G:Haluatko kertoa, mitä nolointa oot tehnyt kännissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24969432:
Vuosia selvinpäin baareissa käyneenä voin todeta, yhtään fiksua tai hauskaa humalaista en ole tavannut. rasittavia jankuttajia sitäkin enemmän. Ja niitä jotka tekevät typeryyksiä.
Mun suhtautuminen känneihin on yksinkertaisesti se, ettei aikuinen ihminen tarvitse humalatilaa yhtään mihinkään. Nuorenat känneilyä varmasti kokeilee aika suuri joukko, mutta miksi sama jatkuu vielä aikuis-iällä?

Tottapa turiset.
Siksi tässä varmaan kysytäänkin kännimokista, eikä esimerkiksi
"Suurimmat viisaudet mitkä olet keksinyt kännitilassa" tai "Fiksuimmat kännissä tekemäsi teot" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24969432:
Vuosia selvinpäin baareissa käyneenä voin todeta, yhtään fiksua tai hauskaa humalaista en ole tavannut. rasittavia jankuttajia sitäkin enemmän. Ja niitä jotka tekevät typeryyksiä.
Mun suhtautuminen känneihin on yksinkertaisesti se, ettei aikuinen ihminen tarvitse humalatilaa yhtään mihinkään. Nuorenat känneilyä varmasti kokeilee aika suuri joukko, mutta miksi sama jatkuu vielä aikuis-iällä?

Minkä lasket kännäilyksi? Onko pieni hiprakka jo kännäämistä?

Mä olen muuten aina ihmetellyt sitä, että miten se jos mokaa oikeasti todella pahasti kännitilansa johdosta, ei saa ihmistä juomaan vähemmän seuraavalla kerralla? En ruoskisi itseäni kovin pitkään yhdestä tai kahdesta tai muutamasta virheestä, mutta jos se urpoilu jatkuu vaikka 15 vuotta, eikä yhdelläkään kerralla opi mitään niin kyllä mä sitä pitäisin isoimpana mokana :D

[QUOTE="vieras";24969457]Tottapa turiset.
Siksi tässä varmaan kysytäänkin kännimokista, eikä esimerkiksi
"Suurimmat viisaudet mitkä olet keksinyt kännitilassa" tai "Fiksuimmat kännissä tekemäsi teot" :D[/QUOTE]
Mutta miksi ihminen ei opi kännissä mokailemisesta, vaan vetää niitä kännejä jatkossakin? Ja sitten vielä julistaa "kännissä on kivaa olla"
Voisin kertoa yhtä sun toista siitä "kivasta kännäilystä", miten se vaikuttaa lähimmäisiin

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24969473:
Mutta miksi ihminen ei opi kännissä mokailemisesta, vaan vetää niitä kännejä jatkossakin? Ja sitten vielä julistaa "kännissä on kivaa olla"
Voisin kertoa yhtä sun toista siitä "kivasta kännäilystä", miten se vaikuttaa lähimmäisiin

ainakin jos mä vetään taas kännit, niin tuskin mun käytös muutu, mulla on pakko tarve stripata ainakain:cool:

Joskus tulee vähän mokattua juovuspäissään,mutta ei kyllä aina. Mulle tulee kyllä aika helposti morkkis, se saattaa tulla jos höpötän jotain omasta mielestäni tyhmää tai juon mielestäni liikaa...
Joskus kuvittelin olevani tosi hyvä tanssija aina kännissä ja ou mai gaad mitä liikkeitä kanssatanssijani saivatkaan kokea. Noloimpia mokia en edes viitsi kertoa, uskon että samankaltaisia on aika monella.

[QUOTE="hmmm";24969503]Joskus tulee vähän mokattua juovuspäissään,mutta ei kyllä aina. Mulle tulee kyllä aika helposti morkkis, se saattaa tulla jos höpötän jotain omasta mielestäni tyhmää tai juon mielestäni liikaa...
Joskus kuvittelin olevani tosi hyvä tanssija aina kännissä ja ou mai gaad mitä liikkeitä kanssatanssijani saivatkaan kokea. Noloimpia mokia en edes viitsi kertoa, uskon että samankaltaisia on aika monella.[/QUOTE]

Olet siis aivan kuten kaikki muutkin naiset.

Ja mahdollisesti miehet myös.

:D

• Tykkää
Reactions: Sandrine
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24969509:
Olet siis aivan kuten kaikki muutkin naiset.

Ja mahdollisesti miehet myös.

:D

Joo ja jossain kohtaa luulen olevani myös tosi viehättävä ja salaperäinen ja tietenkin mulla on tosi viisaat jututkin. Jos oikein innostun saatan lausua pari runoa ja esittää omia kappaleita...pyydettiin sitä tai ei.
Olen myös paljon äänessä ja tiedän aika paljon kaikesta, jopa sellaista mitä en tiennyt tietäväni.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24969473:

En tiedä. Mä mokailin kyllä nuorena alkoholin kanssa.
Nykyään olen kohtuukäyttäjä. En vedä mitään kännejä.
Käytän alkoholia nautintoaineena, samallatavalla kuin kahvia, karkkia, jäätelöä.
Muutama tölkki olutta tai siideriä, tai pari lasillista viiniä.

[QUOTE="vieras";24969585]En tiedä. Mä mokailin kyllä nuorena alkoholin kanssa.
Nykyään olen kohtuukäyttäjä. En vedä mitään kännejä.
Käytän alkoholia nautintoaineena, samallatavalla kuin kahvia, karkkia, jäätelöä.
Muutama tölkki olutta tai siideriä, tai pari lasillista viiniä.[/QUOTE]

Muutama tölkki ei tee ihmisestä känniääliötä, ja jos tekee, parempi vähentää määriä.
Humalainen ihminen ei ole koskaan cool, saati mitä jälkiä se vanhempien kännääminen jättää lapsiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24969487:
Miksi ihmeessä vedät kännejä? Ei ne ainakaan näytä sua paremmassa valossa.

No niinpä. Jos toistuvasti käyttäytyy typerästi kännissä niin luulis vetävän sen johtopäätöksen, että oikeesti ei kannata juoda enää. Ainakaan aikuisena. Sitten vielä selvinpäin näitä juttuja kehuskelee ja naureskelee ja hihittelee, että kännissä on hauskaa. Huh huh. Siinäpä vasta arvomaailma opetettavaksi lapsille.

Itse en ole humalassa ollut varmaan neljään vuoteen.. melkein viiteen. Noloimmat jutut on ne kun lauloin kännissä Petteri Punakuonoa ja pussasin suopeaa portsaria.

Yhteistyössä