Gallup: Suomi on rasistinen maa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mieltä itse olet?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vierailija";25018488]Suomessa asuu paljon rasistisia huonostikäyttäytyviä mamuja... ja niin metsä vastaa kun huudetaan. Maassa pitäisi olla maan tavalla,eihän mekään voida muslimimaahan voida mennä sikaa syömään,minihameissa heilumaan ja vaatimaan kaikenlaista erikoiskohtelua.[/QUOTE]

Niinpä. Muslimit eivät käännä toista poskea, vaan pitävät tiukasti kiinni ikivanhoista jälkeenjääneistä tavoistansa.

[QUOTE="vierailija";25018488]Suomessa asuu paljon rasistisia huonostikäyttäytyviä mamuja... ja niin metsä vastaa kun huudetaan. Maassa pitäisi olla maan tavalla,eihän mekään voida muslimimaahan voida mennä sikaa syömään,minihameissa heilumaan ja vaatimaan kaikenlaista erikoiskohtelua.[/QUOTE]

on niin totta.

[QUOTE="vieras";25018180]Muslimien kannattais pysytellä muslimimaissa, niin saisivat rauhassa hirttää homoja ja naida napsutella pieniä tyttöjä.[/QUOTE]

Suomi on pedofiilien paratiisi, eipä ihme, että tänne päätyy ne ulkomaalaisetkin hullut kun suomalaisetkin äijät mellastaa vailla pelkoa pitkästä tuomiosta.

Ai jaa...kyllä minä olen mieheni kotimaassa ihan bikineissä rannalla ja sikaakin olisi ravintoloissa tarjolla, mutta ei kuulu minun ruokavalioon. Kirkot ja moskeijat ovat vierekkäin samalla kadulla jne. Mitä erikoiskohtelua täällä Suomessa vaaditaan, mikä ärsyttää sinua?

[QUOTE="sama";25019167]Ennemmin tyhmä kuin kaltaisesi rasisti.:x[/QUOTE]

Voih, anteeksi jos loukkasin sinun suomalaista kultapuppeliasi, mutta tottahan se on, että suomalaisissa miehissä on lukumäärään suhteen törkeän paljon pedofiilejä.

Yhteistyössä