S
shu
Vieras
[QUOTE="vieras";25607110]Miksi sitten kun kerran olette pienituloisia ja vielä lapsiperhe - haluatte että verotustanne kiristetään, rikkaiden verotusta höllennetään ja että kirjastot ja muut yhteiskunnan palvelut tulevat maksullisiksi?[/QUOTE]
En ole tuo vieras, mutta vastaan silti. Se nyt vain on fakta, että verotusta (ihan kaikkien) on kiristettävä, jos tahdotaan säilyttää nykyiset etuudet. Suomella ei yksinkertaisesti ole varaa nykyisen kaltaiseen järjestelmään.
Oletko itse mahdollisesti velkaantumisen kannalla? Toivottavasti et siinä tapauksessa kuulu niihin, jotka vastustavat velkaantuneiden eu-maiden avustamista. Menee muutoin sormi suuhun siinä vaiheessa, kun itse samassa kelkassa ollaan. Mistään kun ei olla valmiita maksamaan, muttei myöskään luopumaan.
En ole tuo vieras, mutta vastaan silti. Se nyt vain on fakta, että verotusta (ihan kaikkien) on kiristettävä, jos tahdotaan säilyttää nykyiset etuudet. Suomella ei yksinkertaisesti ole varaa nykyisen kaltaiseen järjestelmään.
Oletko itse mahdollisesti velkaantumisen kannalla? Toivottavasti et siinä tapauksessa kuulu niihin, jotka vastustavat velkaantuneiden eu-maiden avustamista. Menee muutoin sormi suuhun siinä vaiheessa, kun itse samassa kelkassa ollaan. Mistään kun ei olla valmiita maksamaan, muttei myöskään luopumaan.