattaa niin naurakaa itseksenne. teillä ei ole sielua säälikää itteenne hölmöt
 
:laugh: Ei Apua... :laugh:

Hiukan nauran täällä ittekseni, tuli ainakin hyvät perjantai aamun piristykset saatua :)

Mut miettikää nyt jos tuo on oikeesti mahdollista, ei tarvii enää imuria ku voi vaan kotona vaikka hypellä kyykkyhyppyjä ja samalla ilmavirralla toosa imee kaikki pölyt ja liat lattioilta.. Sitte ku tuntuu olevan täynnä niin vessaan vaan ja pussi alle ja ponnistelee ne sieltä ulos, tähän voi käyttää vaikka samaa tekniikkaa kuin kyykkyvatkaukseen, niin eiköhän ne sieltä tipahtele sitten alaspäin.. Sohviakaan ei tarvii imuroida kun istuskelee siinä säännöllisesti ilman housuja niin tulee sekin sitten puhdistettua samalla. Jotakin kun kaatuu lattialle, niin siitä vaan istumaan päälle niin ei tarvitse montaa pyyhettä tai rullallista paperia kun kuivaksi imeminen hoituu omasta takaa ;) Tässähän oli jo monta hyvää syytä tehdä lisää lapsia, kotityötkin helpottuvat huomattavasti ja taitais mieskin tykätä jos noin kauheet imuvoimat löytyy alapäästäkin ;) :laugh:
 
No kyllä sitä pieni ihmislapsi kaikkea miettii!Ei kannata missään muuallakaan liioin sitte istuskella,tiedä mitä sieltä penkistä mukaan lähtee!Märkäpuku päälle kun lähtee liikenteeseen ja jos sais sellasen Desatenan viellä mukaan!
 
Jos sua tommoset asiat mietityttää, niin miksi ihmeessä apuja täältä kyselet? Mee kuule lääkärin juttusille, ja käy ny ihmeessä otattamassa testit ettet mitään pöpöjä ole saanut, niin saat mielenrauhan. =D
 
Vuoden ehkä parhaat naurut! Ne jotka sai tästä mielessään väännettyä herjaavan ja vittuilupohjaisen viestiketjun niin kannattaa ehkä ottaa se ylikireä pipo pois päästä, täähän on ihan parasta "äitiläppää" aikoihin! :D :D :D :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
Sen nimihän on vonkaputous ja tarkoituksena kostuttaa kaikkien naisten römpsät niin voivat sitten heti vaikka auton takapenkillä kiksauttaa ukkonsa kaan tai viimeistään kotona. Kiitos lintsille hyvästä römpsän kostutus koneesta. Ei voi muija vedota kuiviin paikkoihinsa tai joutuu heti lintsille. Ihan sopivasti asun tossa kallion kulmillakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä

Yhteistyössä