A
a.p.
Vieras
No minä nyt en ymmärrä että miksi teidän muiden piti istua siinä puoliympyrässä ja vain katsoa kun tämä äiti imetti vauvaansa? Imettäminen on minusta luonnollisempaa kuin se että sinäkin naisihmisenä tuijotit vieraasi tissiä! Itse imetän kylässäkin. Jos on isot juhlat menen syrjempään, mutta jos on vain talonväki paikalla tutussa kylässä niin imetän myös olohuoneessa. Harson laitan yleensä siihen päälle. Kuten vieraasikin imetti kolmesti kylässä oloaikanaan niin minäkin joudun usein tekemään. Ja se voi tarkoittaa sitä, että koko kyläily menee imettämiseen. Jos menee toiseen huoneeseen yksin vauvan kanssa istumaan koko vierailun ajaksi niin miksi kannattaisi edes mennä kylään.
Suurin osa ketjunu vastanneista ei näytä tajuavan tämän ketjun pointsia, niinkuin et sinäkään. En minä ole ketään pakottamassa kusiseen ravintolan vessaan imetykseen. Vaan että pakkoko se on tehdä siinä keskeisellä, paraatipaikalla - ilman suojaa ilman mitään, silleen että tissi näkyy puseron nostetun helman alta.
Lisäksi varsinkin kun ko. tapauksessa imetys oli ohi vajaassa 5 minuutissa, niin sehän todennäköisesti oli äitillä tiedossa - miksei siis voinut edes 5 minuutiksi mennä hieman syrjempään. Edes sinne sohvalle istumaan ettei katsekohtakti ollut suoraan häneen eikä siten että oli meidän kaikkien edessä.