SUOSIKKI koirarotusi????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niukinnaukin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Bouvier. Aivan huippu koira. Hauskan näköinen ja luonteentaan mukava ja rauhallinen. Vipinää tulee kinttuun tarvittaessa.

9633144.jpg
[/URL][/IMG]

Meillä on ollu rotukoiria ja sekarotuisia. Mä oon tykänny eniten meiän sekarotuisista. Nyt on 10kuinen sekarotuinen ja aiva ihana <3 saksanpaimenkoiraa siinä on varmasti, mutta kaikki muu on arvoitusta. Ihana 33kiloinen löppäkorva :)

Bichon Friséstä pidän eniten. <3 Oikein hauskoja ja suloisia pikku veijareita, joiden seurassa ei aika käy koskaan pitkäksi ja jotka onnistuvat piristämään päivää pelkällä läsnäolollaan. Siskolla on yksi sellainen, ja se on aivan ihana!

[QUOTE="reija ensimmäinen";25735356]Niin, siis kun mun kokemuksen mukaan kummallakin versiolla on kannattajansa.[/QUOTE]

No totta kai on, luomuistahan itsekin tykkään enemmän ;) Mutta olen huomannut, että usein ne jotka mieltyvät erityisesti dobermannin ULKONÄKÖÖN, ovat sitä mieltä että kyllä se typpäri vaan on komean näköinen otus. Ja valitettavasti näiden on sitten saatava typpäri hinnalla millä hyvänsä, vaikka sitten trokattuna rajan takaa. Kyllä näitä on tullut paljon vastaan, näin rotuharrastajana.

En tiedä, ajatteletko sinä niin; tuli vain mieleen kun valitsit juuri typpärin kuvan esimerkiksi.

Kultainennoutaja on ihana lössykkä. Meidän perheessä kaksi kultsua ja helppo kouluttaa + lapsiperheeseen sopiva koira. Leikkisä, uimainnoltaan sopiva mökkikaveriksi ja aina valmis touhuamaan + noutamaan <3

Ai että, hän on aivan ihana mun silmään!!

Hirveen lutunenhan tuo meidän Koskinen on :D. Vähän vielä sellaista leikkimielistä höyhötystä on välillä ilmassa, mutta eipä ole ikääkään kuin 1,5v.
Yllättävän helpolla sen kanssa on päästy, jännityksellä odotan iskeekö sillä kohta joku 2v. uhma, ja joudutaan enempi neuvottelemaan...
Paljon mua varoiteltiin kun olin pentua ottamassa, "Kun siinä on sitä kaukkariakin, ai kamala!".
Puuta koputellen totean, että odotin pahempaa.

No totta kai on, luomuistahan itsekin tykkään enemmän ;) Mutta olen huomannut, että usein ne jotka mieltyvät erityisesti dobermannin ULKONÄKÖÖN, ovat sitä mieltä että kyllä se typpäri vaan on komean näköinen otus. Ja valitettavasti näiden on sitten saatava typpäri hinnalla millä hyvänsä, vaikka sitten trokattuna rajan takaa. Kyllä näitä on tullut paljon vastaan, näin rotuharrastajana.

En tiedä, ajatteletko sinä niin; tuli vain mieleen kun valitsit juuri typpärin kuvan esimerkiksi.

Su kuva tuli ekana googlen kuvahaussa :D
Mä tykkään kummastakin, henkilökohtaisesti kyllä suosin luomua, pääsee harrastamaan kotimaassa.

irlanninsusikoira,sellaisen hommaan sitten kun vaan elämän tilanne sen sallii.miehen sedällä oli sellainen 10 vuotta ja aivan ihana otus kaikin puolin.ihastuin rotuun ihan kympillä.

Yhteistyössä