Kaksosia odottaneelta abortoitiin väärä sikiö Australiassa - Ulkomaat - HS.fi
aika hurja uutinen. En tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Kauhea!!!
aika hurja uutinen. En tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Kauhea!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
=( vaikeasta sydänsairaudesta voi myös toipua. miten lääkärit suostuvat tuollaiseen toimenpiteeseen.
mut miten noin myöhään abortoidaan|O vai enkö mä pysynyt ihan täysin kärryillä..ja mitä sille abortoidulle sitten tapahtui?
mut miten noin myöhään abortoidaan|O vai enkö mä pysynyt ihan täysin kärryillä..ja mitä sille abortoidulle sitten tapahtui?
Mikä ihme teitä vaivaa? Ette voi mistään tietää, kuinka vakavasti sairas tuo sikiö oli ja miten pienet mahdollisuudet sillä oli selvitä elinkelpoiseksi edes noiden useiden leikkausten ja mahdollisten suurten kärsimysten jälkeen. Ei tuossa vaiheessa tehdä abortteja heppoisin perustein, varsinkaan Australiassa, joka on yksi maailman abortinvastaisimmista maista.
Mikä ihme teitä vaivaa? Ette voi mistään tietää, kuinka vakavasti sairas tuo sikiö oli ja miten pienet mahdollisuudet sillä oli selvitä elinkelpoiseksi edes noiden useiden leikkausten ja mahdollisten suurten kärsimysten jälkeen. Ei tuossa vaiheessa tehdä abortteja heppoisin perustein, varsinkaan Australiassa, joka on yksi maailman abortinvastaisimmista maista.
No hyi kamala:'( ihan alko puistattaa..Mua ihmetyttää miksei odotettu laskettuun aikaan ja katsottu voiko toisen sydänvialle tehdä mitään..Minä itse ainakin olisin pitänyt molemmat ja jos sydänvialle ei voisi mitään niin haudannut tietysti enkä tyylin heittänyt roskiin:OMolemmat "sikiöt" (vauvat) kuolivat. Surullista, mutta mun mielestä aika oikein kyllä sille äidille. Miten tommonen ihminen edes vois kasvattaa tähän maailmaan ihmistä jos omat arvot on noin julmat ja persiillään..
No eikö tuosta uutisen käsittämättömyydestä voi päätellä, että tarinassa on luultavasti paljon muutakin kuin nämä tiedot?! Esim. jotain paljon paremmin ymmärrettävämpiä lääketieteellisiä syitä?
Ihan oikeasti, ihmiset, Australiassa ei todellakaan tehdä abortteja huvin vuoksi. Se on abortinvastaisuudeltaan suurin piirtein samaa luokkaa kuin Yhdysvaltain konservatiivisemmat alueet.