N
Niinistö
Vieras
Eihän sitä Saulin pojalta muuta voi odottaakaan.
ei ole Saulin poika vaan Saulin veljenpoika.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eihän sitä Saulin pojalta muuta voi odottaakaan.
Kieltämättä ilahtuisin suuresti, jos pystyisin usuttamaan jonkun harmaan suunpieksijän rekisteröitymään haasteellani, mutta minkäs teet: pelkuruus pysyy tiukassa kuin täi tervassa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24293843:Ja sinäkö itse löydyt väestötietojärjestelmästä nimellä "turbojurpo"? Jo oli vanhemmillasi huumorintajua eikä sukunimeäkään siis ole?
Rohkeata, varsin rohkeata!!
NIMITTELY, äly hoi. Rasistiset (mm. neekeriukko) puheet ovat pahimman luokan nimittelyä, ja selllaisena vihapuhetta.
Modet pystyvät bannaamaan minut helposti ja minulla on enemmän menetettävää kuin jollakin kasvottomalla harmaalla. Niinpä olen ainakin ziljoona kertaa rohkeampi kuin esimerkiksi sinä. Tai te, sillä useampi harmaa voi helposti käyttää tuota samaa nimimerkkiä.
Käsittämätöntä on myös se, miten Norjankin isku yritetään sitten kuitenkin kääntää maahanmuuttajien syyksi. Jos isku olisi ollut islamilaisten terroristien tekosia, niin samalla tavalla oltaisiin teilattu kaikki maahanmuuttajat hulluiksi terroristeiksi. No, nyt tekijänä oli norjalainen, mutta siltikin teko oli maahanmuuttajien syytä.
Samalla tavalla saa taivastella miten mamut raiskaa ja käyttää väkivaltaa. Mutta jestas sitä meteliä kun Sofi Oksanen uskaltautui kertomaan että suomalaisissa kodeissa on paljon perheväkivaltaa.
James Hirvisaari laittoi Norjan tragediankin mamujen syyksi. :headwall:
Modet pystyvät bannaamaan minut helposti ja minulla on enemmän menetettävää kuin jollakin kasvottomalla harmaalla. Niinpä olen ainakin ziljoona kertaa rohkeampi kuin esimerkiksi sinä. Tai te, sillä useampi harmaa voi helposti käyttää tuota samaa nimimerkkiä.
Japanin tsunami ei saanut kyyneliin, mutta Norjan tragedia on koskettanut. Rasismilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, en katso ihmisten ihonväriä tai kotimaata.
Tämä tapahtui lähellä ja "aatetovereille", se jotenkin vaan koskettaa.
Käsittämätöntä on myös se, miten Norjankin isku yritetään sitten kuitenkin kääntää maahanmuuttajien syyksi. Jos isku olisi ollut islamilaisten terroristien tekosia, niin samalla tavalla oltaisiin teilattu kaikki maahanmuuttajat hulluiksi terroristeiksi. No, nyt tekijänä oli norjalainen, mutta siltikin teko oli maahanmuuttajien syytä.
Samalla tavalla saa taivastella miten mamut raiskaa ja käyttää väkivaltaa. Mutta jestas sitä meteliä kun Sofi Oksanen uskaltautui kertomaan että suomalaisissa kodeissa on paljon perheväkivaltaa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24293985:Käsittämätöntä tässä on kyllä se, että tätä Norjan juttua pidetään Suomen PerSujen syynä. Minäkin olen suomalainen persu, mutta ei mun ovella ole poliiseja näkynyt.
Sensijaan Breivik itse sanoi, että hän pitää tekonsa yhtenä motiivina Norjan lepsua ulkomaalaispolitiikkaa. Ehkäpä hän itse tietää omat motiivinsa? Häntä kai siellä kuulustellaan eikä MitäsNyt-mammoja?
Jos tekijä olisi ollut islamilainen terroristi, niin olisin teilannut sen islamilaisen terroristin.
Mun perheessä ei onneksi ole paljon/ lainkaan perheväkivaltaa, mutta se ei suinkaan tarkoita etteikö suomalaisissa kodeissa olisi paljon perheväkivaltaa. Olen minä itsekin joskus seurustellut väkivaltaisen (umpisuomalaisen) miehen kanssa. Onneksi en enää.
Ei ole mikään ihme, että Norja-aiheisia ketjuja on poistettu viime aikoina. Kaikki nämä saastuvat jankuttajilla, joilla ei ole kanttia edes rekisteröityä, mikä selittyy tietysti sillä, että heille on jankuttaminen tärkeämpää kuin palstan arvon nostaminen järkevällä keskustelulla. Itse taas olen loistava esimerkki viisaasta keskustelijasta, jonka jokainen mielipide on tarkkaan harkittu ja järkevä.
Niin einstein, eli "mamut" ovat tämän verilöylyn syyllisiä persulogiikalla.
Antakaa meiän kaikki kestääääääää.........
Kyllä mun mielestä Niinistö puhuu vallan asiaa. Soini itsehän on kuitenkin fiksu ja sivistynyt (vaikkakin olen suunnilleen kaikessa hänen kanssaan eri mieltä), mutta hänen puolueensa väki on ainakin osittain sitten jotain ihan muuta. Ja puolueen johtajana Soinin pitäisi saada kuriin nuo älyttömät möläyttelijät, joiden sivistystaso on vähintäänkin puutteellinen.
Tavalliselta tallaajalta vielä käsittää (vaikkakaan ei ymmärrä) kaikenlaiset neekeri- möläytykset, sekä yksinkertaistetut mielipiteet (esim. Norjan isku maahanmuuttopolitiikan syy jne. jne.),mutta silloin kun ollaan mukana politiikassa ja julkisuudessa, niin pitäisi ihan oikeasti osata käyttäytyä korrektisti ja fiksusti.
Soini ei siis ole mielestäni syyllinen toisten typeriin kommentteihin (jokainen kantakoot vastuunsa), mutta hänen todellakin pitäisi nyt tiukasti laittaa ryhmänsä kuriin ja opettaa mikä on sallittua ja mikä ei.
Mitä tuohon neekeri- sanaan tulee, niin kyllähän kaikki tietää mistä sana on tullut, eikös? Sehän on ollut halventava ilmaus orjista, joilla ei ollut ihmisarvoa. Kumma että joku vielä ihan tosissaan ihmettelee miksei ilmausta saa käyttää. Vanhassa kirjallisuudessa sanaa toki käytetään ja vanhoja ihmisiä on ehkä vaikea saada ymmärtämään sanan halveeraavaa merkitystä. Mutta asiat muuttuu, hevoskärryjenkin tilalle on tullut autot ja meillä nuoremmilla sukupolvilla PITÄISI olla jo ymmärrystä näidenkin asioiden suhteen.
Niin einstein, eli "mamut" ovat tämän verilöylyn syyllisiä persulogiikalla.
Antakaa meiän kaikki kestääääääää.........
NIMITTELY, äly hoi. Rasistiset (mm. neekeriukko) puheet ovat pahimman luokan nimittelyä, ja selllaisena vihapuhetta.
Kyllä, kaikki persumaiset fanaatikot jotka lietsovat vihaa.