Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sääli;25086136:Jos se olisi meille kaikille vain nuo, niin kohta ei olisi koko yhteiskuntaa. Asiaan kannattanee perehtyä! Vielä ei ole ehkä myöhäistä. Voisi tuoda ryhtiä selkärankaan! Meille kaikille tarjolla olevassa peruskoulussa asiasta jo puhutaan mutta totuushan on, että jo siellä on syrjäytymässä olevia nuoria jotka eivät jaksa välittää tai eivät vain ymmärrä.![]()
Tarkastaja oli nähnyt TV:n ja asukas vöitti ottaneensa siitä lähettimen pois ja köyttävänsä valokuvakehyksenä !
IHAN eri asia kuin se, että normitilanteessa et päästä TV tarkastajaa sisään
No mun mielestä koko tv-maksu on turha. Olen sen maksanut kyllä mut koska sitä maksetaan YLEn kanavien takia ja mä en niitä kato niin ihan perseestä. Olis sitte niin että ne YLEn kanavat ei näy jos ei maksa.
Pitààkò kakkosasunnon (mòkki etc) telkkaristakin maksaa?
Pitää jos joku muu katselee sitä siellä samaan aikaan kun sinä katselet telkkaria ykkösessä. Eli jos on mahdollista, että eri ruokakuntaan kuuluva katselee telkkaa. Jos vaikka vuokraat tai lainaat mökkiäsi niin pitää. Jos vain itse katselet telkkaa vuoroin kotona ja mökillä niin silloin ei tarvitse mökille eri lupaa. Näin minä olen ymmärtänyt.
Entàs jos ykkòsasunto on jossain toisessa maassa ja kukaan ei kattele Suomen telkkaria sillà aikaa kun olet pois kakkosasunnosta?
Ylen kanavien osuus TV:n katselusta oli 45,2% vuonna 2010 eli kyllä Ylen ohjelmista kiinnostuneita on. TV-kanavista Ylen TV1 on suosituin ja TV2 kolmanneksi suosituin kanava Suomessa.
Voi ja tuon perusteella tuleekin määrätä maksu, ellei henkilö osoita tuolla hetkellä, että television viritin on poistettu joko teknisellä dokumentilla (ei tarvitse päästää tarkastajaa sisään) tai antamalla tarkastajan tutkia laitteen. Jälkikäteen asian todistaminen on myöhäistä.Sonyn 40W4 000-merkkisen taulutelevision omistaja oli ovella selittänyt, että hänellä on televisio, mutta hänen laitteessaan ei ole viritintä eikä hän myöskään omista digiboksia.
ELI ei todellkaan voi määrätä maksua, sillä, että ei päästä tarkastajaa sisään
OPETELKAA LUKEMAAN