Mitä tehdä, kun se oma kullanmuru onkin yhtenä aamuna, aavistuksen vastenmielinen, rasvatukkainen,

Ne osaa yllättää...mä kuulin eilen salaisuuden, vaikka oonkin tyhmä ja ihan pyylendaalenista useimmiten ja enimmäkseen. Mutta näköjään ne isot asiat sit kuitenkin pitää jakaa äidin kanssa <3

Meillä kaks lasta aikuisia...jossain vaiheessa tuntui että huh, huh ja pinnaa koeteltiin, etenkin pojan kohdalla....ikäviäkin asioita tapahtui, mutta meillä säilyi AINA puheyhteys ja se on yksi ensiarvoisen tärkeä asia.Tiukkoja, mutta asiallisia keskusteluja oli usein...joskus ajattelin että ei tule mitään, mutta kyllä niistä ajoista selvittiin :) Kolme nuorempaa vielä kasvamassa ja yks heistä 15v:D

Meillä kaks lasta aikuisia...jossain vaiheessa tuntui että huh, huh ja pinnaa koeteltiin, etenkin pojan kohdalla....ikäviäkin asioita tapahtui, mutta meillä säilyi AINA puheyhteys ja se on yksi ensiarvoisen tärkeä asia.Tiukkoja, mutta asiallisia keskusteluja oli usein...joskus ajattelin että ei tule mitään, mutta kyllä niistä ajoista selvittiin :) Kolme nuorempaa vielä kasvamassa ja yks heistä 15v:D

Kyllä meilläkin on vielä puheyhteys tallessa, mutta siis muuten HUHHUH!!! Varsinkin, kun tuo esikoinen on aina ollut niin rauhallinen ja joustava, joo, ei oo enää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24557632:
Kyllä meilläkin on vielä puheyhteys tallessa, mutta siis muuten HUHHUH!!! Varsinkin, kun tuo esikoinen on aina ollut niin rauhallinen ja joustava, joo, ei oo enää :D

eiks se niin mene et jos on rauhallinen lapsena, eli ei pahemmin uhmaa jne.. niin se kostautuu sit murkkuiässä:D?

Jos se noin menis niin ai sita autuasta aikaa mikä koittaa ku nyt likka 7v on murkku:D<3

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24556370:
kaikesta vastaan länkyttävä, "maailma, elämä, ja varsinkin äiti on perseestä" tyylinen ratkaisu? KUinka tästä voi selvitä hengissä? :D:O|O:headwall::headwall::headwall::headwall:: /:saint::mad:
Sinä nimenomaan olet perseestä, kun teet lisää noita 'länkyttäviä' paskoja.

[QUOTE="vieras";24557814]Sinä nimenomaan olet perseestä, kun teet lisää noita 'länkyttäviä' paskoja.[/QUOTE]

Kyllä nyt tuntuu sieppaavan :D Se ei oo mun vika, että teille tuli ero, eikä sekään, että niitä lapsia ei teille siunaantunu, että mä kyllä ymmärrän, miksi sulla on paha olla :hug:

Mä kerron jos selviän tästä hengissä.Meillä on kotona neljä kappaletta 12-16 vuotiaita.
Pahin on mun 12 vee kuopus joka on valmis muuttamaan vaikka lastenkotiin kun 'äiti on taas ihan perseestä'.
Hempeitä seesteisiäkin hetkiä on mutta haastavaa noin kaikenkaikkiaan kun kaksi noista on miehen ja kaksi mun.Omia on helpompi komentaa :D

Mulla on samantyyppinen kokemus kummilapsesta. Eli tädin rakastettava pikku ystävä muuttui veltoksi sohvamöröksi jonka viestintä rakentui varmaan pari vuotta lähinnä "ihan sama-ketä kiinnostaa" -varianteista. Jokainen voi itse kuvitella sen äänensävyn, joka lataa ilmaisun täyteen einiinkäänhienovaraisia mielipiteitä sukulaisista, koulusta, kotitöistä, maailmasta jne.

Mutta ei syytä epätoivoon: meni muutama vuosi, ja mörkö loi taas nahkansa. Nyt tädillä on uutukainen (melkein) aikuinen kamu, joka on juuri valmistunut ammattiin, etsii työpaikkaa ja odottaa innolla muuttoa omaan kotiin. Ja tätikin on vissiin vähän viisastunut vuosien saatossa kun nyt sen juttuseura ja neuvot on taas arvossaan ;)

Yhteistyössä