Ärsyttäisikö teitä jos mies tekisi seksissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Åsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En nyt jaksa lukea koko viestiketjua, mutta jos kerta miehellä on "ongelmana" laueta liian nopeasti, niin eikös hän juurikin sen takia poikkea tupakalla välillä tms.? Siis kuinka moni oikeasti pystyy puhumaan tuosta vaan, siis miehet lähinnä, jos ongelmana on laueta liian nopeasti. Onhan se monille "häpeän aihe" jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24627799:
Aivan. Kertoiko siis, että tätä samaa on odotettavissa jatkossakin? Minä ainakin tekisin sellaiset johtopäätökset. Jos en muuten, niin kiusallani. :D

Siis tarkoitti, että seksiä on lisää luvassa ja tuntuu paremmalta kun on mitä odottaa. Huomenna en anna miehelle armoa ja sitten käy kyllä miehelle huonosti jos tekee saman tempun.

[QUOTE="Hetkinen";24627910]En nyt jaksa lukea koko viestiketjua, mutta jos kerta miehellä on "ongelmana" laueta liian nopeasti, niin eikös hän juurikin sen takia poikkea tupakalla välillä tms.? Siis kuinka moni oikeasti pystyy puhumaan tuosta vaan, siis miehet lähinnä, jos ongelmana on laueta liian nopeasti. Onhan se monille "häpeän aihe" jne.[/QUOTE]
Juu mut ei.. ei täällä tollasia oteta huomioon. Yleensä oudosti käyttäytyvä mies on sika ja narsisti.

[QUOTE="a p";24627934]Siis tarkoitti, että seksiä on lisää luvassa ja tuntuu paremmalta kun on mitä odottaa. Huomenna en anna miehelle armoa ja sitten käy kyllä miehelle huonosti jos tekee saman tempun.[/QUOTE]

Eikö tuo sinusta kuulosta halventavalta?

[QUOTE="Hetkinen";24627910]En nyt jaksa lukea koko viestiketjua, mutta jos kerta miehellä on "ongelmana" laueta liian nopeasti, niin eikös hän juurikin sen takia poikkea tupakalla välillä tms.? Siis kuinka moni oikeasti pystyy puhumaan tuosta vaan, siis miehet lähinnä, jos ongelmana on laueta liian nopeasti. Onhan se monille "häpeän aihe" jne.[/QUOTE]

Mies on sanonut, että pitää välillä seksin aikana ajatella jotakin muuta ettei laukeaisi vielä.

no kyllä. jokaisessa liitossa, niin myös meillä on joskus myös haluttomia jaksoja. itse en sitä ainakaan kumppanille näytä jos alan koko hommaan, vaan toimin kuin kiinnostais hirveesti. ja joskus vaan meen nukkumaan ja siitä ukko kyll arvaa, että tänään tuota ei haluta. mutta miest en ymmärrä aina. kun sillä on haluton päivä, niin kuitenkin se tekee aloitteen, mutta toiminta on kans sitten sitä, että huomaa heti, ettei haluta, mutta silti pitää saada

[QUOTE="a p";24627982]Siis miten? Sekö, että mies haluaa kasvattaa kiimaa niin itsellä kuin mulla? Sitä mies tuolla tarkoitti, en ilmeisesti tuonut sitä esille tarpeeksi hyvin.[/QUOTE]

Mies kasvattaa kiimaa jättämällä sinut sängylle ilman, että olet edes saanut ja lähtee tupakalle? Tupakalle?

Ja luulee, että sinä jäät odottamaan jotain kliimaksia, jahka hän on taas valmis jatkamaan? Siis hän, sinusta viis?

Onko sun mies niin hyvä sängyssä, että todella jäät odottamaan seuraavaa kertaa ja sitä, että hän ehkä taas tekee samoin koska luulee, että sinä pidät sellaisesta?

• Tykkää
Reactions: Lilii lisänimetön
Ja jos se jotenkin on epäselvää, niin minun mielestä tuo ei ole normaalia eikä toista kunnioittavaa (jollaista seksin pitäisi olla) käyttäytymistä.

Enkä sano, että miehen päässä viiraa tai että hän on narsisti. Ehkä hän on ajattelematon, ehkä hän ei vain osaa. Mutta oikein hän ei tee eikä sinun pidä tuollaiseen alistua.

Viimeksi muokattu:
No ei varmasti suurinta osaa naisista tollanen saisi syttymään! Mutta tottakai asiasta pitää miehelle kertoa eikä vaan todeta että hyi mikä ukko ja lähtee suu supussa nostelemaan!! Ihme palstamamma logiikkaa taas havaittavissa...

[QUOTE="a p";24627934]Siis tarkoitti, että seksiä on lisää luvassa ja tuntuu paremmalta kun on mitä odottaa. Huomenna en anna miehelle armoa ja sitten käy kyllä miehelle huonosti jos tekee saman tempun.[/QUOTE]

*Tuntuu paremmalta kun on mitä odottaa*
Siis mitä pitää odottaa?Sitäkö että äijä tuuppasee taas takaapäin pari kertaa ja kun alat olla lähellä orgasmia,ottaa ja häipyy?
Jos mulle olis tehty ja sanottu noin,se olis saletisti viimeinen kohtaaminen sen miehen kanssa.
Mun mies tyydyttää mut joka kerta ja voin sanoa että mulla todellakin on jotakin mitä odottaa.
Kuka odottaa paskaa mitäänsanomatonta seksiä ilman orgasmia,en minä ainakaan.

Aivan mahtava mies. Siis sun miehessä on oikein miestä. Olen monesti meinannut tehdä samalla lailla, mutten ole voinut lopettaa kesken. Vähän niinkuin kostaa naiselle, kun vaimoni lopettaa joskus kesken meidän seksin, jos sillä lakkaa halut vähänkään.

[QUOTE="Mies";24631988]Aivan mahtava mies. Siis sun miehessä on oikein miestä. Olen monesti meinannut tehdä samalla lailla, mutten ole voinut lopettaa kesken. Vähän niinkuin kostaa naiselle, kun vaimoni lopettaa joskus kesken meidän seksin, jos sillä lakkaa halut vähänkään.[/QUOTE]

Ei miehen tarvitse mulle mitään kostaa koska en mä ole noin tehnyt. On hyvin harvinaista, että haluan kesken lopettaa ja sitä ei ole tämän miehen kanssa tapahtunut.

[QUOTE="Mies";24631988]Aivan mahtava mies. Siis sun miehessä on oikein miestä. Olen monesti meinannut tehdä samalla lailla, mutten ole voinut lopettaa kesken. Vähän niinkuin kostaa naiselle, kun vaimoni lopettaa joskus kesken meidän seksin, jos sillä lakkaa halut vähänkään.[/QUOTE]

Jos parisuhteen ehkä tärkein osa on yhtä toiselle kiusan tekemistä, niin miten pitkälle sillä pötkii?
Minusta siinä hommassa pitää olla molemminpuolinen luottamus ja kyky ottaa toinen huomioon, ei kilpaileminen siitä kumpi saa satutettua/ ärsytettyä toista enemmän :|

että voi sitten joka kerta arpoa saako huipennusta vai ei..tosi kiihottavaa. muista pitää kiirettä seuraavan kerran ettet jää ilman. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24632309:
että voi sitten joka kerta arpoa saako huipennusta vai ei..tosi kiihottavaa. muista pitää kiirettä seuraavan kerran ettet jää ilman. :D

Juurikin näin. :D No, jos jotakuta kiihottaa se, että seksistä saa jos toinen sattuu seuraavalla kerralla olemaan sillä päällä, niin siitä vain. Ei voi ymmärtää, mut onneksi ei tarvitsekaan...

Kuulostaa koasti siltä että mies on suhteessanne se joka sanoo miten toimitaan. Tuolla rakastelutempullaan haluaa leikkiä johtajaa ja jopa todennäköisesti kiihottuu siitä että saa kiusata sinua. Heivaa ulos tuollainen!

[QUOTE="a p";24633406]No kyllä tänään sain loppuun asti eikä mies kyllä malttanut lähteä kesken kaiken mihinkään. :p[/QUOTE]

Ens kerralla häivy itse kesken kaiken, ja seuraavalla ja seuraavalla. Sano sille miehelle, että on sitten mitä odottaa. Kuinka kauan luulet, ett mies odottaa?

Yhteistyössä