Ä
Äippä pohjosista
Vieras
Huolestutta ja ihmetyttää meidän 6-vuotiaassa poitsussa nukkumisasiat. Poika on kaikin puolin tosi reipas pakkaus. Tosi sosiaalinen ja löytää helposti uusia kavereita. Puhelias kaveri ja kaikin puolin tavallinen pikku kaveri paitsi... Nukkumaanmeno vieraassa paikassa on melkosen vaikeaa. Tai siis jos äiti tai iskä mukana niin ei siinä mitään ongelmia. Meillä serkkupoika nyt yökylässä ja halusivat nukkua takkahuoneessa serkun kanssa + 11-vuotiaan isoveljen kanssa. Ihmettelin itsekseni että miten sen nyt sinne meinaa mennä nukkumaan. Kävin suukottelemassa ja toivottamassa hyvät yöt niin eipä menny kauaa kun toinen tuli kyyneleet silmissä ilmoittamaan että en mä voi nukkua siellä kun äiti ei oo siellä. Hipsi sitten omaan sänkyyn, joka on meidän makkarissa ja sinne nukahti tyytyväisenä. Muutaman kerran vuodessa on mummolassa yökylässä kun meillä vanhemmilla on pakollisia menoja. Nukkuu siellä ihan hyvin, mutta jääminen sinne on melko tuskallista. Muuten kyllä oisin kyllä tosi mielellään mummolassa ja kavereilla kunhan ei tarvi olla yötä. Olen kyllä tosi paljon poikani kanssa, koska isällä reissuhommat ja lapsenvahteja ei juuri ole. Ei toki minua haittaa, tykkään viettää lasteni kanssa aikaa. Poika on normaalisti hoidossa päivisin kun olen töissä ja siellä sujuu hienosti. Kummastuttaa vaan nämä nukkumisjutut???