V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25140486:Ja tämä komentti todistaa sen kristallin kirkkaasti. Nyt olen samaa mieltä![]()
Ei ollenkaan noin. Meinaatko että jos oppii jotain niin sitten samalla unohtaa muuta, jotta tiedon määrä pysyisi vakiona?Olen sitä mieltä, että meistä jokainen tietää yhtä paljon, mutta on selvästi eroa siihen, mikä ketäkin kiinnostaa.
luv u :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25139819:Et sitten ota huomioon, että jokin asia siinä mitä sanot voisi olla kyseenalaistettavissa?
Korrelaatio on todennäköisyyslaskennassa ja tilastotieteessä käytetty käsite, joka kuvaa kahden muuttujan välistä riippuvuutta.
Jos et pysty ymmärtämään sanani yhteyttä asiaan, en voi auttaa tuon enempää asian ymmärtämisessä.
Ja lisää luetun ymmärtämisestä "ei korreloi mitenkään varmasti"
joten sinun piti vain sanoa eri sanoilla sama asia. typerää.
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25140868:Luetellaas nyt kaikki mieleen tulevat aiheet, joista fiksun ihmisen tulee olla kiinnostunut. Entä misä ei missään nimessä saa keskustella, jos ei halua vaikuttaa idiootilta
Fiksut puhuvat:
Politiikasta
Historiasta
Klassisesta musiikista
Taloudesta
Uskonnosta kriittiseen sävyyn
Tietokoneista(erityisesti)koodaamisesta
Tekniikasta
mjaa, keksikääs lisää![]()
Mä olen mielelläni bimbo. Haluaisin olla bimbo vailla huolen häivää. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25140868:Luetellaas nyt kaikki mieleen tulevat aiheet, joista fiksun ihmisen tulee olla kiinnostunut. Entä misä ei missään nimessä saa keskustella, jos ei halua vaikuttaa idiootilta
Fiksut puhuvat:
Politiikasta
Historiasta
Klassisesta musiikista
Taloudesta
Uskonnosta kriittiseen sävyyn
Tietokoneista(erityisesti)koodaamisesta
Tekniikasta
mjaa, keksikääs lisää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25141551:Onko puhuttava kaikesta siitä, mitä tietää? Tepadj kirjoitti, että häntä kiinnostaa koodaaminen ja siksi hänen ystäväpiirinsä muodostuu lähinnä miehistä. Mä olen koodannut 12 vuotta työkseni, joten käsittääkseni tiedän siitä aika paljon. Mutta...mä en ihan oikeasti jaksaisi puhua työasioista enää vapaa-ajallani. Jos siis en puhu koodauksesta, tarkoittaako se, että en tiedä koodauksesta mitään?
Monilla miehillä on erinomainen taito saada kuulija vakuuttuneeksi tietämyksestään. Siis sellainen kuulija, joka ei tiedä aiheesta yhtään mitään. Ei se mieskään tiedä, mutta miehen aivoissa lienee jonkinlainen puppugeneraattori, johon oikeat sanat asettamalla mies suoltaa suustaan hyvinkin uskottavalta kuullostavaa tarinaa, vaikkei tarinassa olekaan päätä eikä häntää.
Aivan totta!!! Mulla on 25 ja 20 vuotiaat lapset. Esikoinen on tyttö, kuopus on poika. Kun aikoinaan ostin esikoiselle tietokoneen, asiaa hämmästeltiin sanomalla "tytölle tietokone? Eikö olisi kannattanut ostaa vasta sitten, kun poikakin alkaa tietokonetta käyttämään?". Tyttö oli siis tuolloin 7 v ja poika 2 v. Siihen aikaan kun yleensä tietokoneet olivat isien ja poikien juttuja, ei suinkaan äitien ja tyttöjen juttuja. Jos perheissä tyttö tietokonetta käyttikin ja tytölle tuli koneen kanssa jokin ongelma, niin joko isä tai veli korjasi ongelman. Sen sijaan, että isä tai veli olisi tytölle neuvonut, miten ongelma korjataan. Tyttöjen ei siis oikeastaan edes sallittu oppia koneista pitään....saivat käyttää, mutta ei muuta. Ja kun kone ei ollut työn oma, ei tyttö tietenkään saanut edes kokeilla koneen korjaamista. Isien ja poikien pyhä tietokone oli liian arvokas naisväen tutkittavaksiGRRRRR... tyttöjen asioita ja poikien asioita... Tervemenoa taas tasa-arvo ja sen mukaiset asenteet. Ompeleminen on tyttöjen juttuja politiikka poikien... Tälläisten asenteellisten kommenttien jälkeen ei varmaan tarvitse miettiä, miksi ap:n kysymä asia on niinkuin on....
Keittis on niin asian ytimessä. Lisäisin vielä sen, että kaipa ne miehet joskus jostain jotain tietääkin, mutta silloinkin siihen liittyy oman tiedon ylivoimainen erinomaisuus.
Vähän sama on autojen kanssa. Kaverin(nainen) auto samahti kesken matkan, ja ei muuta kun konepelti auki. Siihen sitten porhaltaa rouvashenkilö läheisestä talosta kyselemään, että mikäs hätänä. Tarjoutui hakemaan miehensä paikalle autoa vilkaisemaan. Kaveri totesi, että ei kiitos, osaa kyllä hoitaa ongelman itsekin. Nainen ei kuitenkaan millään uskonut, että joku tyttö voisi vian korjata ja haki sitten kuitenkin ukkonsa paikalle. Siinä sitten molemmat kärttivät vieressä, että anna nyt MIEHEN vilkaista. Kaveri antoi pariskunnan vouhata ja korjasi vian. Mies ja nainen jäivät huuli pyöreänä ihmettelemään, kun auto starttasi. Että siis niinku nainen korjasi autoa!!!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25141664:Aivan totta!!! Mulla on 25 ja 20 vuotiaat lapset. Esikoinen on tyttö, kuopus on poika. Kun aikoinaan ostin esikoiselle tietokoneen, asiaa hämmästeltiin sanomalla "tytölle tietokone? Eikö olisi kannattanut ostaa vasta sitten, kun poikakin alkaa tietokonetta käyttämään?". Tyttö oli siis tuolloin 7 v ja poika 2 v. Siihen aikaan kun yleensä tietokoneet olivat isien ja poikien juttuja, ei suinkaan äitien ja tyttöjen juttuja. Jos perheissä tyttö tietokonetta käyttikin ja tytölle tuli koneen kanssa jokin ongelma, niin joko isä tai veli korjasi ongelman. Sen sijaan, että isä tai veli olisi tytölle neuvonut, miten ongelma korjataan. Tyttöjen ei siis oikeastaan edes sallittu oppia koneista pitään....saivat käyttää, mutta ei muuta. Ja kun kone ei ollut työn oma, ei tyttö tietenkään saanut edes kokeilla koneen korjaamista. Isien ja poikien pyhä tietokone oli liian arvokas naisväen tutkittavaksiNoh, meillä mulla ei ollut aikaa - yh kun olin - olla alvariinsa tytön tietsikkaongelmia ratkomassa, joten käskin tytön ratkoa itse. Neuvoin alkuun ja se siitä. Tyttö oli noin 10 v, kun kaverinsa tietokoneeseen tuli jokin ongelma. Kaverin isä häätämässä heti tyttöjä pois koneelta ja ratkomaan ongelmaa. Ei onnistunut. Tyttäreni sitten yritti neuvoa, mutta ei..eihän nyt pikkutytön neuvot kelpaa pyhän tietokoneen korjaamiseen. Tietokone vietiin huoltoon, jossa tehtiin juuri se temppu, mitä tyttäreni oli kaverinsa isälle ehdottanut.