[QUOTE="Neith";24997997]noh, mun mielestä kun perhe ollaan niin isommista rahankäytöistä sovitaan yhdessä, ja ennemmin sijoitetaan lomamatkaan menevä raha johonkin tärkeään kuin yhden ihmisen humputteluun.
lisäksi mun mielestä on omituista jos haluaa/tarvitsee lomaa perheestään, sen lisäksi että harva mies lähtee reissuun katselemaan nähtävyyksiä, sinne mennään ryyppäämään ja mahdollisesti panemaan joten sen voi tehdä kotimaassa halvemmalla..
asiahan on tosissaan niin ettei tuolla miehellä ole mitään halua/tarvetta lähteä reissuun yksin
oma tahto ja vapaus on tässä suhteessa kyllä voimassa, mutta kun kerran suhteessa ollaan niin se suhde/perhe menee etusijalle ja tietty tasa-arvo säilytetään kaikissa asioissa[/QUOTE]
Miten sä saat väännettyä asian niin, ettei meidän perheessä
a) keskusteltaisi asioista ja sovittaisi yhdessä rahankäytöstä
b) ettei meille mun miehen kanssa olisi molemmille perhe tasan ykkönen
Eikä siinä, jos käy yksin / kavereidensa kanssa jossakin, ole viitteitäkään siitä, että tarvitsisi ns. lomaa perheestä. Meillä vaan on itsestäänselvyys, että perhe-elämän (yhteisen elämän) lisäksi ihmisyyteen kuuluvat omat jutut. Sama se on lapsellakin: en voi kontrolloida hänen elämäänsä sataprosenttisesti.