K
"kotiäiti"
Vieras
Hei, mitä kotitöitä ehditte tehdä päivällä pienen vauvan kanssa... Siis jos ootte yksin vauvan kanssa kotona... Mä ehdin ehkä pyykit ja tiskit... Mut en paljon muuta. Entä te?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kertokaahan nyt tehoaidit, että mihin te sen vauvan pistätte siksi aikaa, kun teette niitä kotitöitä? Varsinkin liikkuvan vauvan. Minä en saa yhtään mitään tehtyä, kun tuo muksu on pää lattiassa tai kissanhiekkalaatikossa tonkimassa heti kun minuutin verran keskityn johonkin muuhun. :ashamed:
Kertokaahan nyt tehoaidit, että mihin te sen vauvan pistätte siksi aikaa, kun teette niitä kotitöitä? Varsinkin liikkuvan vauvan. Minä en saa yhtään mitään tehtyä, kun tuo muksu on pää lattiassa tai kissanhiekkalaatikossa tonkimassa heti kun minuutin verran keskityn johonkin muuhun. :ashamed:
Vauva kulkee aina mukana, sitterissä, sylissä jne..Liikkuva vauva oli aina samassa huoneessa mun kanssa jotta sain vahdittua sitä.
Niin ja se mitä ikinä oot tekemässäkään keskeytetään tuhat kertaa ja haetaan lapsi pois kielletyistä paikoista.