V
"vieras"
Vieras
totta. Ihan kuin 15v kanssa keskustelisi! Ei voi miestä PÄÄSTÄÄ ulokoille yksin???
heheheh, joo juuri siitä oli kysymys. Pähkäile sitä nyt sitten loppuilta!
t. noita nokinenä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
totta. Ihan kuin 15v kanssa keskustelisi! Ei voi miestä PÄÄSTÄÄ ulokoille yksin???
Teidan elamassa ei ole muita ihmisia joiden kanssa haluaisitte viettaa aikaa muutaman paivan verran?
eli ei siis mikään merkittävä etappi! Mies menee nyt ja sinä sitten seuraavalla kerralla. Lasten kanssa voi keskenään keksiä myös vaikka mitä. Mieheni matkustelee työnsä puolesta ja muutenkin, ja jos vetäisin kaikista merkkipäivistä, sukujuhlista, juhlapyhistä yms. herneen nenään mihin ei pääse tulemaan, niin aika mahdoton parisuhde meillä olisi.
Täällä on muitakin. Minusta on tosi kivaa reissata lasten kanssa, yksinkin. Ensimmäistä kertaa oltiin kolmistaan reissussa, kun pienin oli 6 kk ja isoin täytti juuri 2 v. ja tosi kivasti meni.
niin ja tosiaan jos lasten kotiin jättäminen tuntuu mahdottomalta niin sitten lasten kanssa reissuun. Itse olen käynyt yksin lasten kanssa vaikka missä.
Alkuperäinen kirjoittaja en päästäis;25565939:Minusta taas ei kuulosta kovin kummoiselta parisuhteelta, jos ei edes hääpäivää halua viettää oman puolison ja lasten kanssa. Mutta niinhän se on, että jokaisella on omat arvonsa. Onneksi on löytynyt sellainen mies, joka haluaa mun ja lasten kanssa mieluummin lomailla kuin vielä työmatkojensa lisäksi humputella keskenään![]()
mun on jotenkin todella vaikea kuvitella itseäni LOMAmatkalla 1,5v ja 3v kanssa)))
Alkuperäinen kirjoittaja en päästäis;25565939:Minusta taas ei kuulosta kovin kummoiselta parisuhteelta, jos ei edes hääpäivää halua viettää oman puolison ja lasten kanssa. Mutta niinhän se on, että jokaisella on omat arvonsa. Onneksi on löytynyt sellainen mies, joka haluaa mun ja lasten kanssa mieluummin lomailla kuin vielä työmatkojensa lisäksi humputella keskenään![]()
Se on kuule lomaa siellä kohteessa. Minulla on ainakin ollut. Vanhimmilla ikäeroa 1v5kk ja aina olen reissannut niiden kanssa.
kyllä meidänkin lapset käy isovanhemmilla ja "jopa" yötä ovat siellä))
tarkoitan va sitä, että jos mä lähden jonnnekin niin se on kyllä isovanhemmat jotka hoitavat lapsimme eikä mies, kun hän on silloin töissä....joten hän saa tuplaloman kun saa olla yksin kotona
Alkuperäinen kirjoittaja en päästäis;25566019:Toki, toki, eihän sulla ilmeisesti ole ollut vaihtoehtoja. Tai sitten olet sinnillä lähtenyt yksin, kun mieskin kulkee. Eiköhän se ole enemmän lomaa, kun on molemmat vanhemmat matkassa, varsinkin jos pienten kanssa liikkuu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja en päästäis;25566019:Toki, toki, eihän sulla ilmeisesti ole ollut vaihtoehtoja. Tai sitten olet sinnillä lähtenyt yksin, kun mieskin kulkee. Eiköhän se ole enemmän lomaa, kun on molemmat vanhemmat matkassa, varsinkin jos pienten kanssa liikkuu.![]()
Mielenkiintoista keskustelua juupas eipäs.
Pari pointtia miks ukko sais jäädä kotiin..
1.Jos kyse ulkomaanmatkasta niin tuntuis jotenkin epäreilulta että toinen vaan pääsee.
Pointti 2; sen verran oon nähnyt ja kuullut elämää, että syyttä suotta en altistaisi parisuhdettani sille, että mies ryyppäilee kavereiden kanssa uusissa maisemissa, lämpimässä kaukana vaimokkeesta päivätolkulla. Tilaisuus tekee usein varkaan.
1.Jos kyse ulkomaanmatkasta niin tuntuis jotenkin epäreilulta että toinen vaan pääsee.
Pointti 2; sen verran oon nähnyt ja kuullut elämää, että syyttä suotta en altistaisi parisuhdettani sille, että mies ryyppäilee kavereiden kanssa uusissa maisemissa, lämpimässä kaukana vaimokkeesta päivätolkulla. Tilaisuus tekee usein varkaan.
Miten niin ei ole vaihtoehtoja? Aina on vaihtoehtoja. Kaikkesta saa ongelman jos niistä tekee ongelman.
1
2. Jos mies pettää, ei se siihen lomamatkaa tarvitse. Uskollinen mies on uskollinen, tilanteesta riippumatta.
1. Onko jossain kohtaa tullut ilmi että ap:n mies lähtee ryyppämään ja että lähtee edes lämpimään? Ja vaimo voi lähteä itsekin matkaan mutta sanoi ettei halua.
2. Jos mies pettää, ei se siihen lomamatkaa tarvitse. Uskollinen mies on uskollinen, tilanteesta riippumatta.