Jatkaisitteko enää seurustelua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Surullinen"

Vieras
Ensin huomasin miehen käyttävän zoosk-nettitreffipalvelua. Huomasin asian siis facebookista kun mies tykkää siitä sivustosta. Mies sanoi, että ei saa laitettu sitä kautta kenellekään mitään viestiä koska ei halua maksaa kuukausimaksua. No tuo on kyllä totta, huomasin itsekin asian.

Sitten mies liittyi toiseen sivustoon. Vedin totaaliset kilarit. Mies sanoi, että ei ole vahvistanut jäsenyyttään. No totta oli tuokin ja profiili on nyt poistettu.

No sitte mä tyhmä tutkin miehen puhelinta (joo tiedän ettei noin saisi tehdä! ) ja huomasin miehen laittaneen tekstarin entiselle hoidolleen, että kunnon pano takaapäin tekisi hyvää. Vedin taas kilarit. Mies sanoi, että se on vain sellaista kuittailua. No toisaalta se voikin olla niin koska edellisenä iltana se nainen oli yrittänyt miestä matkaansa, mutta mies ei ollut halunnut vaan lähti mun kanssa. Emme siis tuolloin vielä seurustelleet, mutta tapailimme.

No nyt olemme seurustelleet hetken aikaa ja taas tuli kriisi. Mies on lähetellyt viestejä exälleen facebookin kautta ja haluaa tavata tämän. Kun sai taas huomata, että muut ei osaa panna kuten se nainen. Riitahan tästäkin seurasi ja mies ei kuulemma aio pettää ja haluaa edelleen olla mun kanssa. Eikä ole kuulemma pettänyt. Tuo exänsä asuu lähes 200km:n päässä eli ei ole tätä voinut tänä aikana tavata.

Lopetanko suhteen tähän? Mä en kestäisi sitä, että mua petettäisiin. Itkettää vain niin helvetisti, että tässäkö tämä nyt oli. Mies jota olen halunnut kauan onkin sitten tuollainen. Olisiko vain parempi lopettaa heti alkuunsa ennen kuin sattuu enemmän?

Joo mä jättäisin... Tuossa vaiheessahan miehen pitäisi olla rakastumisvaiheessa. Jos ei osaa ottaa sua lainkaan huomioon ja jatkaa yhteydenpitoa ties kenenkä exhoitojen ja -kumppaneiden yms niin kyllä kannattaa dumpata. Muuten annat hänelle hyväksynnän tuollaiseen käytökseen jo heti kättelyssä.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Miksi sä edes mietit vaihtoehtoja? Jättäisin ehdottomasti. Ei kiinnostaisi että onko se pannut exäänsä tai jotakuta muuta mun kanssa ollessaan tai aikoisiko niin tehdä,koska mä en hyväksyisi edes tuollaisia puheita tai viestejä (edes kuittailumielessä) ihmiseltä joka seurustelee mun kanssa.

[QUOTE="a p";24704437]Ei voi mitään, mutta itku tässä tulee. Tykkään toisesta liikaa ja niin kauan halusin tuon miehen itselleni. Mutta paskaan löin käteni taas.[/QUOTE]

Tässä kohtaa pitäisi kaikesta huolimatta ajatella järjellä. Ihan kunnolla. mitä sä saat ja mitä annat? Onko sulla tasapaino ja rauhallinen ja hyvä mieli tossa suhteessa?

Ap, eihän mies näytä arvostavan ja kunnioittavan sinua lainkaan! Todennäköisesti mies ei kykene koskaan (kenenkään kanssa) parisuhteeseen vaan pelkästään pelailuun ja itsekkäisiin pyrkimyksiin. Voimia! Älä ihmeessä jatka parisuhdetta, jossa vain itse olet mukana!

En jatkaisi.

Älä turhaan tunne oloasi surkeaksi siksi, että toiveesi olivat korkealla ja mies osoittautuikin tuollaiseksi. Tuollainen se on ja tuollainen se on ollutkin. Monia asioita pystyy piilottamaan niiltä, joiden kanssa ei seurustele.

Sulla oli matkassasi romanttinen sydän ja haaveita, mikä on arvokasta. Niiden arvoinen mies löytyy kyllä, kunhan et jää repimään itseäsi tähän nykyiseen seurustelusuhteeseen.

[QUOTE="vieras";24704542]

Sulla oli matkassasi romanttinen sydän ja haaveita, mikä on arvokasta. Niiden arvoinen mies löytyy kyllä, kunhan et jää repimään itseäsi tähän nykyiseen seurustelusuhteeseen.[/QUOTE]

Monta kertaa pettyneenä en enää jaksa uskoa. Toivo heräsi tämän miehen kanssa, mutta huonosti kävi. Taas.

Eiköhän tuossa ollut jo aika monta esimerkkiä siitä ettei tuo mies ole turvallinen ja tasapainoinen seurustelukumppani. Älä nyt vaan ala lapsia tuollaisen tyypin kanssa tekemään!
Jos mies itkettää naista ja nainen joutuu jatkuvasti pettymään ja olemaan varuillaan, se ei ole silloin kovinkaan antoisa suhde eikä siinä tarvitse notkua! On maailmassa parempiakin miehiä, anna ajan kulua ja katsastele rauhassa!

[QUOTE="a p";24704601]Monta kertaa pettyneenä en enää jaksa uskoa. Toivo heräsi tämän miehen kanssa, mutta huonosti kävi. Taas.[/QUOTE]

Anna nyt niiden miesten olla hetkeksi! Oletko semmoinen nainen joka on onnellinen VAIN silloin kun seurustelee? Onni lähtee itsestä eikä muista. Ole yksin pitemmän aikaan ja opettele arvostamaan itseäsi, sen jälkeen et halua nähdäkkään tuollaisia luusereita jotka kohtelevat naisia huonosti!

Yhteistyössä