Tiedän ettei exän asiat mulle kuulu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?!!

Vieras
mutta tänään näin jotain jonka takia on taas tosi levoton olo ja itkettää.Enkä ole edes varma asiasta.
Näin erään naisen joka oli vähän exän nykysen näkönen ja se oli raskaana! Mitenkään varma en ole oliko kyseessä sama nainen.Todennäköisesti se ei ollu se mut samaa näköä siinä oli.
Ja jos nyt olikin se niin nopeesti on edetty kun meijän erosta puolisen vuotta,en osaa arvioida miten pitkällä tää oli...vatsa kyllä näky ihan selvästi...et jos oli se nainen niin onko ollu jo raskaana kun me erottiin...?! et senkö takia ex halus erota ja kaikki piti hoitaa nopeesti ja asiasta ei voitu ees keskustella vaan se oli jo päätöksen tehnyt.Nyt mua sit vaivaa et oliko se nainen sama vai ei.Olen kyllä nähny sen naisen mut nyt vaan järkytyin siitä vatsasta niin et en osaa sanoa oliko se sama nainen.

Ja joo joo,ei kuulu mulle mut kukaan ei voi väittää et jos toi nyt pitää paikkansa et se ei saisi missään tuntua,ihminen minäkin vain olen ja kun erosta ei nyt niin kauaa ole.

Kun kaverini erosi ex-aviomiehestään, oli exän uudella maha "pystyssä" kuukausi eron jälkeen.

(Lainausmerkeissä siksi, ettei mahaa tietenkään näkynyt, mutta uutinen tuli. Meni pari pulloa viiniä sinä iltana.)

Vaikka exän asiat ei tosiaan enää sinulle kuulukaan, niin aikamoinen ihmehän se olisi, jos puolessa vuodessa kipeä ero olisi muuttunut sellaiseksi asiaksi, ettei eksän nyksän raskauskaan missään tuntuisi. Kyllä se varmasti kirpaisee. Tai ajatuskin siitä.

Ihan normaalia tuollaista asiaa miettiä. Pystytkö varovaisesti esim. facebookista tarkistamaan onko exää onniteltu? Jos näet exää niin kysy ehdottomasti asiaa..

Kun kaverini erosi ex-aviomiehestään, oli exän uudella maha "pystyssä" kuukausi eron jälkeen.

(Lainausmerkeissä siksi, ettei mahaa tietenkään näkynyt, mutta uutinen tuli. Meni pari pulloa viiniä sinä iltana.)
Jokunen pullo viiniä meni myös silloin, kun kaverini sai tietää että eksällään ja tämän uudella naisella on vauva - syntynyt 6-7 kk heidän eronsa jälkeen. Ex vielä viimeiseen asti eroa puuhatessaan kiisti että toista naista ei ole, puhui ekana että ollaan vaan väliaikaisesti erossa että nähdään mitä kumpikin oikeasti halutaan jne, lähti parisuhdeterapiaankin - samaan aikaan kuitenkin rakensi elämää ja perusti perhettä toisen naisen kanssa. Salasi vauvan syntymänkin...ja kun kaverini siitä lopulta kuuli, niin ex valehteli vauvan iän ja väitti tätä puolisen vuotta pienemmäksi.

Miten totaalisen munaton voi "mies" olla?!

Vaikka exän asiat ei tosiaan enää sinulle kuulukaan, niin aikamoinen ihmehän se olisi, jos puolessa vuodessa kipeä ero olisi muuttunut sellaiseksi asiaksi, ettei eksän nyksän raskauskaan missään tuntuisi. Kyllä se varmasti kirpaisee. Tai ajatuskin siitä.

Ja varsinkin kun itse puhuin aina siitä miten meillekin perhe tulis ja lapsi sais maailman parhaan isän,ex tosin ei juuri koskaan ottanu asiaa ite puheeksi ja meidänkin piti ruveta yrittämään.
Miten niin ihana ihminen(tai niin luulin) voi olla jo niin pitkällä toisen kanssa.
Mutta niinkuin sanoin niin en ole mitenkään varma et kyseessä oli sama nainen ja olen tän exän nykysen kyllä nähny monta kertaa mutta nyt vaan tuijotin sitä vatsaa niin et naama ei sanonu mitään...

Itse sain aikoinani kuulla baarissa exän kaverilta, että sen silloinen nyksä oli raskaana. Oli ympäri kyliä itkeny kaikille että olis tahtonu sen lapsen mieluummin mun kans. Itse olin juuri tehnyt abortin kun sain tietää et exä mua tän naisen kanssa petti. Onneksi tein, ois ollu vauvoilla vaan parisen viikkoa ikäeroa.

Oma päätöshän se sillon oli, mut kyllä kirpas tuo uutinen ja itku pääsi.

(voi exät ja nyksät, on näköjään palstailulla ollut vaikutusta... :) )

Jokunen pullo viiniä meni myös silloin, kun kaverini sai tietää että eksällään ja tämän uudella naisella on vauva - syntynyt 6-7 kk heidän eronsa jälkeen. Ex vielä viimeiseen asti eroa puuhatessaan kiisti että toista naista ei ole, puhui ekana että ollaan vaan väliaikaisesti erossa että nähdään mitä kumpikin oikeasti halutaan jne, lähti parisuhdeterapiaankin - samaan aikaan kuitenkin rakensi elämää ja perusti perhettä toisen naisen kanssa. Salasi vauvan syntymänkin...ja kun kaverini siitä lopulta kuuli, niin ex valehteli vauvan iän ja väitti tätä puolisen vuotta pienemmäksi.

Huh huh...

Siis aivan sanaton, en keksi mitään sanottavaa tähän.

Tämä mies on ansainnut vuoden mies tittelin, joka naisen unelma heh :D

• Tykkää
Reactions: Saraella
[QUOTE="vieras";25316621]Tämä mies on ansainnut vuoden mies tittelin, joka naisen unelma heh :D[/QUOTE]
Joo...

Tuo mies & yksi toinen tuttu äijä jonka vaimo JA tyttöystävä synnyttivät samaan aikaan samassa sairaalassa toisistaan tietämättä - ja tämä tuplaiskä sitten kävi sujuvasti molempia äitejä samalla lapsivuodeosastolla katsomassa - kilpailee kyllä Kaikkien Aikojen Unelmamies- tittelistä.

[QUOTE="Kisu";25316519]Ihan normaalia tuollaista asiaa miettiä. Pystytkö varovaisesti esim. facebookista tarkistamaan onko exää onniteltu? Jos näet exää niin kysy ehdottomasti asiaa..[/QUOTE]

ei olla kumpikaan facessa ja exää en toivottavasti näe,meillä ei ole mitään välejä enää,en tahdo sen naamaa nähdä nyt enkä tulevaisuudessa.No saisinhan mä sen tietooni sen siskolta jos kysyisin mut haluanko oikeesti tietää totuuden,ennemmin tai myöhemmin se kuitenkin jonkun kans perheen varmaan perustaa ja tuli se tieto mulle nyt tai 5v päästä ni kyllä se varmasti kirpasee.

[QUOTE="vieras";25316643]:O[/QUOTE]
Vaimo sai kyllä tietää, kun yksi tuttumme meni sen tuosta vaan suoraan vastasynnyttäneelle naiselle päin naamaa sanomaan. Mutta tottakai asia kääntyi viestintuojaa vastaan.

Pariskunta totesi kaikkien olevan heidän onneaan vastaan, ja muutti lopulta ulkomaille kauas pahoista puheista. Onnea vaan heille, kai miehen meno sielläkin on ihan samanlaista.

Jos itselle kävis noin ku yllä olevissa Anatolian kertomissa tapauksissa, mä hajoaisin täysin. Tietysti se vika olis miehessä ja sen henkisissä ongelmissa, mutta ei saakeli........sairasta!

Vaimo sai kyllä tietää, kun yksi tuttumme meni sen tuosta vaan suoraan vastasynnyttäneelle naiselle päin naamaa sanomaan. Mutta tottakai asia kääntyi viestintuojaa vastaan.

Pariskunta totesi kaikkien olevan heidän onneaan vastaan, ja muutti lopulta ulkomaille kauas pahoista puheista. Onnea vaan heille, kai miehen meno sielläkin on ihan samanlaista.
Todellista onnea. Huh.

[QUOTE="vieras";25316687]Jos itselle kävis noin ku yllä olevissa Anatolian kertomissa tapauksissa, mä hajoaisin täysin. Tietysti se vika olis miehessä ja sen henkisissä ongelmissa, mutta ei saakeli........sairasta![/QUOTE]
Niinpä.

Tosin tuossa tuplaiskän tapauksessa myös vaimo on daiju. Niin sokea ja kuuro. Oli sitä moni ystävä yrittänyt varoittaa, mutta "ei MUN mies", jne.

Mä olen tätä epäilly ennenkin...kun exä myynyt sitä sun tätä pois ja se nainen kans.Et olen kyllä varautunut mut silti tuntuu pahalta.Ja edelleen kun en nyt tiedä oliko se sama nainen kyseessä.
Se vatsa kyl näky jo ihan selvasti,sellanen kumpu jo et näky selvästi kevyt toppatakin läpi.
Ottaa meinaa aika rankasti päähän jos se ollu raskaana jo meijän erotessa eli et ex olis sen takia ottanu eron ja hääti mut elämästään pika pikaa pois.

Itse sain aikoinani kuulla baarissa exän kaverilta, että sen silloinen nyksä oli raskaana. Oli ympäri kyliä itkeny kaikille että olis tahtonu sen lapsen mieluummin mun kans. Itse olin juuri tehnyt abortin kun sain tietää et exä mua tän naisen kanssa petti. Onneksi tein, ois ollu vauvoilla vaan parisen viikkoa ikäeroa.

Oma päätöshän se sillon oli, mut kyllä kirpas tuo uutinen ja itku pääsi.

(voi exät ja nyksät, on näköjään palstailulla ollut vaikutusta... :) )[/QU

tiän yhen tapauksen missä puolisisaruksilla 3viikkoa ikäeroa :D

[QUOTE="vieras";25316770]Totta hemmetissä se ap kirpaisee. Voimia voi vaan toivottaa... ei taida sen viinipullon ja ajan lisäks mitää pikaparannushelpotusta olla....[/QUOTE]

Viinistä saa vaan päänsäryn:D
Mut on niin monta kertaa "ammuttu" alas täs puolen vuoden aikana et olen toisaalta jo tottunut mut jos tää nyt oli se nainen ja tilanne on tämä niin en tiedä...tuntuu et voimat loppuu taas ja kaikki alkaa alusta ja taas mä itken toisten olkapäille ja vaikka ne sanoo et anna tulla vaan niin silti tuntuu et mä rasitan niitä jo liikaa,ei mulla ole kun kaksi joille olen tätä eroa kerranut kerta toisensa jälkeen ja pelkään et millon ne oikeesti hermostuu.

Tää ei varmaan paljon lohduta, mutta voihan se olla, että nyksä on vaan lihonut. Itselle tulee vähänkin lihoessa raskausepäilyjä herättävä pömppö-maha joka aiheuttaa kiusallisia uteluja...

[QUOTE="vieras";25317032]Tää ei varmaan paljon lohduta, mutta voihan se olla, että nyksä on vaan lihonut. Itselle tulee vähänkin lihoessa raskausepäilyjä herättävä pömppö-maha joka aiheuttaa kiusallisia uteluja...[/QUOTE]

kyllä tää näytti ihan vauvamasulta,sen verran kyllä oli kokoa.Mut yritän nyt vaan muistella sitä sen naamaa...et kun voi nyt olla tosiaan et ei se ollu se.Vaikka toisaalta oli se sit se nainen tai ei niin mä en asialle mitään voi.Ja kuten sanottu ei se mulle kuulu mut vituttaa kyllä jos nyt oli se ja kun meilläkin pitkä suhde exän kanssa oli.

Ei, kyllä se "miesten mies" oli mun ex. Seurusteli parhaimmillaan kolmen kanssa yhtaikaa ja asui mun kanssani.Yhden kans kävi pankissa juttelemassa asuntolainasta, toisen kans tilas kihlat, kolmannen kans kävi Kiinassa matkalla ( perheelleen väitti työmatkaksi jne )
Ja koko ajan haki uutta seuraa netissä.
Kaikkea tätä seurasi mun lasteni lisäksi miehen oma tyttö, jota kuljetti välillä mukanaan naisilla.

Yhteistyössä