eikö kaikki sattu, mikä väliä, eikö näin
Nolottihan se kauan, mutta nykyisin osaa jo itselleen nauraa, taito sekin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
eikö kaikki sattu, mikä väliä, eikö näin
todella alas vajonnut ihminen, baarin vessassa naida tuntematonta.
Nolottihan se kauan, mutta nykyisin osaa jo itselleen nauraa, taito sekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24969432:Vuosia selvinpäin baareissa käyneenä voin todeta, yhtään fiksua tai hauskaa humalaista en ole tavannut. rasittavia jankuttajia sitäkin enemmän. Ja niitä jotka tekevät typeryyksiä.
Mun suhtautuminen känneihin on yksinkertaisesti se, ettei aikuinen ihminen tarvitse humalatilaa yhtään mihinkään. Nuorenat känneilyä varmasti kokeilee aika suuri joukko, mutta miksi sama jatkuu vielä aikuis-iällä?
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24969432:Vuosia selvinpäin baareissa käyneenä voin todeta, yhtään fiksua tai hauskaa humalaista en ole tavannut. rasittavia jankuttajia sitäkin enemmän. Ja niitä jotka tekevät typeryyksiä.
Mun suhtautuminen känneihin on yksinkertaisesti se, ettei aikuinen ihminen tarvitse humalatilaa yhtään mihinkään. Nuorenat känneilyä varmasti kokeilee aika suuri joukko, mutta miksi sama jatkuu vielä aikuis-iällä?
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24969473:Mutta miksi ihminen ei opi kännissä mokailemisesta, vaan vetää niitä kännejä jatkossakin? Ja sitten vielä julistaa "kännissä on kivaa olla"
Voisin kertoa yhtä sun toista siitä "kivasta kännäilystä", miten se vaikuttaa lähimmäisiin
ainakin jos mä vetään taas kännit, niin tuskin mun käytös muutu, mulla on pakko tarve stripata ainakain![]()
miksei, on se hauska välillä, en ole alkoholisti enkä absolutistiAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24969487:Miksi ihmeessä vedät kännejä? Ei ne ainakaan näytä sua paremmassa valossa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24969509:Olet siis aivan kuten kaikki muutkin naiset.
Ja mahdollisesti miehet myös.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24969473:Mutta miksi ihminen ei opi kännissä mokailemisesta, vaan vetää niitä kännejä jatkossakin? Ja sitten vielä julistaa "kännissä on kivaa olla"
Voisin kertoa yhtä sun toista siitä "kivasta kännäilystä", miten se vaikuttaa lähimmäisiin
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24969509:Olet siis aivan kuten kaikki muutkin naiset.
Ja mahdollisesti miehet myös.
![]()
Pöydillä tullu tanssittua
harrastin seksiä baarin vessassa jonkun randomin kanssa B)
hävittänyt yhden (yhden!!) kengän. nolotti käydä hakee se seuraavana aamuna
... onneksi nykyään en koskaan ota liikaa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24969487:Miksi ihmeessä vedät kännejä? Ei ne ainakaan näytä sua paremmassa valossa.