D
db
Vieras
pitää tarkista tänään, onko siellä timantteja, en ole kyllä ihan varma
Hyvä VM
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
pitää tarkista tänään, onko siellä timantteja, en ole kyllä ihan varma
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539647:Mee välillä ittees näillä lälläää jutuilla, kasva vähän aikuiseksJoo ei varmasti ota riskiä sun merkin autosta ja pistä rahojaan paskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539647:Mee välillä ittees näillä lälläää jutuilla, kasva vähän aikuiseksJoo ei varmasti ota riskiä sun merkin autosta ja pistä rahojaan paskaan.
mutta kun bmv 325 maksaa noin 40 000![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539680:Eiiii, kai sää tajuat joskus mitä luet ja kirjotat ja kattelet netistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539698:Verrattuna aloittajan aloituksiin, juttuihin olen todellakin aikuinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539698:Verrattuna aloittajan aloituksiin, juttuihin olen todellakin aikuinen.
sä laitoin mulle kuva bemarista 325 itte, mä kerroin hinta, nyt huusit että se maksoin jopa enemmän kuin 60 000
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539733:En ole missään kohassa kertonu paljonko Bmw maksoi, paljonko Audi maksoi, mutta pähkäile sä vaikka sitä illan kuluksi.
No mitä se sitten maksoi? Kun väitit kovasti että hinta kertoo autosta aika paljon?
Tää on parasta viihdettä, ryssä mikä ei ole elämässään tehnyt rehellistä työtä elvistelee kalliilla autolla. LLLOOOLLLL Onko pillusi timanteilla silattu?? LLLOOOLLL
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539781:Jääkö sua harmittaa jos on kalliimpi, voii![]()
varma jää harmittamaan niin paljon, että meen huutamaan miehelle, että se ostaa mulle bemarin tai audin,edes tonnin kalliimpi kuin sinulla:,(
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539809:Tee niin![]()
no mutta kerro ensiks hinnat, en voi mennä ostamaan ennen kun hintoja tiedä, sitten just harmita kun ostan väärä hintainen tai halvempi vahingossa