Mun mielestä jotenkin väärin tehty mua kohtaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyttävää hommaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyttävää hommaa

Vieras
Sori mut pakko purkaa, mulla kerrassaan ärsyttää todella paljon tuo mun kaveri, nimittäin otettiin kirpparilta yhteinen vuokrapöytä 2 viikoksi, maksettiin puoliksi se, nyt sitten alkanu ärsyttämään ja kaduttamaan kun menin ottamaan hänen kanssa pöydän ja tääkin siitä syystä että hän on vienyt sinne niin paljon vaatteita myyntiin että en ehkä saa omia vaatteita myyntiin laitettua sinne kun ei ole tilaa.

Mikä se semmonen yhteinen pöytä on jos hän itse vie kaikki sinne eikä jätä mulle tilaa laittaa myyntiin, tällähetkellä itsellä on jonkin verran pöytätavaraa ja hän on laittanut niitäkin enemmän kuin minä. Ei mulla ole kertakaikkiaan tilaa siellä yhtään laittaa omia myyntiin. Miettiny sitäkin että jos sais siirrettyä sen minun maksamani osuuden uuteen pöytään niin ottaisin oman pöydän johon saan mahutettua 1,5 säkillistä pois meneviä vaatteita.

Ei ole vain reilua jos toinen omii koko pöydän itselle eikä ajattele että toisellakin on vietävää sinne.

[QUOTE="JEpulis";24632055]Älä ole lapanen vaan avaa suusi ja sano ystävällesi![/QUOTE]

Kerroin hänelle että mun pitäisi itsekin saada viiä 1,5 säkillistä vaatteita myyntiin niin hän sanoi vain että "Juu", odotin että hän sanoo että "Okei, voin käydä tekemässä tilaa sinullekin".

Toisinaan olis vaan helpompi kertoa kaverille että otan itselle oman pöydän johon saan mahdutettua omiakin tavaroita, ei olis tämmöistä ongelmaa sitten kun olis oma pöytä ja sais viiä niin paljon tavaraa sinne kun vain voi. Muuten raivaisin tilaa pöydälle mutta kun se pöytäkään ei ole mikään iso että saisin mahtumaan sinne omat tavarat, jos olisi isomman kokoinen niin tottakai puolittaisin pöydän. :/

Mikset vain sano toiselle asiaa suoraan? Ehkä toinen ajattelee etttä turhaan sitä pöytää tyhjänä pitää ku et ole itse jo nyt vienyt lisää tarviketta.. Ehkei siis sulla ole myytävää.

Eli ota puheeksi asia!

[QUOTE="sanna";24632117]eiku vaan teet selvän puolituksen tilaan, viet sinne kamaa ja sanot että tules vähän tyhjentää että munkin kamat mahtuu[/QUOTE]
Näin just. Ilmaise selkeästi, mitä haluat ja ole valmiina toimimaan heti. Tavarat on oltava siinä käsillä valmiina esille laitettavaksi. Muuten kaikki jää vain puheen tasolle, koska pöytää ei kannata pitää tyhjillään.

Siis olisko ap:n mielestä kaverin pitänyt täyttää pöytä vain puoleenväliin, jos ap ei ollut sinne vielä mitään vienyt? Sehän on ihan älytöntä tilan tuhlausta ja laskee myyntiä.

Nyt ap:n pitää vain viedä omat tavaransa myyntiin ja tiivistää kaverin tavaroita suurempiin pinoihin/kasoihin. Ei ole kovin vaikeaa...

Nyt ap:n pitää vain viedä omat tavaransa myyntiin ja tiivistää kaverin tavaroita suurempiin pinoihin/kasoihin.

Jep, ja sitten ostajien on hankala tutkia niitä tiiviitä kasoja, jolloin osa ei vaivaudu katsomaan tarkemmin koko pöytää tai tavarat myllätään hetkessä sellaiseksi mytyksi, ettei sitä kuka enää tule penkomaan.

Voisiko kaveri ottaa osan tavaroista pois kunnes tulee lisää tilaa, tai jos niitä voisi laittaa vähän vaikka laatikkoon pöydän alle niin että pöytään tulisi tilaa? Tai sitten odotat, että tulee lisää tilaa, ja viet sitten omia tavaroitasi, eikä kaveri tuo enää lisää. Olisi kannattanut viedä heti samaan aikaan tavaroita niin olisitte voinut jakaa pöydän.

Ja jos tavaraa on niin paljon, niin mitä järkeä ottaa yhteinen pöytä? Väljästä pöydästä ostetaan paremmin kuin täyteen ängetystä, ja esimerkiksi oman pöydän vuokraaminen viikoksi ei ole paljon kalliimpaa kuin yhteisen pöydän vuokraaminen kahdeksi...

[QUOTE="...";24632202]Öööh, miten te tuoton ajattelitte jakaa?[/QUOTE]

Ainakin joillain kirppiksillä tulee tilityksessä mukana ne hintalaput, jolloin voi tarkistaa että mitä on keneltäkin myyty. Ei se laskemista kummempaa ole.

Yhteistyössä