jeeee, mun auto tulee jo viikon päästä, pinkki, pinkki:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539342:
Kai niitä on eri hintasia. Vuosimallista riippuen, kilometreistä heeiii :D Mutta tuollainen ulkonäkö.

No miks sitten etsit sieltä, eikä googlesta, jos eri vuosi malli, yleensä edes jotain muu pitää olla autossa erilaista

Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539461:
Et sää tiedä koska meidän autot on ostettu, en puhunu paljonko Bmw, Audi maksoi.

kuka on sitten sanoi että 60 000maksoin ja 2v päästä saat 50 000:D. Sekä että hinnat kerro kaikki autoista. No sitten mun joku autosta on parempi kun sun joku autosta, hinnan nähden

Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539519:
:D Paljon sulla on ikää, 13 v? Sanoin että jos meidän kaara maksoi 60 000 € ni 2 v päästä saa 50 000 € ei tarkota sitä että se just makso sen tasan 60 000 €. Esimerkki.

sun ikä on näköjään joku sinnepäin:) kun tulit heitämään tänne aika outo teksti...

niin, mutta kuka sanoi että hinnat kertoo kaiken autoista? Esimerkiks mun hlö kohtainen hyundai maksaa enemän kun vaikka sun bemari. Onko sitten mun auto parempi? Itte kun niin väitit

sun ikä on näköjään joku sinnepäin:) kun tulit heitämään tänne aika outo teksti...

niin, mutta kuka sanoi että hinnat kertoo kaiken autoista? Esimerkiks mun hlö kohtainen hyundai maksaa enemän kun vaikka sun bemari. Onko sitten mun auto parempi? Itte kun niin väitit

Oot kun joku 10 v lapsi joka on lällää mulla on tällänen auto ja parempi ku sulla, lällälää.. En hirveesti liikenteessä näe Hyundai autoja, miksenköhän :D Susta ne on varmaan laadukkaita ja tosi hyvii.

Tää on parasta viihdettä, ryssä mikä ei ole elämässään tehnyt rehellistä työtä elvistelee kalliilla autolla. LLLOOOLLLL Onko pillusi timanteilla silattu?? LLLOOOLLL

Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539519:
:D Paljon sulla on ikää, 13 v? Sanoin että jos meidän kaara maksoi 60 000 € ni 2 v päästä saa 50 000 € ei tarkota sitä että se just makso sen tasan 60 000 €. Esimerkki.

JOS maksoi? Eli ei maksanut vai maksoi? Noloa leijua, kun jää kiinni valehtelusta. JOS mun auto maksoi miljoonan, niin oox mä sit niinq rikkaampi JOS-maailmassa kuin sä? Niinq.

[QUOTE="vieras";25539603]JOS maksoi? Eli ei maksanut vai maksoi? Noloa leijua, kun jää kiinni valehtelusta. JOS mun auto maksoi miljoonan, niin oox mä sit niinq rikkaampi JOS-maailmassa kuin sä? Niinq.[/QUOTE]

Ei oo missään vaiheessa maksanut 60 000 € vaan enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539584:
Oot kun joku 10 v lapsi joka on lällää mulla on tällänen auto ja parempi ku sulla, lällälää.. En hirveesti liikenteessä näe Hyundai autoja, miksenköhän :D Susta ne on varmaan laadukkaita ja tosi hyvii.

kuka täällä huusi alussa, just se lällällä että mun bemari ja audi on parempia ja lällällä sun romuja on kamalia? Miten myös mun ikä vaihtelee noin rajusti? 13...10...

Ei ole, koska kukaan ei uskalla ota riskiä, varma hinnan takia

kuka täällä huusi alussa, just se lällällä että mun bemari ja audi on parempia ja lällällä sun romuja on kamalia? Miten myös mun ikä vaihtelee noin rajusti? 13...10...

Ei ole, koska kukaan ei uskalla ota riskiä, varma hinnan takia

Mee välillä ittees näillä lälläää jutuilla, kasva vähän aikuiseks :D Joo ei varmasti ota riskiä sun merkin autosta ja pistä rahojaan paskaan.

Ei voi olla totta... ennen miehille auto oli munanjatke - vaan nyt näyttää 2+ mammat ihan seonneen autoelvistelyissään "vaan kun mun auto on NÄÄÄÄÄIIIIN iso ja NÄÄÄÄÄIIIIN kallis.."

:laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä