vittu mää en jaksa:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fff

Vieras
justiin sain siivottua ja laitettua kaikki nätiksi, niin eiköhän tuo mihen umpipösilö verli tullu villipentujen kans ja täällä on niin vitun sotkusta ku voi olla,siis sängyt pompittu ja lelut pitkin vittua ja murusia pitkin vittua!!!! oikeesti. miksi!!! ja sitte vielä oltiin lainattu meijän autoa ja bensa ihan lopussa kun mun pitäs lähtee kauppaan...olin haudalla käymässä puoli tuntia niin kauheen siivon saanu sillä välin aikaan. mä ruoesin oikeesti märiseen:( ja kun vielä oon raskaan niin ei oikein huvittas koko ajan puunata ja laittaa. mies saa siivota paikat muta ei, pelaa vaan

No minkä hemmetin takia annatte vieraitten mukuloitten pistää kämpän tuohon kuntoon?

Kyllä meillä isäntäkin osaa sanella sääntöjä eikä meillä yhenkään tutun muksu pistäs ranttaliks..

onneksi miehelläsi on ennestään lapsia, niin sitten todellisuus ei tule vasten kasvoja kun lapsesi on sotkemisiässä =).

oikein hyvää joulua sinulle, rauhoitu. Ja puhut ystävällisesti miehesi kanssa, että siivoavat jälkensä ja näin kunnioittavat sinun tekemää työtä.

No minkä hemmetin takia annatte vieraitten mukuloitten pistää kämpän tuohon kuntoon?

Kyllä meillä isäntäkin osaa sanella sääntöjä eikä meillä yhenkään tutun muksu pistäs ranttaliks..

no eihän tuon miehen veljen lapsia saa komentaa kun traumatisoituu... ja ukko ei uskalla sanoa...mulla oikeesti ottaa sydämestä.. jaukko ihmettelee miksi raivoan,ei oo kiva kun kaikki laittanu nätiksi niin tulee sellaset mukulat mitä inhoan yli kaiken nin vielä tuoho..

joo on mutta joku pösilö kirjotti jtn miehen lasista... meillä on kyllä ihan yhteiset lapset ja ne mukulat jotka täällä kävi sotkeen on miehen veljen! joku älykääpiö ei vaan osaa lukea!

Uskon että tosi ärsyttävä tilanne :( Ihan jo se että kun on ite nähnyt vaivaa kodin eteen, niin ei ole kiva että se tuhotaan saman tien. Mies pois pelaamasta pikaisesti ja siivoamaan, kovat uhkailut käyttöön... :) Jaksuja!

Yhteistyössä