[QUOTE="vieras";24130774]Eiköhän niitä koneita ole joka lähtöön, ei siihen munia tarvita että osaa napista painaa. Jos ei sen vertaa ämmä viitti että ylläpitosiivouksen tekee imurilla päivittäin, kun on kotona lasten kanssa, voi hankkia vaikka ropotti-imurin, ei tarvi tapella kun mies tulee töistä. Astiat hoituu nappia painamalla, vaatteet hoituu nappia painamalla, ruoka hoituu nappia painamalla, ei tarvi ensin ottaa kanaa kiinni ja kyniä sitä, kyllä on avutonta sakkia kun noihinkin tarvii miehen tekemään, kun lastenhoidolta ei ehditä!!!![/QUOTE]
Jotkut munalliset ilmeisesti ei osaa nappeja sit painella, onhan se toooosi rankkaa painaa sitä nappia jos on tehnyt 8 tunnin työpäivän! :O miten me naiset mahdetaan jaksaa normielämässä töiden jälkeen, suurin osa kun kotiäideistä on tehnyt jo vuosia töitäkin vaikka se joskus unohtuu.....
Ei vaan ihan tosissaan, kiva jos teillä kaikki käy ihan nappia painamalla. Kyllä meillä täytyy ihan se imuri kaapista kaivaa käteen ja koko kämpän imurointiin menee helposti se tunti kun käy sohvat ja matot läpi (meillä on koiria niin karvaa tulee). Ei tarttee kanaa ottaa kiinni ja kyniä, mutta kyllä se täytyy vähintään sieltä kaupasta hakea 4 kakaran kera, enkä mä ainakaan saa ruokaa syntymään niin että laitan ainekset kattilaan ja painan nappia. Tietysti jos nyt vinkataan johonkin mikroaterioihin niin ymmärrän miten se teiltä onnistuu, mä en sellasia paskoja viitti syödä tai syöttää lapsille. Astiatkaan ei ihan itsestään tiskaannu, kyllä ne tarvii huuhdella ja laittaa koneeseen, osa tiskataan käsin. Pyykitkään ei kävele itekseen pyykkikoriin, täytyy ne lajitellakkin ja kääntää ja pistää koneeseen. Puhumattakaan että ne ripustaisi itsensä pyykkinarulle ja lopuksi silittäisi itsensä kaappiin.
Ja jos joku siis ei vielä tajunnut niin suurin osa meistä naisista ihan pystyy nämä tekemään ja tekee ilman että siitä täytyy täällä ottaa kunniaa "mä teen kaiken!!1". Suurimmalla osalla onneksi ei ole niin avuttomia ja patalaiskoja miehiä etteikö nekin voisi jotakin näistä asioista tehdä joskus työpäivän jälkeen. Kyllä musta on lähinnä naurettavaa jos mies ei saisi omia sukkia pyykkikoriin tai korjattua lapsen palapeliä lapsen kanssa ilman kiukuttelua. Johan mun mieskin täällä höröttää teidän jutuille.