Sanokaa oikeesti että mä jään henkiin! Mä en jaksa enää, en vaan vittu jaksa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Repesin monta kertaa ääneen :D onneks ei tuo oma 1 v 4kk tuholainen herännyt :D

Mut oikeesti ihan turha väittää ettei oo ulkoiltu tarpeeks yms. Siis jotku vaan kerkee.. Ja meillä on kans tällanen vilkas tapaus. Joka paikkaan ehditään kyllä ihan varmasti ja välillä toivottomuus valtaa mielen että eikö tämä perässäjuokseminen ikinä lopu!?
Ulkona syyään kiviä ja hiekkaa ja karataan naapureitten teransseille, sisällä kiivetään joka paikkaan ja jos vaan erehtyy unohtamaan vessan oven auki niin siellä ollaan vessanpöntöllä "kalassa". HYI.
Vaatehuoneen alahyllyille on turha järkätä mitään, ne tulee lattialle vähintään kerran päivässä. Kiukkukohtauksen tullen kaikki lentää, tutit nokkamukit, kaikki.
Syöttötuolista on kiva syytää ruokaa lattialle ja jos ei jaksa syyä nii voi ottaa ruuan suuhun mutta pärrätä sitten ulos. Kukaan ei kertonut että lapset on jossain vaiheessa tällasia, tai sit mä en uskonut :D

MUTTA tämä ihana neiti on valloittanut meidän sydämet niin täydellisesti että ei häntä voisi enempää rakastaa<3 niin iso ja niin pieni.<3

Mun 1vee protestoi tänäiltana nukkumaanmenoa niin, että puri pinnasänkyyn mojovat jäljet. Ja moneen kohtaan! Mä kun kuvittelin myyväni sängyn hyvällä hintaa..

Hei ihanaa, mä rakastan sua! :D Mulla on 2,5-v. ja 1,5-v. taaperot. Meillä on ihan samanlaista. Anoppikin käy ja muistaa rutkuttaa kun ikkunoissa on koiran nenänjälkiä tai karvoja lattialla. Moittii että siivoan liian suurpiirteisesti ja muutenkin kaikki on vikana minussa ihmisenä. Olen laiska paska vaikka juoksen täällä hela dagen kakaroitten perässä.

Meillä heitetään kaikki vessanpönttöön, tungetaan videoihin kaikki mitä sinne mahtuu, paahdetaan muovilautasi leivänpaahtimessa ja sillä aikaa esikoinen maalaa potasta noukkimallaan paskapökäleellä seinään. Kun siivoan kakkaa vessasta, kuopus on mennyt lastenhuoneeseen ja repinyt kaikki vaatteet pitkin lattioita. En voi muuta kuin kuunnella avuttomana vessasta, kuinka tavaraa lentää ja menee rikki. Koira talloo jalkoihinsa lattialla olevat vaatteet.

Mulla on sellainen sontakori, johon kerään lattialta karvaisia ja hiekkaisia vaatteita. En aina jaksa ravistella karvoja pois. Siivoan sen sontakorin ehkä kerran kahdessa viikossa ja pesen ne karva-lika-mutapyykit.

Suosittelen sulle ilmaistointiteippiä tai laatikon avaamisen estojuttuja, mitä hittoja ne on oikeasti. Sellaisia muovilirpukkeita ettei taapero saa laatikoita auki. Jos et raaski ostaa niitä tarpeeksi, niin vedä ilmastointiteipillä laatikot kiinni. Oviin voi laittaa pieniä hakoja korkealle.

Mulle anoppi pari päivää sitten määki kuinka lapset on rauhallisia kunhan ne saa tarpeeksi ulkoilua ja loi vittumaisen katseen muhun. Ei se auta vaikka asuttais ulkona, tuhoa tulee silti. Ulkoillaan päivittäin vähintään 2 h. Mun kälyn lapset ne käyttäytyy niiiiiin ihanasti ja rauhallisesti, varmasti joo, kun molemmilla on lääkitykset päällä, toisella masennuslääkitys ja toinen vetää adhd-lääkkeitä ja koko lapsi liikkuu hitaasti ja toimii ihan viiveellä. Se on jotenkin tavoittelemisen arvoista ilmeisesti.

Vittuun anopit ja muut nillittäjät! Ilmastointiteippiä vaan kehiin, rapsutellaan kuule ne liimajäljet vaikka yhdessä pois 10 vuoden päästä!

Siis jumangekka, en voinut kuin nauraa, kun luin! Tiedän, ei paljon hymyilytä sillon, kun itelle sattuu ja tapahtuu, mut julma tosiasia on se, että kyllä se tuntuu hyvältä kun tietää, että täältä voi sitten hakea sitä vertaistukea, kun alkaa tapahtua :)

Minä olin itse just tuollanen mukula, kun sulla on nyt. Mun perässä juoksi useampikin aikuinen ja silti onnistuin levittämään kaaosta ympärilleni. Se oli ihan se ja sama, kuinka monta sataa kertaa sanottiin EI ja kuinka monta kertaa tuli ihan korville, kun ei ottanut EI:tä kuuleviin korviinsa. Sillon kun on virtaa, niin sitä mennään eikä meinata! Ja mä olin myös pihalla purkamassa energiaa, aamusta iltaan, joka päivä, eikä se vaikuttanut mitenkään hidastavasti. Se on ihan turha jonkun kuvitella olevansa parempi äiti, jos on oikeasti vaan sattunut saamaan helpommat mukelot. Että kaikki sympatiat sulle, kun oot jaksanu hiiltymättä lukea noita nerokkaita "eksänytoletajunnut"-neuvoja (halaus)

Niillekin tiedoksi, jotka iloisesti ilmoittivat "siivoa sitten kun muksu nukkuu": on lapsia, jotka ei kertakaikkiaan tartte paljoa unta. Kun taapero nukkuu vaan esim. 7 tuntia yössä ja pärjää sillä ja normaali aikuinen tarttee sen saman, niin pitäiskö siinä sit väkisin huhkia hiki päässä pari tuntia ja yrittää pärjätä 5h yöunilla? Ei tod. Aikuinen ihminen tulee nopsaan hulluks jatkuvan univajeen kanssa ja sit on jaksamiset vieläkin vähemmällä. Tai äiti sairaalassa pari kuukautta suljetulla, näitäkin on nähty. Kyllä se äiti ihan oikeasti tarttee sitä lepoa.

Ja tohon anoppiasiaan... Oon samaa mieltä yhden kommentaattorin kanssa, että ei oo väärin näytellä "vähän tyhmää", jos se väenvängällä änkee teille, niin "ymmärrä väärin", se on siis halunnut tulla auttamaan (arvostelun sijasta) ja lykkäät sen muksun sille ja potkaiset pihalle! Sitäpaitti, joka kerta kun anoppi änkee teille ja teet näin, niin saattaa ne ei-toivotut visiitit vähentyäkin ja jossei vähenekään, niin sit saat oikeasti vähän "omaa aikaa" ja rauhaa siihen normikotitouhuiluun ;)

Mut tuota, mulla oli mielessä 2 asiaa:
1) Ensinnäkin just tuo manduca-selkäreppu (jollaista en vielä omista, mutta puolivuotias on siinä määrin aktiivinen ja kiinnostunut kaikesta, että olen jo hankintalistalle kyseisen ihmeen laittanut, muksu pysyy mukana kuin liimattuna, eikä ehdi vedellä kaikkia tavaroita alakaapeista, meinaan selkärepusta käsin ylettyy sitten niihin ylempänä oleviin!!!).
2) Ja toiseksi, jotkut väittävät, että yliaktiivisten lasten kanssa joskus saattaa vastaus löytyä, kun ravintoa muutetaan vähähiilihydraattisemmaksi. Ja nyt joku taas miettii, että herramunjumala, eikai se meinaa ehdottaa, että lapselle syötetään pelkkää rasvaa?! Juuei, vhh:sissa on eroja ja kun kaikki ollaan yksilöitä, niin se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi kellekään muulle.

Muuten, mulla oli kakarana valjaat, etten olis ehtiny joka paikkaan... Eikä niistäkään paljon lystiä ollut, kun jokatapauksessa jonkun olis pitäny ehtiä olla siellä valjaiden toisessa päässä! VOIMIA!

Yhteistyössä