jeeee, mun auto tulee jo viikon päästä, pinkki, pinkki:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539647:
Mee välillä ittees näillä lälläää jutuilla, kasva vähän aikuiseks :D Joo ei varmasti ota riskiä sun merkin autosta ja pistä rahojaan paskaan.

no onneks mun ei tarvi pelätä sitten pistinkö mä paskaan tai ei:). Kasvatus aikuiseks muuten, vaati aika. En voi aikuistua päivässä:)

[QUOTE="uskomatonta";25539658]Ei voi olla totta... ennen miehille auto oli munanjatke - vaan nyt näyttää 2+ mammat ihan seonneen autoelvistelyissään "vaan kun mun auto on NÄÄÄÄÄIIIIN iso ja NÄÄÄÄÄIIIIN kallis.."

:laugh:[/QUOTE]

:D

tasaarvo

Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539647:
Mee välillä ittees näillä lälläää jutuilla, kasva vähän aikuiseks :D Joo ei varmasti ota riskiä sun merkin autosta ja pistä rahojaan paskaan.

"kasva aikuiseksi.." pätee ehkä myös sinun kohdallasi?!?

Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539680:
Eiiii, kai sää tajuat joskus mitä luet ja kirjotat ja kattelet netistä :D

sä laitoin mulle kuva bemarista 325 itte, mä kerroin hinta, nyt huusit että se maksoin jopa enemmän kuin 60 000

Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539733:
En ole missään kohassa kertonu paljonko Bmw maksoi, paljonko Audi maksoi, mutta pähkäile sä vaikka sitä illan kuluksi.

No mitä se sitten maksoi? Kun väitit kovasti että hinta kertoo autosta aika paljon?

Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25539781:
Jääkö sua harmittaa jos on kalliimpi, voii :D

varma jää harmittamaan niin paljon, että meen huutamaan miehelle, että se ostaa mulle bemarin tai audin,edes tonnin kalliimpi kuin sinulla:,(

Uusimmat

Yhteistyössä