isohko mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenelle kalju sopii?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kenelle kalju sopii?

Vieras
Moi!

Kysyn nyt naiste mielipidettä.

Olen lähemmäksi 40 v ja hiukset ovat harventuneet, olen harteikas 185 cm mies ja olen miettinyt, että vetäisi kokonaan kaljuksi.

Tällä hetkellä olen vapaana, ja miettinyt, että mitä naiset ajattelee asiasta.

Olen ajatellut näin, että kun olen jo lähemmäs 40 vuotta, niin minun ei tarvi enää esittää mitään nättiä teinipoikaa, eli ehkä reilu kunnon kalju olisi siinäkin mielessä hyvä veto.

Ja eikös yli 30 vuotiaat naiset jo katso vähän muutakin kuin pelkkää ulkonäköä, eli luonne, jne. ratkaisee.

Ja kaljuhan ei tarkoita mitään huonoja geenejä yms. kaljuus periytyy ja on pohjoismaisilla melko yleistä.

Eli henkisesti aikuisia naisia ei täysi kalju varmaan haittaa, vaan täysi kalju mies voi varmasti olla seksikäs jos osaa kantaa itsensä, pukeutua ja tietää kuka on, toisinsanoen on ns. itsevarma.

Olen samaa miettinyt, että siistimpi se kalju on esim. jos on paita päällä, kuin että niitä harventuineita hapsia geelillä on vetänyt päätä myöten.

Kai se kalju täytyy vaan osata kantaa.

Nuorena olin ns. nätti poika, mutta kai aikaansa kutakin, näin lähes 40 vuotiaana ikäiseni naiset eivät varmaan etsi enää mitään nättejä poikia pelkästään vaan etsivät jotain muutakin, kuten henkistä kypsyyttä.

Onko teidän mielestänne siis täysin kalju parempi kuin esim. jättää sen kranssin pään ympärille?

Ehdottomasti täysi kalju on parempi!! Täysi kalju on oikeasti joillekin ihan jopa vapaaehtoinen valinta, mutta kukaan hiuksellinen ei leikkaisi sitä kranssia, paitsi jotkut munkit. Niin että haluuko muistuttaa enempi fransiskaaniveljeä vai Vin Dieseliä, että siinäpä valinta. :)

• Tykkää
Reactions: idunnor
Kaljuksi vaan! Mun mielestä kalju on erittäin seksikäs, oikein odotan, että miehellä alkais tuo tukka harvenemaan :)

Toki siihen kaljuun yhdistetty pukeutumistyylikin vaikuttaa, ehkä ei kannata pilottitakkia kuitenkaan pukea päälleen ;)

Kaljut miehet ovat aina pakosalla. He ovat kaikki alkujaan tuhmia poikia joita tukisteltiin paljon ja useasti. Kasvaessaan isommiksi heistä tuli useimmista vielä tuhmenpia ja monista ihan konnia. Jokin sisäinen tieto tukkapöllystä esti heidän hiustenkasvunsa. Nyt ei kukaan voi tukistaa vaikka mitä tekisin. Pankaapa merkille kuinka vähän tavallisissa maalaisihmissä on täysin kaljuja ja kuinka paljon esimerkiksi pankkien johtajissa. Ja jos luonnollinen kaljuuntuminen ei onnistu täydellisesti, niin he ajavat kaiken jäljelle jäävän niin lyhyeksi ettei vanhainkodissa oleva Äiti saa siitä enää otetta. Myös ne jotka tahtovat olla tuhman näköisiä ajavat tukkansa millin siiliksi, vaikka tukka muuten kasvaa rehottaisi kuinka, mutta nyt se viestii että tässä se ei ainakaan ole kysymyksessä kiltti poika.

Mun mies on ollut kalju, omasta valinnastaan, ihan nuoresta lähtien. Hän on isokokoinen myös.

Mä olen sillä linjalla myös että paljon parempi on kalju kokonaan kuin harventunut tukka. :)

MIstä sen tietää, että se on peruukki? Ja miksi se sopisi vain naisille. Kaljuuntuvat naisetkin vaan tukka pois. Niinkö?

Kyllä sen huomaa. Miehiltä vielä kymmenen kertaa paremmin kuin naisilta... Jos nainen itse haluaa niin voi olla kalju, mä varmaan olisinkin. Mies toki voi myäs laittaa sen peruukin jos haluaa, mutta parempi kuitenkin on reilusti ilman tukkaa kuin se tökerö peruukki.

Miksi sen pitäisi olla tökerö peruukki. Eikö voisi sellainen komea olla parempi?

Koska miehillä, joilla on luonnostaan yleensä lyhyempi tukka, sitä peruukkia ei saa luonnollisen näköiseksi sitten millään. Jos haluaa mahdollisimman "oikean" näköisen peruukin niin sitten sen pitäisi olla vähintää polkkatukkamallia jotta saumat saa piiloon mahdollisimman hyvin. Ja hyvin harvalle miehelle sopii polkkatukka tai siitä pidempi tukkamalli...

Mutta ihan sama, en jaksa väitellä vänkääjän kanssa. Ap varmastikin sai mun vastauksen kysymykseensä. Mutta eihän mun mielipide tokikaan ole ainoa oikea.

Joillekin kalju tosiaan sopii, ja mun mielestä oli sitten minkä näköinen tahansa, on parempi jos on kokonaan kalju kuin osittain kajuuntunut.

Mä oon aina tykännyt nimenomaan kaljuista, en tykkää yhtään jos miehellä on hiukset. Kalju ja tummat paksut kulmat, vaaleat silmät höystettynä tummilla tuuheilla ripsillä. :heart:

Yhteistyössä